Nee, alleen sporadisch dat er nog een laatste biedronde bezig was terwijl de eerste wedstrijd dan net begon. Maar daar had niemand echt voordeel bij omdat alle goede renners er dan al wel uit waren.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hebben we volgens mij nooit gedaan.
Eerste editie werd er nog geboden toen er al een aantal koersen begonnen waren dacht ik. Vorig jaar was het Australiaans kampioenschap ook al gereden toen we bij ronde 2 waren. Telden die koersen toen niet mee?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hebben we volgens mij nooit gedaan.
Ik denk niet dat ik toen punten voor Plapp heb gekregenquote:Op zondag 8 januari 2023 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste editie werd er nog geboden toen er al een aantal koersen begonnen waren dacht ik. Vorig jaar was het Australiaans kampioenschap ook al gereden toen we bij ronde 2 waren. Telden die koersen toen niet mee?
Vorig jaar telden die niet mee nee. Zou kunnen dat ooit de TDU al bezig was terwijl de laatste biedrondes nog bezig waren, die stonden dan wel op de kalender itt het NK Australië vorig jaar bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste editie werd er nog geboden toen er al een aantal koersen begonnen waren dacht ik. Vorig jaar was het Australiaans kampioenschap ook al gereden toen we bij ronde 2 waren. Telden die koersen toen niet mee?
Ik heb de eerste editie nog eens bekeken en toen was de eerste koers die meetelde pas op 11 februariquote:Op zondag 8 januari 2023 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar telden die niet mee nee. Zou kunnen dat ooit de TDU al bezig was terwijl de laatste biedrondes nog bezig waren, die stonden dan wel op de kalender itt het NK Australië vorig jaar bijvoorbeeld.
Ik maak me niet dik.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Heel erg 3 minuten mijn best voor gedaan.
[ afbeelding ]
Even in de files van @knijn1985 gekeken (was toch bezig om de biedingen te bekijken zodat ik daar net boven kan gaan zitten) en het AK staat niet op de kaart.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste editie nog eens bekeken en toen was de eerste koers die meetelde pas op 11 februari
Het heeft een hoog "zou het wat uitmaken" gehalte, maar de beslissing is aan @:knijn1985
Colbrelli komt in dienst?quote:Op maandag 9 januari 2023 08:20 schreef Fretwork het volgende:
Kansloze bieding zit op de post. Wel gunstige voorwaarden zoals geen voorbehoud financiering of medische keuring.
Ja, altijd goed om een fijne nazi in het team te hebbenquote:
Als je de downloadlink die eerder door knijn gepost is gebruikt, kun je de sheet wel downloaden zonder in te loggen bij dropboxquote:Op maandag 9 januari 2023 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de sheets dus ook niet inzien.
Als ik al een lijstje af had zou ik hem nu opsturen!quote:Op maandag 9 januari 2023 15:28 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ja maar dat betekent niet dat je daar op moet wachten
Dit gelooft echt niemand!quote:Op maandag 9 januari 2023 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ik al een lijstje af had zou ik hem nu opsturen!
Ik blijf nooit meer zo lang op. Ik was vorige week volledig geruïneerd.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:41 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben vanavond een pubquiz aan het winnen, zie het morgen wel
Misschien kan @knijn1985 bekend maken of de uitslag vanavond al komtquote:Op maandag 9 januari 2023 17:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik blijf nooit meer zo lang op. Ik was vorige week volledig geruïneerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |