Ze zijn onderhand langer onderweg dan in Australie geweestquote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef Blues het volgende:
Goedemorgen.
Het terugreisvertragingendrama continues.......... ze hebben de overstap op Helsinki niet gehaald.
Nu wordt het Helsinki-Berlijn-Amsterdam.
Ze zitten er allemaal enorm doorheen![]()
Och, wat een ellende. En nu nog minder tijd om bij te komen voor het normale leven weer begintquote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef Blues het volgende:
Goedemorgen.
Het terugreisvertragingendrama continues.......... ze hebben de overstap op Helsinki niet gehaald.
Nu wordt het Helsinki-Berlijn-Amsterdam.
Ze zitten er allemaal enorm doorheen![]()
Da’s een beste lijst, doe ik je niet na.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff ik zou er ook volledig doorheen zitten bij zo'n terugreis, @:Blues! Hopelijk gaat er nu niks meer mis.
Ik had een fijne ochtend. 7.30 uit mezelf wakker, even katten eten gegeven en toen nog even tot 10u in bed gelegen met de katjes erbij. Daarna vuilniszak van de prullenbak geleegd, beide koel-vriescombinaties uitgezocht en eentje helemaal leeggemaakt om te ontdooien. Rest vd woonkamer ook even gekeken wat er nog weg kon. Alle vuilniszakken (4 in totaal) in ondergrondse container gestopt, daarna al het glas ook nog naar de glascontainer verderop gebracht. Daarna laatste lading plastic flessen weggebracht en boodschappen gedaan voor tm vrijdag. Ondertussen ook nog twee wasjes gedaan, derde draait en eerste droger draait ook al. Daarna tortillachips met crème fraiche, avocado en kaas gemaakt voor ontbijt, en toen zowaar op tijd de tv aan voor schaatsen.
Heb ik toch nog een extra klusje kunnen afstrepen deze vakantie
Jij had mij volgens mij casa foresta in Arnhem getipt. Wat tof was hetquote:Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een beste lijst, doe ik je niet na.
Wel uitgeslapen, deel van de naaikamer opgeruimd, zo ven de jurk afmaken en dan de opruimen. Was weggeruimd en wat gelezen. Ve bijna iedere 10 minuten Nika een hapje eten gegeven op aanvraag. Beest eet 3 hapjes en dan is het even klaar. Maar kan het niet laten staan omdat Elin dan de rest op eet en dat moet weer niet
Werd het gegeven door Edwin? Waar liepen jullie?quote:Op zondag 8 januari 2023 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij had mij volgens mij casa foresta in Arnhem getipt. Wat tof was het![]()
Ook dik geluk met het weer, maar had echt niet verwacht dat er zelfs in de winter al zoveel te plukken is.
Nee een dame die bij hem werkt. Hij was zelf op vakantie. We liepen in sonsbeem en zypendaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werd het gegeven door Edwin? Waar liepen jullie?
Ik heb ooit een worstmaak workshop van hem gehad, was ook gaaf en veel geleerd
Ahh dat is onhandig ja! Fijn dat er wel wat naar binnen gaat, maar zou natuurlijk makkelijker gaan als jij daarvoor niet de hele dag door paraat zou hoeven staan!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een beste lijst, doe ik je niet na.
Wel uitgeslapen, deel van de naaikamer opgeruimd, zo ven de jurk afmaken en dan de opruimen. Was weggeruimd en wat gelezen. Ve bijna iedere 10 minuten Nika een hapje eten gegeven op aanvraag. Beest eet 3 hapjes en dan is het even klaar. Maar kan het niet laten staan omdat Elin dan de rest op eet en dat moet weer niet
1045, en meteen bespreking hoe nu verder.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh dat is onhandig ja! Fijn dat er wel wat naar binnen gaat, maar zou natuurlijk makkelijker gaan als jij daarvoor niet de hele dag door paraat zou hoeven staan!
Hoe laat zijn jullie morgen aan de beurt voor verder onderzoek?
Ja zeg, zonder foto? Fijn, dat jullie het ‘gered’ hebben…quote:Op zondag 8 januari 2023 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig ook. Op mijn laatste benen hebben we de salontafel gehaald. Het staat mooi hier. De maat is ook net wat prettiger dan de vorige.
Fijnquote:Op zondag 8 januari 2023 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Nika lijkt het steeds beter te doen. Die manier van eten is best lastig maar ze rent nu met de gekke 5 minuten door het huis. Iedere keer wanneer ik naar de keuken loop gaat ze mee en wil ze eten.
quote:Op zondag 8 januari 2023 18:08 schreef Clubsoda het volgende:
Dienstmededeling voor @:Lucky_Strike en @:sigme: het keukenpapier van Ikea (met groene knolletjes) is ook halbblatt.
Fijnquote:Op zondag 8 januari 2023 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Nika lijkt het steeds beter te doen. Die manier van eten is best lastig maar ze rent nu met de gekke 5 minuten door het huis. Iedere keer wanneer ik naar de keuken loop gaat ze mee en wil ze eten.
Niet fijnquote:Op zondag 8 januari 2023 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sorry @:AnneX, ik vind een foto te veel gedoe. Alles is te veel gedoe momenteel. Het gaat niet heel denderend met de nieuwe meds sinds een paar dagen. Gisteren ging het wel weer even ok maar verder niet echt. Dat komt wel weer maar het halen van die tafel vandaag kwam wel enorm slecht uit.
Morgen en overmorgen heb ik de hele dag een timmerman om me heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |