Het is echt letterlijk paar seconde werk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
met telefoon opnemen, linkje mobiel posten hier
Die laat ik met een klein pijntje in mijn grote hart schieten, het is 2023, ik ga een braaf jaartje inplannenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met die geile douwdoos die je vanochtend had?
nee met de browser op je telefoon kan je het opnemenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
wacht, met telefoon en dan in je laptop en dan opnemen?
ja nee ja... nee...
neequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is echt letterlijk paar seconde werk.
Maar ik heb heel geen fok op de telefoonquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee met de browser op je telefoon kan je het opnemen
En welk probleem is daar precies mee opgelost?quote:
Geloof je dit zelf ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laat ik met een klein pijntje in mijn grote hart schieten, het is 2023, ik ga een braaf jaartje inplannen
Hij gaat nu doen alsof die het niet snapt zodat hij niks hoeft te zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee met de browser op je telefoon kan je het opnemen
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij gaat nu doen alsof die het niet snapt zodat hij niks hoeft te zeggen.
Heb jij een stoffen knuffeltijger genaamd Hobbes toevallig?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Wil alleen maar een vrouw die Tsjecho-Slowakije op die manier kan uitspreken.
https://voca.ro/17q8F1fOBYW0quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Wil alleen maar een vrouw die Tsjecho-Slowakije op die manier kan uitspreken.
Wel uitkijken voor vingers als je trek in kaas hebt, bosquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hebben hier in het pand nu last van muizen..
Maandag is er zo'n ongediertebestrijdingsmeneer geweest. Op de een of andere manier was mijn kamernummer genoemd bij de klachtomschrijving. Dus staat er sinds maandag een of andere val in mijn appartement.
Gisteren hadden we het er over bij de koffie en toen kwam de aap uit de mouw.
Was het dus de klacht van iemand anders en was het verkeerde kamernummer (zonder naam van de persoon er bij te zetten) genoteerd...
Correct gebruik van de term smeerwiefquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Annie van nr 43 is dr vanduur met nen peernkeerl, lut hoes en heert achter da smeerwief
Noooooooooooooooooooooooooooquote:
Ja. ik weet hetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor vingers als je trek in kaas hebt, bos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |