Ik heb weer iedereen totaal verkeerd ingeschatquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit nu dik in de shit. Stop er maar mee.
Alleen nog in paniek van Kooij, maar dan wel straks nog 45 miljoen te bestedenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weer iedereen totaal verkeerd ingeschat
Ik ging net door de biedinglijst van vorig jaar en dan weet je dat roulette voorspelbaarder is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weer iedereen totaal verkeerd ingeschat
Jeetje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alleen nog in paniek van Kooij, maar dan wel straks nog 45 miljoen te besteden
Thuiswerken en om kwart voor 9 je bed uit rollenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:54 schreef heywoodu het volgende:
Er moet morgen gewoon gewerkt worden, dus dit gaat de ongenadige thriller voor bij het ontbijt worden vrees ik.
Je hoeft geen wekker te zetten denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:54 schreef heywoodu het volgende:
Er moet morgen gewoon gewerkt worden, dus dit gaat de ongenadige thriller voor bij het ontbijt worden vrees ik. En als ik nu ga slapen duik ik tenminste niet chagrijnig het bed in.
Ik kan er héél slecht tegen om wakker te worden wetende dat ik al bijna moet beginnen. Eerst op het gemakje ontbijten, beetje sport kijken, wat nieuws lezen, etc. En dan langzaam de oogjes wat verder open.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thuiswerken en om kwart voor 9 je bed uit rollen
Mes, steek, pijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alleen nog in paniek van Kooij, maar dan wel straks nog 45 miljoen te besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |