Dat wil jij niet weten.quote:
Ideaal voor jou dusquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Storage Wars is een achterlijk tokkie programma.
Als je ruzie zoekt dan wil ik wel even met een knuppel vanuit mijn woonwagen naar je toe komen om duidelijk te maken dat jij het verkeerd hebt.quote:
That escalated quicklyquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je ruzie zoekt dan wil ik wel even met een knuppel vanuit mijn woonwagen naar je toe komen om duidelijk te maken dat jij het verkeerd hebt.
Oh man, daar gaat de enige steun van je woonwagen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je ruzie zoekt dan wil ik wel even met een knuppel vanuit mijn woonwagen naar je toe komen om duidelijk te maken dat jij het verkeerd hebt.
Het vuile werk laat ik aan mijn parkiet over.quote:
Is ook leuk om te kijken. Mensen die echt iets kunnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
The Repair Shop vind ik wel leuk om te kijken.
De blijdschap van de mensen is ook vertederd om te zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ook leuk om te kijken. Mensen die echt iets kunnen.
Als ik die zender tegenkom bij het zappen dan hoef ik meestal 3 dagen niet te eten.quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 06:46 schreef pullup het volgende:
Die vent met pruik wilde Gaetz meppen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |