Nee! Altijd kijkenquote:Op zondag 8 januari 2023 08:33 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb mijn ontbijtje op en ga slapen
(ps: de tonsilstenenfilmpjes zijn misschien wel smeriger dan de cyste-filmpjes, dus niet bij je ontbijt kijken. Of gewoon nooit kijken.)
Tegenwoordig wordt dat met kamelentenen geserveerdquote:Op zondag 8 januari 2023 07:20 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.
Ik denk dat ik de labialiflafjes maar aan de romeinen laat. Met tonsiltenen toe.
Het is donker en droog buiten.
Ze zijn onderhand langer onderweg dan in Australie geweestquote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef Blues het volgende:
Goedemorgen.
Het terugreisvertragingendrama continues.......... ze hebben de overstap op Helsinki niet gehaald.
Nu wordt het Helsinki-Berlijn-Amsterdam.
Ze zitten er allemaal enorm doorheen![]()
Och, wat een ellende. En nu nog minder tijd om bij te komen voor het normale leven weer begintquote:Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef Blues het volgende:
Goedemorgen.
Het terugreisvertragingendrama continues.......... ze hebben de overstap op Helsinki niet gehaald.
Nu wordt het Helsinki-Berlijn-Amsterdam.
Ze zitten er allemaal enorm doorheen![]()
Da’s een beste lijst, doe ik je niet na.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff ik zou er ook volledig doorheen zitten bij zo'n terugreis, @:Blues! Hopelijk gaat er nu niks meer mis.
Ik had een fijne ochtend. 7.30 uit mezelf wakker, even katten eten gegeven en toen nog even tot 10u in bed gelegen met de katjes erbij. Daarna vuilniszak van de prullenbak geleegd, beide koel-vriescombinaties uitgezocht en eentje helemaal leeggemaakt om te ontdooien. Rest vd woonkamer ook even gekeken wat er nog weg kon. Alle vuilniszakken (4 in totaal) in ondergrondse container gestopt, daarna al het glas ook nog naar de glascontainer verderop gebracht. Daarna laatste lading plastic flessen weggebracht en boodschappen gedaan voor tm vrijdag. Ondertussen ook nog twee wasjes gedaan, derde draait en eerste droger draait ook al. Daarna tortillachips met crème fraiche, avocado en kaas gemaakt voor ontbijt, en toen zowaar op tijd de tv aan voor schaatsen.
Heb ik toch nog een extra klusje kunnen afstrepen deze vakantie
Jij had mij volgens mij casa foresta in Arnhem getipt. Wat tof was hetquote:Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een beste lijst, doe ik je niet na.
Wel uitgeslapen, deel van de naaikamer opgeruimd, zo ven de jurk afmaken en dan de opruimen. Was weggeruimd en wat gelezen. Ve bijna iedere 10 minuten Nika een hapje eten gegeven op aanvraag. Beest eet 3 hapjes en dan is het even klaar. Maar kan het niet laten staan omdat Elin dan de rest op eet en dat moet weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |