Oostenrijk is ook heel gezelligquote:
een oude bekende van @mario390quote:
Volgens mij hadden en hebben die twee de grootste lol.quote:
DUH !!!quote:
Ja, die ene gozer met die pan kon amper stoppen met lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij hadden en hebben die twee de grootste lol.
quote:
Mooi plaatje. Thanks.quote:
Dat is toch leukquote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi plaatje. Thanks.![]()
Al zijn autogiro’s eigenlijk wel de gevaarlijkste luchtvaartuigen die er zijn.
Heb op Teuge er een op een haar na zien crashen tijdens de start. Helicopters heb ik geen moeite mee, daar is de rotor aangedreven door de motor. Maar bij een autogiro niet. Brrr…quote:
Die zit vast wel in een of ander COS topic te kijken. Als ik hem tag, reageert hij meestal boosquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef pullup het volgende:
Waar is die mario eigenlijkIk heb hem nog niet eens gelukkig nieuwjaar kunnen wensen. Hij is toch niet ziek?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi plaatje. Thanks.![]()
Al zijn autogiro’s eigenlijk wel de gevaarlijkste luchtvaartuigen die er zijn.
Bolkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:00 schreef pullup het volgende:
Waar is die mario eigenlijkIk heb hem nog niet eens gelukkig nieuwjaar kunnen wensen. Hij is toch niet ziek?
Oh is ie daar weer aan het plakkenquote:
Tragische gebeurtenis. Gelukkig zijn zeppelins tegenwoordig veel veiliger.quote:
Ik moest ook een beetje overgevenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tragische gebeurtenis. Gelukkig zijn zeppelins tegenwoordig veel veiliger.
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh is ie daar weer aan het plakken
Man3
Prototype voor die huidige faalkrengenquote:
Weten we nooit meer hoe die top2000 aflooptquote:
Vallen we wel in een gat zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Weten we nooit meer hoe die top2000 afloopt
Was best wel schokkend.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Prototype voor die huidige faalkrengen
Ja staat me ook echt nog wel bijquote:
Inderdaad. Verschrikkelijke gebeurtenis.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Zaten best nog wat mensen in, waaronder die lerares.
Ik vraag me af of ze het door hebben gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Verschrikkelijke gebeurtenis.
Geen idee, maar ik hoop het laatste.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het door hebben gehad.
Of op slag dood.
Dat hoop je wel idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop het laatste.
Shhhtttt...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Weten we nooit meer hoe die top2000 afloopt
Nee ze hebben dat bewust meegemaakt. Heb ik ooit ergens gelezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het door hebben gehad.
Of op slag dood.
Volgens onderzoek is de kans groot geweest dat ze de ontploffing hebben overleeft. Ze zijn waarschijnlijk omgekomen door zuurstof tekort.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop het laatste.
Helemaal verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens onderzoek is de kans groot geweest dat ze de ontploffing hebben overleeft. Ze zijn waarschijnlijk omgekomen door zuurstof tekort.
NASA beweerde dat ze op slag dood waren. Tegendeel is bewezenquote:
Dat beweerden ze eerst ook van de MH17.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
NASA beweerde dat ze op slag dood waren. Tegendeel is bewezen
NASA?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat beweerden ze eerst ook van de MH17.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |