abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207465424
Goedemorgen.

Ik denk dat ik de labialiflafjes maar aan de romeinen laat. Met tonsiltenen toe.
Het is donker en droog buiten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207465585
Inmiddels is het droog en licht buiten ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207465622
En ik heb mijn ontbijtje op en ga slapen :Z

(ps: de tonsilstenenfilmpjes zijn misschien wel smeriger dan de cyste-filmpjes, dus niet bij je ontbijt kijken. Of gewoon nooit kijken.)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207465628
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 08:33 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb mijn ontbijtje op en ga slapen :Z

(ps: de tonsilstenenfilmpjes zijn misschien wel smeriger dan de cyste-filmpjes, dus niet bij je ontbijt kijken. Of gewoon nooit kijken.)
Nee! Altijd kijken :Y) *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207465799
Goedemorgen. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207465805
Ik krijg nooit cadeaubonnen, trouwens, dus jullie issues zijn allemaal niet herkenbaar. :7
pi_207465828
'morgen. Laatste vakantiedag. Verkoudheid is gelukkig bijna voorbij. Scrambled tofu gemaakt vanmorgen, maar wel veel te veel kurkuma gebruikt. Ik denk dat ik straks geel zie.
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 09:43:17 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207466063
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2023 07:20 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.

Ik denk dat ik de labialiflafjes maar aan de romeinen laat. Met tonsiltenen toe.
Het is donker en droog buiten.
Tegenwoordig wordt dat met kamelentenen geserveerd :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207466558
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2023 08:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee! Altijd kijken :Y) *O*
Dit :D
pi_207466573
Goedemorgen.
Het terugreisvertragingendrama continues.......... ze hebben de overstap op Helsinki niet gehaald.
Nu wordt het Helsinki-Berlijn-Amsterdam.
Ze zitten er allemaal enorm doorheen :'( :'(
  zondag 8 januari 2023 @ 10:42:05 #211
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_207466725
quote:
15s.gif Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef Blues het volgende:
Goedemorgen.
Het terugreisvertragingendrama continues.......... ze hebben de overstap op Helsinki niet gehaald.
Ze zijn onderhand langer onderweg dan in Australie geweest :X
Spoilers!
pi_207466741
quote:
15s.gif Op zondag 8 januari 2023 10:29 schreef Blues het volgende:
Goedemorgen.
Och, wat een ellende. En nu nog minder tijd om bij te komen voor het normale leven weer begint
We have far more in common than that which devides us..
pi_207466983
Erg he ;(
pi_207467052
Wat rot voor ze -O-

De zon scheen net bij het sporten! :o :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 januari 2023 @ 11:15:42 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207467141
Wat een drama die reis. :{

Wat een heerlijk weer :o :). Je merkt het ook in de fietszaal van de sportschool. Die is meestal nu ijzig koud en als je eenmaal op de fiets zit wordt je wel warm. Nu is het daar ook gewoon al redelijk op temperatuur. En in de zomer is het er eigenlijk niet leuk :+

Koffie en daarna stoofpot maken. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207467348
Gelukkig schijnt de zon ja *G*
pi_207467441
Oh nee, wat een drama die terugreis!

Wel lekker weer inderdaad, dat scheelt weer. En ik zag overal al hazelaars bloeien en de bollen komen ook al boven de grond. Geen sneeuwklokjes. Raar.
  zondag 8 januari 2023 @ 11:40:35 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_207467469
Ik moet mijn bollen nog poten :D

Het gaat hier best goed met de klusjeslijst. Inmiddels moeten we er nog maar 6. Er zijn wat kleine dingen bij gekomen en 2 heel grote dingen geschrapt. En dan vanmiddag nog die tafel ophalen.
Spoilers!
pi_207467680
Verkeersinformatie medewerker die melig is _O- (zie ook de reacties en zijn reacties daar weer op :D )

https://twitter.com/RWSverkeersinfo/status/1611743933264007169
pi_207469630
Pff ik zou er ook volledig doorheen zitten bij zo'n terugreis, @Blues! Hopelijk gaat er nu niks meer mis.

Ik had een fijne ochtend O+ . 7.30 uit mezelf wakker, even katten eten gegeven en toen nog even tot 10u in bed gelegen met de katjes erbij. Daarna vuilniszak van de prullenbak geleegd, beide koel-vriescombinaties uitgezocht en eentje helemaal leeggemaakt om te ontdooien. Rest vd woonkamer ook even gekeken wat er nog weg kon. Alle vuilniszakken (4 in totaal) in ondergrondse container gestopt, daarna al het glas ook nog naar de glascontainer verderop gebracht. Daarna laatste lading plastic flessen weggebracht en boodschappen gedaan voor tm vrijdag. Ondertussen ook nog twee wasjes gedaan, derde draait en eerste droger draait ook al. Daarna tortillachips met crème fraiche, avocado en kaas gemaakt voor ontbijt, en toen zowaar op tijd de tv aan voor schaatsen.

Heb ik toch nog een extra klusje kunnen afstrepen deze vakantie :+
pi_207469876
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff ik zou er ook volledig doorheen zitten bij zo'n terugreis, @:Blues! Hopelijk gaat er nu niks meer mis.

Ik had een fijne ochtend O+ . 7.30 uit mezelf wakker, even katten eten gegeven en toen nog even tot 10u in bed gelegen met de katjes erbij. Daarna vuilniszak van de prullenbak geleegd, beide koel-vriescombinaties uitgezocht en eentje helemaal leeggemaakt om te ontdooien. Rest vd woonkamer ook even gekeken wat er nog weg kon. Alle vuilniszakken (4 in totaal) in ondergrondse container gestopt, daarna al het glas ook nog naar de glascontainer verderop gebracht. Daarna laatste lading plastic flessen weggebracht en boodschappen gedaan voor tm vrijdag. Ondertussen ook nog twee wasjes gedaan, derde draait en eerste droger draait ook al. Daarna tortillachips met crème fraiche, avocado en kaas gemaakt voor ontbijt, en toen zowaar op tijd de tv aan voor schaatsen.

Heb ik toch nog een extra klusje kunnen afstrepen deze vakantie :+
Da’s een beste lijst, doe ik je niet na.
Wel uitgeslapen, deel van de naaikamer opgeruimd, zo ven de jurk afmaken en dan de opruimen. Was weggeruimd en wat gelezen. Ve bijna iedere 10 minuten Nika een hapje eten gegeven op aanvraag. Beest eet 3 hapjes en dan is het even klaar. Maar kan het niet laten staan omdat Elin dan de rest op eet en dat moet weer niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_207469916
Ik ruimde een deel van de kast in de woonkamer op, liet 2x de hond uit, deed een boodschap, draaide een was en hing m op en nu zit ik lekker op de bank. :+

Prima prutsdag.
  zondag 8 januari 2023 @ 14:56:18 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_207470165
Fijn rochel hoestje, maar de keelpijn bij het hoesten is na 1 nachtje gelukkig weer weg.
Wat klusjes opgeknapt die er al wat langer lagen en even een klein rondje met de fiets. Het is hier behoorlijk wisselvallig. Donkere wolken en zon wisselen el kaar af. Met af en toe wat nattigheid.

Voor middag/avond eten gaat er een diepvrieszak met groente,paste en garnalen de pan in. Aangevuld met extra garnalen en longbeans/kousenband.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207470587
Gezwommen, boodschap gedaan, wat flyers verspreid, wasjes gedaan, notulen uitgewerkt en de rest van de dag genieten van de laatste vakantiedag.
  zondag 8 januari 2023 @ 15:45:24 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207470878
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s een beste lijst, doe ik je niet na.
Wel uitgeslapen, deel van de naaikamer opgeruimd, zo ven de jurk afmaken en dan de opruimen. Was weggeruimd en wat gelezen. Ve bijna iedere 10 minuten Nika een hapje eten gegeven op aanvraag. Beest eet 3 hapjes en dan is het even klaar. Maar kan het niet laten staan omdat Elin dan de rest op eet en dat moet weer niet
Jij had mij volgens mij casa foresta in Arnhem getipt. Wat tof was het O+
Ook dik geluk met het weer, maar had echt niet verwacht dat er zelfs in de winter al zoveel te plukken is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')