Ik volgens mij voor het laatst toen ik terugkwam van vakantie, in oktoberquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook vorig jaar voor het laatst
Dat gaat ook wel weer wat verquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:18 schreef Ama het volgende:
Ben ik nou een mongool. Die kans is ook best aanwezig.
Goed zo wikibalquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:19 schreef bitterbal het volgende:
Tsjecho-Slowakije of Tsjechoslowakije was een republiek in Midden-Europa, ontstaan bij het uiteenvallen van de Donau-monarchie na de Eerste Wereldoorlog. Op 1 januari 1993 volgde een opdeling in Tsjechië en Slowakije
Vond dat zo'n mooie naam, zeker zo geschreven, Tsjechoslowakijequote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:19 schreef bitterbal het volgende:
Tsjecho-Slowakije of Tsjechoslowakije was een republiek in Midden-Europa, ontstaan bij het uiteenvallen van de Donau-monarchie na de Eerste Wereldoorlog. Op 1 januari 1993 volgde een opdeling in Tsjechië en Slowakije
Ja, vond ik van Tsjetsjeno-Ingoesjetië ook altijd. Tot Rusland zich ermee ging bemoeien en iedereen er alleen maar een associatie "oorlog" mee hadquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond dat zo'n mooie naam, zeker zo geschreven, Tsjechoslowakije
Helaas, al doorgestuurd naar de ambassades van zowel Tsjechie als Slowakije; ze komen je halenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:20 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat die mensen het dan maar niet luisteren.
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de oude naam voor de splipsing, kun je niet weten ook niet.
Gewoon de Rabobank de schuld gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:21 schreef Ama het volgende:
Ja kan nu ook niet meer doen alsof ik dat niet gezegd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |