Ik heb weer iedereen totaal verkeerd ingeschatquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit nu dik in de shit. Stop er maar mee.
Alleen nog in paniek van Kooij, maar dan wel straks nog 45 miljoen te bestedenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weer iedereen totaal verkeerd ingeschat
Ik ging net door de biedinglijst van vorig jaar en dan weet je dat roulette voorspelbaarder is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weer iedereen totaal verkeerd ingeschat
Jeetje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alleen nog in paniek van Kooij, maar dan wel straks nog 45 miljoen te besteden
Thuiswerken en om kwart voor 9 je bed uit rollenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:54 schreef heywoodu het volgende:
Er moet morgen gewoon gewerkt worden, dus dit gaat de ongenadige thriller voor bij het ontbijt worden vrees ik.
Je hoeft geen wekker te zetten denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:54 schreef heywoodu het volgende:
Er moet morgen gewoon gewerkt worden, dus dit gaat de ongenadige thriller voor bij het ontbijt worden vrees ik. En als ik nu ga slapen duik ik tenminste niet chagrijnig het bed in.
Ik kan er héél slecht tegen om wakker te worden wetende dat ik al bijna moet beginnen. Eerst op het gemakje ontbijten, beetje sport kijken, wat nieuws lezen, etc. En dan langzaam de oogjes wat verder open.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thuiswerken en om kwart voor 9 je bed uit rollen
Mes, steek, pijnquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Alleen nog in paniek van Kooij, maar dan wel straks nog 45 miljoen te besteden
Ja oke, was blufquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
45 miljoen voor Kooij, hou toch op
Ik dacht dat 35 wel genoeg zou zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor De Lie dan?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
85 op Mathieuquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had alleen 70 op De Lie willen doen om iedereen te fucken.
0,2 boven de rest zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:00 schreef knijn1985 het volgende:
Wim heb jij de boden gehad? Of is het toeval? doemare zo
Dek is gestoken door Wimquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:00 schreef knijn1985 het volgende:
Dit is geen toeval.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:00 schreef knijn1985 het volgende:
90 op Wout?quote:
Sosa had ook geen leuke dag.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat bod woog vanmiddag al zwaar op zijn rug
Viel vorig jaar ook wel mee, volgens mij had ik daar niet extreem veel op gebodenquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Demare ging altijd iedereen vol op, hoe dan nu ineens niet meer en dat Wim dat dan weer heeft gezien.
Dat is niet zo mooi, jongens en meisjes.quote:
31 miljoen. En 5 anderen ook geboden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Viel vorig jaar ook wel mee, volgens mij had ik daar niet extreem veel op geboden
Weer bedrogen uitkomen met poor man's Demar, Marc Sarreau.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Viel vorig jaar ook wel mee, volgens mij had ik daar niet extreem veel op geboden
Het Ramon Sinkeldam effectquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Demare ging altijd iedereen vol op, hoe dan nu ineens niet meer en dat Wim dat dan weer heeft gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |