Heb jij een stoffen knuffeltijger genaamd Hobbes toevallig?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Wil alleen maar een vrouw die Tsjecho-Slowakije op die manier kan uitspreken.
https://voca.ro/17q8F1fOBYW0quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Wil alleen maar een vrouw die Tsjecho-Slowakije op die manier kan uitspreken.
Wel uitkijken voor vingers als je trek in kaas hebt, bosquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hebben hier in het pand nu last van muizen..
Maandag is er zo'n ongediertebestrijdingsmeneer geweest. Op de een of andere manier was mijn kamernummer genoemd bij de klachtomschrijving. Dus staat er sinds maandag een of andere val in mijn appartement.
Gisteren hadden we het er over bij de koffie en toen kwam de aap uit de mouw.
Was het dus de klacht van iemand anders en was het verkeerde kamernummer (zonder naam van de persoon er bij te zetten) genoteerd...
Correct gebruik van de term smeerwiefquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Annie van nr 43 is dr vanduur met nen peernkeerl, lut hoes en heert achter da smeerwief
Noooooooooooooooooooooooooooquote:
Ja. ik weet hetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor vingers als je trek in kaas hebt, bos
Ik volgens mij voor het laatst toen ik terugkwam van vakantie, in oktoberquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook vorig jaar voor het laatst
Dat gaat ook wel weer wat verquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:18 schreef Ama het volgende:
Ben ik nou een mongool. Die kans is ook best aanwezig.
Goed zo wikibalquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:19 schreef bitterbal het volgende:
Tsjecho-Slowakije of Tsjechoslowakije was een republiek in Midden-Europa, ontstaan bij het uiteenvallen van de Donau-monarchie na de Eerste Wereldoorlog. Op 1 januari 1993 volgde een opdeling in Tsjechië en Slowakije
Vond dat zo'n mooie naam, zeker zo geschreven, Tsjechoslowakijequote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:19 schreef bitterbal het volgende:
Tsjecho-Slowakije of Tsjechoslowakije was een republiek in Midden-Europa, ontstaan bij het uiteenvallen van de Donau-monarchie na de Eerste Wereldoorlog. Op 1 januari 1993 volgde een opdeling in Tsjechië en Slowakije
Ja, vond ik van Tsjetsjeno-Ingoesjetië ook altijd. Tot Rusland zich ermee ging bemoeien en iedereen er alleen maar een associatie "oorlog" mee hadquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond dat zo'n mooie naam, zeker zo geschreven, Tsjechoslowakije
Helaas, al doorgestuurd naar de ambassades van zowel Tsjechie als Slowakije; ze komen je halenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:20 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat die mensen het dan maar niet luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |