en gewoon de pootjes er af zagen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:53 schreef SQ het volgende:
Als ik de bouwtekening bekijk gaat dat je niet zomaar lukken. De boutjes die de kast op de bodemplaat monteren gaan namelijk door het onderstel heen. Als je die weg haalt zijn je boutjes te lang. Dus dan zou je andere (kortere) boutjes nodig hebben en waarschijnlijk de bodemplaat modificeren zodat de koppen van de bouten er in vallen. Maar dan boet je wel aan stevigheid in.
https://www.ikea.com/be/n(...)__AA-920448-12-2.pdfquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en gewoon de pootjes er af zagen?![]()
waar kan ik de bouwtekeningen vinden?
Het is niet in Nederland volgens mij, en ook niet heel nieuwquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:46 schreef Clubman het volgende:
Domme vraag misschien, maar heb je wel goed gemeten? volgens het bouwbesluit zou de hoogte minimaal 2,10 moeten zijn.
1,95 is wel extreem laag. Ik zou niet eens rechtop kunnen lopen.
ik verhuis naar een 350 jaar oude boerderij in het buitenlandquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:46 schreef Clubman het volgende:
Domme vraag misschien, maar heb je wel goed gemeten? volgens het bouwbesluit zou de hoogte minimaal 2,10 moeten zijn.
1,95 is wel extreem laag. Ik zou niet eens rechtop kunnen lopen.
dat is de onderkant van de balken, tussen de balken is het dan weer 2,03 .. maar ja.. die kast past niet TUSSEN de balken ( geloof ik)quote:
120 cm tussen de balken zou wel extreem breed zijn idd, dus dat verbaast me niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik verhuis naar een 350 jaar oude boerderij in het buitenland( zie ook mn topic
)
[..]
dat is de onderkant van de balken, tussen de balken is het dan weer 2,03 .. maar ja.. die kast past niet TUSSEN de balken ( geloof ik)
Ja is het nou mooi spul. Ik heb het idee dat het nogal pauper kwaliteit is.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:17 schreef Myraela het volgende:
Heel Marktplaats vol met mensen die de VARMBLIXT collectie voor twee keer zoveel geld aanbieden.
Ik vind de donut-lamp wel cool. Maar ik vind het een beetje sneu dat iedereen het koopt om het nu zelf voor meer door te verkopen, terwijl die lampen gewoon in het vaste assortiment komen. Dus ze hopen gewoon even te profiteren van de mensen die dat niet door hebben.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ja is het nou mooi spul. Ik heb het idee dat het nogal pauper kwaliteit is.
Toch mooi hoe dit als "exclusief" wordt verkocht, terwijl het voor de designer een mooie cash grab is voor massa productie van haar design.
Het is hilarisch want mensen gaan er pas naar zoeken als het uitverkocht is. En dan zitten ze met die meuk.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef Myraela het volgende:
Dus ze hopen gewoon even te profiteren van de mensen die dat niet door hebben.
Zou me niks verbazen als die verkopers die memo zelf ook niet hadden gezienquote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de donut-lamp wel cool. Maar ik vind het een beetje sneu dat iedereen het koopt om het nu zelf voor meer door te verkopen, terwijl die lampen gewoon in het vaste assortiment komen. Dus ze hopen gewoon even te profiteren van de mensen die dat niet door hebben.
Dan brengen ze het gewoon terug, de retourtermijn bij Ikea is een jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die verkopers die memo zelf ook niet hadden gezien
Hopelijk blijven ze er mooi mee zitten
Oh jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan brengen ze het gewoon terug, de retourtermijn bij Ikea is een jaar
Voor een paar extra tientjes. Tokkies gonna tokkiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die verkopers die memo zelf ook niet hadden gezien
Hopelijk blijven ze er mooi mee zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |