IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag: van 10 - 21 uur.
(IKEA Barendrecht is op zaterdag geopend van 9 tot 21 uur)
Elke zondag open:
Amersfoort: 11-18 uur
Amsterdam: 10-18 uur
Barendrecht: 12-18 uur
Breda: 10-17 uur
Delft: 10-18 uur
Duiven: 11-18 uur
Eindhoven: 11-18 uur
Groningen: 12-18 uur
Haarlem: 12-18 uur
Heerlen: 11-18 uur
Hengelo: 10-18 uur
Utrecht: 10-18 uur
Zondagsopeningen voor IKEA Zwolle: klik hier
Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden, deze kunnen per vestiging verschillen.
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
Ook de elektrische.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag een verstelbaar bureau. Nu heb je de Bekant die elektrisch gaat en een andere die je moet slingeren.
Iemand ervaring met 1 van de 2?
De naaimachines staan op dit moment op de Jokkmokk tafelquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook de elektrische.
Tafels zijn niet super stevig, d.w.z. als je er op volle snelheid gaat naaien of locken, dan gaat de tafel wel vibreren. Zelf naai ik meestal op mijn gemakje.
Ik zie nu pas dat het niet het naaitopic maar het Ikeatopic is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De naaimachines staan op dit moment op de Jokkmokk tafel
[ afbeelding ]
Dus veel instabieler kan het niet worden? En ik moet zeggen dat de keren dat ik nog naai echt op 1 hand te tellen het laatste jaar terwijl ik verwacht meer thuis te gaan werken.
Maar wel handig om te weten hoe stevig het isquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het niet het naaitopic maar het Ikeatopic is.![]()
Ik vind de verstelbaarheid geweldig.
Er is ook nog een RODULF elektrisch bureau dat wat 'schappelijker' geprijsd is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag een verstelbaar bureau. Nu heb je de Bekant die elektrisch gaat en een andere die je moet slingeren.
Iemand ervaring met 1 van de 2?
Maar te breed. Die is 140 cm en ik kan max 120 cm kwijtquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is ook nog een RODULF elektrisch bureau dat wat 'schappelijker' geprijsd is.
Echt precies 120cm? Het onderstel van de Rodulf is 121cm en kun je los kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar te breed. Die is 140 cm en ik kan max 120 cm kwijt
Staat op de site t volgende over: * De hele collectie kan je vinden in IKEA Barendrecht, Delft, Duiven, Groningen en Zwolle. Op=op. Alleen de verlichting wordt toegevoegd aan het vaste assortiment en zal in alle winkels verkrijgbaar zijn. Het glaswerk uit de collectie is populair dus wacht niet te lang!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:38 schreef Seven. het volgende:
Ik zit te azen op de limited varmtblix collectie.
[ afbeelding ]
Schijnt dat de lampen aan de gewone collectie toegevoegd worden.
Ik werk in de buurt van één van deze Ikea's dus ik denk dat ik er even tussenuit knijp op 1 februari.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Staat op de site t volgende over: * De hele collectie kan je vinden in IKEA Barendrecht, Delft, Duiven, Groningen en Zwolle. Op=op. Alleen de verlichting wordt toegevoegd aan het vaste assortiment en zal in alle winkels verkrijgbaar zijn. Het glaswerk uit de collectie is populair dus wacht niet te lang!
Het zijn wel prijzen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:38 schreef Seven. het volgende:
Ik zit te azen op de limited varmtblix collectie.
[ afbeelding ]
Schijnt dat de lampen aan de gewone collectie toegevoegd worden.
Kijkje nemen in de winkel om te beslissen of het de moeite isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zijn wel prijzen hoor
Die grote hanglamp kost 179.-
De donut wand/tafellamp 49.95, de ronde wandlamp 69.95 en die lamp/spiegel rechts 79.95.
rechts staat een setje salontafels van 199.-
Maar ik wil die drinkglazen
https://www.ikea.com/nl/n(...)xt_pr-kit_launch.pdfquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zijn wel prijzen hoor
Die grote hanglamp kost 179.-
De donut wand/tafellamp 49.95, de ronde wandlamp 69.95 en die lamp/spiegel rechts 79.95.
rechts staat een setje salontafels van 199.-
Maar ik wil die drinkglazen
Ja daar heb ik de prijzen uitquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:56 schreef Puala het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)xt_pr-kit_launch.pdf
Goed plan. Ik heb net de Rodulf bekeken maar dat is drie keer niks.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er eentje komt wordt het toch de Bekant. De alternatieve komen niet eens laag genoeg voor mij. Bekant heeft als laagste 65 en de rest is 70 cm of hoger.
Toch allen bedankt voor het meedenken. Heb niet zo veel zin om dingen bij elkaar te moeten knutselen.
Klopt. Ik zeg ook dat ik die drinkglazen wil. Die uit dat boekjequote:
Denk je dat het fijn drinkt uit zulke glazen?quote:Op zondag 22 januari 2023 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klopt. Ik zeg ook dat ik die drinkglazen wil. Die uit dat boekje
Eh. Ja daar heb ik niet over nagedacht. Ga je nou mijn voorpret bedervenquote:Op zondag 22 januari 2023 21:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je dat het fijn drinkt uit zulke glazen?
Ik heb een plank waar alle glazen op staan, dit zou wel echt heel vet staan. Maar dan zouden ze puur decoratief zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh. Ja daar heb ik niet over nagedacht. Ga je nou mijn voorpret bederven
Eigenlijk is alles op die foto leuk!quote:
Eens. Alleen de gemiddelde Nederlander heeft niet zulke sfeerverlichting waarmee mooie schaduwen geworpen worden. Alss die champagne coupes een beetje stevig blijken te zijn, dan neem ik ze mee om ijs in te serveren.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles op die foto leuk!
Een goede vriend of kennis inschakelen die de mogelijkheid heeft om dit met de auto te vervoeren ?quote:Op zondag 22 januari 2023 21:59 schreef Belugastroop het volgende:
Ik wil graag wat kasten kopen bij de IKEA. Maar ik heb geen auto. En vrachtvervoer (enigste optie voor verzending) kost 49 Euro.
4 jaar geleden ging ik dan op pad met zo'n uitklaptrolly. En nam dan kilos aan dozen mee. En soms (hele zware) pakketten van 2 meter lang tot zo' n 50 kilo. Dit is niet goed te doen als je zoals ik te voet bent. En van de IKEA naar de bushalte moet. Dan overstappen van bus naar trein, dan weer overstappen van trein. En dan nog eens 25 minuten moet lopen naar huis.
Hebben jullie ideeën hoe dit anders kan?
Maar... dan koop je die sfeerverlichting er toch ook bij? Je moet er iets voor over hebben hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 21:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eens. Alleen de gemiddelde Nederlander heeft niet zulke sfeerverlichting waarmee mooie schaduwen geworpen worden. Alss die champagne coupes een beetje stevig blijken te zijn, dan neem ik ze mee om ijs in te serveren.
Ik ben met name weg van de grote hanglamp maar ik zou niet weten waar ik die zou moeten hangen.
Ik ben echt moedertje ziel alleen zoals ze dit zeggen. Zeker waar ik nu woon. Geen familie geen vrienden.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een goede vriend of kennis inschakelen die de mogelijkheid heeft om dit met de auto te vervoeren ?
Je hebt ook geen auto met trekhaak ? Anders kun je nog een boedelbak ergens huren en daarmee je bestelling meenemen. Geloof dat ze vaak bij de IKEA wel te huur zijn. Tenminste in Hengelo heb ik al eens zo'n boedelbak parkeerplek gezien meen ik.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:03 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Ik ben echt moedertje ziel alleen zoals ze dit zeggen. Zeker waar ik nu woon. Geen familie geen vrienden.
Hoe ver woon je van de IKEA af?quote:Op zondag 22 januari 2023 21:59 schreef Belugastroop het volgende:
Ik wil graag wat kasten kopen bij de IKEA. Maar ik heb geen auto. En vrachtvervoer (enigste optie voor verzending) kost 49 Euro.
4 jaar geleden ging ik dan op pad met zo'n uitklaptrolly. En nam dan kilos aan dozen mee. En soms (hele zware) pakketten van 2 meter lang tot zo' n 50 kilo. Dit is niet goed te doen als je zoals ik te voet bent. En van de IKEA naar de bushalte moet. Dan overstappen van bus naar trein, dan weer overstappen van trein. En dan nog eens 25 minuten moet lopen naar huis.
Hebben jullie ideeën hoe dit anders kan?
Misschien dat er een hulpvaardige FOK!er in de buurt woont, je weet nooit!quote:Op zondag 22 januari 2023 22:03 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Ik ben echt moedertje ziel alleen zoals ze dit zeggen. Zeker waar ik nu woon. Geen familie geen vrienden.
Je hebt wel gelijk ik ben iets te gierig. Maar ik kies ook liever zelf de pakketten uit uit hun magazijn. Ik heb weleens gebruik gemaakt van hun verzending (ook voor kleinere spullen, dat kost dan maar 2,99 dat is goedkoop). Maar als iets stuk aan komt dat duurt heel lang eer je een vervanging hebt bij IKEA.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je hebt ook geen auto met trekhaak ? Anders kun je nog een boedelbak ergens huren en daarmee je bestelling meenemen. Geloof dat ze vaak bij de IKEA wel te huur zijn. Tenminste in Hengelo heb ik al eens zo'n boedelbak parkeerplek gezien meen ik.
Heb je dat niet zou ik met alle liefde ¤ 50,- voor een koerier betalen om het één en ander thuis te laten bezorgen.
Slepen met al die zware pakketten in je eentje door het openbaar vervoer is vragen om problemen.
Volgens Googlemaps zo'n 69.3KMquote:Op zondag 22 januari 2023 22:10 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Hoe ver woon je van de IKEA af?
Als je op binnen 10 km afstand woont dan zou je een huur-bakfiets kunnen gebruiken (bv. Cargoroo), en anders een vriend/vriendin/ouder lief aankijken die wel een auto heeft en trakteren op gehaktballetjes bij diezelfde IKEA?
Afgelopen maanden meerdere keren gebruik gemaakt van die bezorgservice van grote items van 49 euro. En is allemaal prima verlopen en netjes bezorgd. Kwam met een grote vervoerder die de bezorging verzorgd (geloof Vos Logistics), wel met een kleinere wagen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:13 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ik ben iets te gierig. Maar ik kies ook liever zelf de pakketten uit uit hun magazijn. Ik heb weleens gebruik gemaakt van hun verzending (ook voor kleinere spullen, dat kost dan maar 2,99 dat is goedkoop). Maar als iets stuk aan komt dat duurt heel lang eer je een vervanging hebt bij IKEA.
Oegema of Vos idd, ik heb met beide Ikea leveringen positieve ervaring.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Afgelopen maanden meerdere keren gebruik gemaakt van die bezorgservice van grote items van 49 euro. En is allemaal prima verlopen en netjes bezorgd. Kwam met een grote vervoerder die de bezorging verzorgd (geloof Vos Logistics), wel met een kleinere wagen.
En super handig dat ze gewoon de zware spullen in de hal neerzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |