Er staat een link in dit topic of vorige of daarvoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:16 schreef Sabata het volgende:
moet je nou alweer toestemming krijgen voor document2. Zucht. request sent
13 rennersquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:17 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb geld genoeg over nu. 94 mln voor 9 renners.
Kon beter.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er staat een link in dit topic of vorige of daarvoor
Deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:44 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)ybp5smwvt25lwiijltll
weer wqat foutjes eruit.
en 2e ronde kan ingevuld worden!
Ik ben er blij mee, want normaal zou hij me dwars hebben gezeten bij de renners die ik nu binnen hebquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen behalve @:Mexicanobakker.
Ja, die stonden allemaal op mijn lijst der overweging, maar de plekjes waren te duur door mijn andere tactiekquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, want normaal zou hij me dwars hebben gezeten bij de renners die ik nu binnen heb
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht dat het een slim idee zou zijn om op een ploegloze renner te bieden. Zie je dat wimderon op twee ploegloze renners heeft geboden, waaronder die van jou.
Was het dus inderdaad een slim idee, maar net niet slim genoeg.
En @:heywoodu zit mij ook dit jaar weer in de weg, ik haat die man.
Dus je had 2 extra biedingen op Van Aert gewild?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:33 schreef franklop het volgende:
Hadden er maar 2 mensen minder niet op Van Aert geboden, dan had ik hem voo 0,21
Als helemaal niemand op mijn renners had geboden, had ik 10 renners gehad!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:33 schreef franklop het volgende:
Hadden er maar 2 mensen minder niet op Van Aert geboden, dan had ik hem voo 0,21
En ik haat jou vanwege Philipsenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht dat het een slim idee zou zijn om op een ploegloze renner te bieden. Zie je dat wimderon op twee ploegloze renners heeft geboden, waaronder die van jou.
Was het dus inderdaad een slim idee, maar net niet slim genoeg.
En @:heywoodu zit mij ook dit jaar weer in de weg, ik haat die man.
Toen in mijn lijstje ging maken en uitslagen ging opzoeken verbaasde ik me er wel over hoe goed hij vorig seizoen eigenlijk was. En toch compleet onder de radar voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:05 schreef knijn1985 het volgende:
Er is al een team binnengekomen!
Ik moet zelf nog even puzzelen trouwens![]()
Baal enorm van het mislopen van de revelatie van het seizoen Skjelmose
Had ik maar 10 miljoen minder gebodenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:33 schreef franklop het volgende:
via gewone link in topic niet volgens mij end at is zelfde bestandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:16 schreef Sabata het volgende:
moet je nou alweer toestemming krijgen voor document2. Zucht. request sent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |