Pijnlijk wel voor de nabestaanden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
NASA beweerde dat ze op slag dood waren. Tegendeel is bewezen
Geen idee meer weer wie, maar later was er iemand (een minister ofzo?) die beweerde dat ze niet op slag dood waren.quote:
Dat klopt wel hoor er zijn meerdere uit het vliegtuig gezogen met stoel en al.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee meer weer wie, maar later was er iemand (een minister ofzo?) die beweerde dat ze niet op slag dood waren.
Dat werd in de eerste instantie ook aangenomen. Later is bij analyse op de foto's te zien dat de cockpit in zijn geheel na de ontploffing te zien was. Toen deze opgedoken werd bleek ook dat de zuurstof vd ruimtepakken geactiveerd was. Dit kon alleen handmatig gebeuren.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
NASA beweerde dat ze op slag dood waren. Tegendeel is bewezen
Ja dat zeg ik. Er is achteraf ook wel wat gevonden op aarde.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat werd in de eerste instantie ook aangenomen. Later is bij analyse op de foto's te zien dat de cockpit in zijn geheel na de ontploffing te zien was. Toen deze opgedoken werd bleek ook dat de zuurstof vd ruimtepakken geactiveerd was. Dit kon alleen handmatig gebeuren.
In Legoland?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:08 schreef Domnivoor het volgende:
Er is onlangs nog een brokstuk van Challenger gevonden.
Bijna goed. In de oceaan.quote:
2 maanden geleden meen ik. Een stel duikers zochten naar een vliegtuigwrak.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:08 schreef Domnivoor het volgende:
Er is onlangs nog een brokstuk van Challenger gevonden.
Wel bij mij achter op de motor toch muisquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:15 schreef Soury het volgende:
Ik blijf lekker met mijn voeten op de grond. Niks vliegen of duiken.
Nee ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel bij mij achter op de motor toch muis
Fiets is meer dan primaquote:
Dit blijft triest ............quote:
Komt goed.. er zitten er 6 op de bankquote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit blijft triest ............
https://www.ad.nl/buitenl(...)aan-aftrap~aedcb767/
(welke club het dan ook is, je regelt dit)
Ja die popcorn krijg je niet op hoor. Dat is zo overquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat het maar zien.
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat het maar zien.
[ afbeelding ]
Voorlopig is ie er vandoorquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat het maar zien.
[ afbeelding ]
En behoor jij tot die 80%?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)4950a6f32e7cbe31d9d4
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jullie onderschatten mijn kippen![]()
quote:
Nooit gezien. Lijkt me niksquote:
Ik dacht jou er te spottenquote:
Oh ik een konijn, dus dat is niet echt accuraat.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens de Chinese kalender wel
Nee jij bent een muis klote Chinezen brengen alleen maar verwarringquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik een konijn, dus dat is niet echt accuraat.
Pff stomme kippen naäpers.quote:
Kippen winnen echt wel van eenden dat snap jezelf toch ook wel hoop ikquote:
Ze zijn wel lekker, eenden ookquote:
Garfield vond ik vroeger geweldig om te lezen.quote:
Droge humor iddquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Garfield vond ik vroeger geweldig om te lezen.
Dat was wel favoriet, ik had ook een spijkerbroek op kniehoogte afgeknipt en er vol mee getekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |