Ja in Diana en zonen. Vind ik ook wel lastig want zijn er natuurlijk wel meer die elkaar en juryleden zullen kennen.quote:
Volgens mij eerste keer dat ik hoor van Diana en zonenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja in Diana en zonen. Vind ik ook wel lastig want zijn er natuurlijk wel meer die elkaar en juryleden zullen kennen.
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij eerste keer dat ik hoor van Diana en zonen
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:59 schreef Dave het volgende:
Is Les Mis’ straks een must? Heb ‘m nog niet gezien.
Ik heb heel vaak de radioreclame ervoor gehoord. En me ook heel vaak afgevraagd wie daar heen zou willenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij eerste keer dat ik hoor van Diana en zonen
Jazekerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:00 schreef Dave het volgende:
Deed daar vroeger Carlo Hamster Boszhard niet aan mee?
Wat bedoel je met Hamster?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:00 schreef Dave het volgende:
Deed daar vroeger Carlo Hamster Boszhard niet aan mee?
quote:
Blind ingegaan en was blij verrast. Hele goede musical.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak de radioreclame ervoor gehoord. En me ook heel vaak afgevraagd wie daar heen zou willen
Ik heb de filmversie uit 2012 gezien, maar nog niet in het theater. In februari ga ik naar de voorstelling van Les Mis, daarna kan ik het je vertellenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:59 schreef Dave het volgende:
Is Les Mis’ straks een must? Heb ‘m nog niet gezien.
Oh was hij datquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Bedenk nog even of je dit antwoord wil weten![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |