Kleine moeite.quote:Op vrijdag 11 april 2025 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat zou echt super lief zijnKan het bedrag dan wel gewoon naar jou persoonlijk overmaken. Ik dm je even
35 zou ook mooi zijn aangezien dat zijn leeftijd was?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:25 schreef DJMO het volgende:
We gaan nu richting de bloemist om rozen te bestellen. Er zijn in totaal 35 donaties binnen tot nu, ik ben voornemens om 40 rozen te bestellen, zodat er nog ruimte is voor extra donaties en / of mensen die wel graag zouden doneren maar dit financieel niet kunnen opbrengen ook nog een boodschap willen achterlaten.
Het zou wel symbolisch zijn idd, maar als ik Pinnenmutske meereken die ook graag mee wilde doen maar geen ideal heeft zit ik al op 36 namenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
35 zou ook mooi zijn aangezien dat zijn leeftijd was?
O ja dan is het wel lullig.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zou wel symbolisch zijn idd, maar als ik Pinnenmutske meereken die ook graag mee wilde doen maar geen ideal heeft zit ik al op 36 namen
Dat mijn naam op de kaart staat vind ik al heel mooi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zou wel symbolisch zijn idd, maar als ik Pinnenmutske meereken die ook graag mee wilde doen maar geen ideal heeft zit ik al op 36 namen
Gewoon 36 doen of 1 extra mooie bloem van Pin en iemand samen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je de juiste? https://tikkie.me/pay/8diphar5bl5mq3dqg957quote:
Inmiddels 37, en ik heb er 40 besteld (20 witte, 20 rode). Mochten er nog meer dan drie donaties binnenkomen voor morgenavond 19:00 uur, dan kan ik nog bijbestellen. We gaan de rozen zondagmiddag ophalen, zodat ik zondagavond kan labelen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon 36 doen of 1 extra mooie bloem van Pin en iemand samen.
Done.quote:Op zondag 13 april 2025 01:49 schreef praadje het volgende:
Ohhh, morgen gelijk nog even mijn donatie overmaken.
En daarmee zin er 39 donaties binnen, met een totaalbedrag vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedenk het op je zelf denk ik dan ookal is dat niet Christelijk maar idee ervan dus.Do what you love, love what you do!
Het was inderdaad een prachtige dienst, met indrukwekkende voordrachten die een klein inkijkje gaven in wat voor persoon Sint irl was. Toespraken die mij raakten en deden wensen dat ik hem maar wat beter of langer mogen kennen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef praadje het volgende:
Wat een 'mooie' uitvaart. En wat een prachtige woorden zijn er gezegd. Vooral die ene zin van een vriend van Sint kwam binnen.
'Hij is niet weggegaan vanwege ons, hij is zo lang gebleven vanwege ons'![]()
Heel veel sterkte aan familie, vrienden en Fokkers.
Dag Sinterklaasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |