SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
En hoe ver ben je gekomen? Bronzen ster?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hier nog de quick step op leren dansen…![]()
![]()
Ik heb nooit afgedanst.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
En hoe ver ben je gekomen? Bronzen ster?
Groot gelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:30 schreef just me het volgende:
@:Melting als de baan is goedgekeurd ga ik gewoon golfen
Wassen, knippen en watergolven…quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Al is het met dat natte weer niet echt prettig kan ik me voorstellen.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wassen, knippen en watergolven…
Hij heeft vanavond ook geen concurrentie aan livelink of DDMquote:
En als ik het al weet ben ik rond kerst klaar met typen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond ook geen concurrentie aan livelink of DDM
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gingen op elkaars piemel staan en toen was het mot…
[..]
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel, we gaan ons elders verstoppen…
Ik ben blij dat je ons weer gevonden hebtquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ons weer gevonden hebt
Que?quote:
Sssttt, anders leest Fogel het…quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Que?
Zitten we nu in een ander forum?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sssttt, anders leest Fogel het…
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sssttt, anders leest Fogel het…
Dat kijk ik, dank je!quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap alleen geen zak van de programmering van Canvas, dan gooien ze even 3 willekeurige afleveringen van een docuserie erop en dan is het weer klaar. Morgen dus Brian bij Mark Knopfler
Ja, de film was goed. Apart ook wel, want het grootste deel van film (zeg 95%) is gewoon 2 mensen in een hotelkamer die met elkaar praten. Maar het verveelde geen seconde.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de film was goed. Apart ook wel, want het grootste deel van film (zeg 95%) is gewoon 2 mensen in een hotelkamer die met elkaar praten. Maar het verveelde geen seconde.
Was het geen live webcamverbinding met een andere ruimte in de bioscoop waar ter plekke dat gesprek werd gehouden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de film was goed. Apart ook wel, want het grootste deel van film (zeg 95%) is gewoon 2 mensen in een hotelkamer die met elkaar praten. Maar het verveelde geen seconde.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:32 schreef Tjoent het volgende:
Nee, want Melting houdt helemaal niet van praten![]()
[ afbeelding ]
Mijn plant heet Robert…quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Er was dus weer een aflevering van Brian Johnson a life on the road, nu met Robert Plant
Wij hebben, in navolging van @brother52, onze rubberboom Robbie genoemd. Symph heeft er deze week 2 gekocht, ze heten maar gewoon allebei Robbie. Ze staan nu nog in het andere huis maar komen over 2 weken hier wonenquote:
Die lust ik welquote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:22 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weet iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het dag vande appelboom is); appeltaart:
[ afbeelding ]
Tast toe, de taart is heerlijk!
Nee, het was juist enorm boeiend, maat dat kwam door de acteurs. Emma Thompson was echt fenomenaal. En de mannelijke acteur kende ik niet, maar spatte ook echt van het scherm.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:32 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
[..]
Was het geen live webcamverbinding met een andere ruimte in de bioscoop waar ter plekke dat gesprek werd gehouden?
Ik kan al niet tegen een podcast…
Spannend. Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
goede net middag
Ik heb een tweede date vanavond. Hopen dat het goed gaat
Ze is Mexicaans, dus mijn originele plan was eten in een Mexicaans restaurantquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Spannend. Wat gaan jullie doen?
Ai carambaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze is Mexicaans, dus mijn originele plan was eten in een Mexicaans restaurant
We zouden eerst naar de prinsentuin gaan (soort open tuin in Groningen) maar om 5 uur is het al donker, zoals mijn vader me even herinnerde dus dat ging niet door
Oe, spannend! Heel veel plezierquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
We zouden eerst naar de prinsentuin gaan (soort open tuin in Groningen) maar om 5 uur is het al donker, zoals mijn vader me even herinnerde dus dat ging niet door
Dat hoop ik met je mee. Zenuwslopend, dat daten. Maar ook leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
goede net middag
Ik heb een tweede date vanavond. Hopen dat het goed gaat
«Jij bent net zo heet als mijn etenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Arme kerel, het is echt een ontzettend hardwerkende zzp’er. Wij dachten dat hij gewoon in dienst bij het montagebedrijf was, maar niet dus, er wordt echt vet misbruik van die zzp’ers gemaakt. Mocht hij per ongeluk schade bij een klant veroorzaken, dan moet hij of zijn eigen verzekering (met fiks eigen risico) dat zelf vergoeden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Wat een gedoe, hopelijk verbetert hij sneller.
dat dat nog kan deze dagenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Arme kerel, het is echt een ontzettend hardwerkende zzp’er. Wij dachten dat hij gewoon in dienst bij het montagebedrijf was, maar niet dus, er wordt echt vet misbruik van die zzp’ers gemaakt. Mocht hij per ongeluk schade bij een klant veroorzaken, dan moet hij of zijn eigen verzekering (met fiks eigen risico) dat zelf vergoeden.
quote:
Iedereen kiest er zelf voor om al dan niet ZZP'er te worden, met alle voor- en nadelen die daar bij horen...quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Arme kerel, het is echt een ontzettend hardwerkende zzp’er. Wij dachten dat hij gewoon in dienst bij het montagebedrijf was, maar niet dus, er wordt echt vet misbruik van die zzp’ers gemaakt. Mocht hij per ongeluk schade bij een klant veroorzaken, dan moet hij of zijn eigen verzekering (met fiks eigen risico) dat zelf vergoeden.
Nou zeker. In de gids stond Mark Knopfler, maar toen bleek het toch een andere afleveringquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was een bijzonder toffe docu.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou zeker. In de gids stond Mark Knopfler, maar toen bleek het toch een andere aflevering
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:09 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, ik ben terug.
Het is nog niet verder gekomen dan een kus op de wang, maar we zien elkaar graag nog vaker en laten het een beetje op zn loop. Vind haar echt leuk dus ik wil het niet verkloten
Ze vond het eten lekker trouwens! Mexicaans eten goedgekeurd door een Mexicaan
ben je wel iets aan het opknappen ?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Dagje schaatsen kijken op tv, zo kom ik de zoveelste dag op de bank wel door
Ik heb niet meer continu koppijn, verder is het nog redelijk hetzelfde. Symph heeft alleen nog een naar kuchje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:55 schreef just me het volgende:
[..]
ben je wel iets aan het opknappen ?
rustig aan blijven doen, meer kun je toch nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb niet meer continu koppijn, verder is het nog redelijk hetzelfde. Symph heeft alleen nog een naar kuchje.
Yup. Ik val gewoon om als ik iets meer probeer te doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:06 schreef just me het volgende:
[..]
rustig aan blijven doen, meer kun je toch niet
Jeetjequote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Dagje schaatsen kijken op tv, zo kom ik de zoveelste dag op de bank wel door
Hebben de buren er last van ja, dat ie daar al die tijd al staat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
We moeten wederom de fotograaf voor het oude huis laten verzetten
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hebben de buren er last van ja, dat ie daar al die tijd al staat?
Ik ben vandaag DJ11quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*afwacht tot @:DJ11 de vooraf-track start*
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:01 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hebben de buren er last van ja, dat ie daar al die tijd al staat?
Heb je ook zo’n stom virus te pakken? Er waart vanalles rondquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben allesbehalve fit. Draak van een nacht achter de rug, misselijk, etc. Ben misschien wat minder spraakzaam dan normaal, maar ik probeer wel mee te blijven luisteren.
Sowieso is muziek goed voor de mens
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je ook zo’n stom virus te pakken? Er waart vanalles rond
Dat klinkt minder prettig zeg. Beterschap!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben allesbehalve fit. Draak van een nacht achter de rug, misselijk, etc. Ben misschien wat minder spraakzaam dan normaal, maar ik probeer wel mee te blijven luisteren.
Sowieso is muziek goed voor de mens
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:17 schreef Symphonic het volgende:
Ze klinkt ook wel een beetje verkouden
Ja, dat is anders dan via de tvquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kon het goed verstaan, maar heb de koptelefoon op
deze mp3 heeft inderdaad een enorm volumequote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die interviews mogen ze van mij vaker uitzenden.
Je geluid staat ineens behoorlijk hard, Symph.
Die heb ik zat, maar er staat alleen een keukenblad van 100 kilo tegen de kast aan waar ze in staanquote:
Oh dat maakt het wat lastig te draaien ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heb ik zat, maar er staat alleen een keukenblad van 100 kilo tegen de kast aan waar ze in staan
Het zou er 1 dag staan, toen werd het 3 weken en nu staat de afspraak voor het monteren voor over 2 maanden pas.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh dat maakt het wat lastig te draaien ja.
Da's bijna een kwartjaar bij elkaar, hoe hebben jullie dat tijdelijk opgelost?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zou er 1 dag staan, toen werd het 3 weken en nu staat de afspraak voor het monteren voor over 2 maanden pas.
De kast niet gebruikenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's bijna een kwartjaar bij elkaar, hoe hebben jullie dat tijdelijk opgelost?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De kast niet gebruiken
Er is bij de montage van de keuken een tijdelijk goedkoop blad geplaatst en daarna is het maatwerkblad ingemeten. Is alleen niet afgekit, dus beetje voorzichtig doen met water
Monteur had griep, dus zou afgelopen week alsnog komen, blijkt inmiddels met longontsteking in het ziekenhuis te liggen. Tsja, overmacht heet zoiets, ik ben al lang blij dat we de keuken gewoon kunnen gebruiken, ik gok dat het bij andere klanten wel iets anders isquote:
Jaja.... geef de sneltoetsen maar de schuld.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Er zitten dus sneltoetsen in Mixxx
En daar ging het ff mis
ik was ze echt even vergetenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Jaja.... geef de sneltoetsen maar de schuld.
Sja da's overmacht inderdaad. De meterkast verzwaring duurde ook een eeuwigheid met gesteggel tussen Enexis en de zonnepanelen installateur bij het ouderlijk huis. Maar ook dat is eindelijk rond.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Monteur had griep, dus zou afgelopen week alsnog komen, blijkt inmiddels met longontsteking in het ziekenhuis te liggen. Tsja, overmacht heet zoiets, ik ben al lang blij dat we de keuken gewoon kunnen gebruiken, ik gok dat het bij andere klanten wel iets anders is
Hadden ze het nog over de village people meme van mastermovies?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Was trouwens leuk dat item over dit nummer bij de Top2000 a gogo
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Patrick Hernandez blíjft lekker klinken.
Ik hoorde hier ook horrorverhalen over uitgestelde opleveringen van nieuwbouwhuizen door gedoe bij de netbeheerder dus mijn opluchting was groot toen er al voor de bouwvak een meter hing, zij het dan een domme meter vanwege tekort aan slimme metersquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja da's overmacht inderdaad. De meterkast verzwaring duurde ook een eeuwigheid met gesteggel tussen Enexis en de zonnepanelen installateur bij het ouderlijk huis. Maar ook dat is eindelijk rond.
Dat vind ik juist een typisch disconummer.De drums en het ritme spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat nummer was niet bedoeld als disconummer, maar hij leeft er nog goed van
Dat heeft de producer er dus van gemaaktquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een typisch disconummer.De drums en het ritme spreekt voor zich.
Na al die tijd van de royalty's kunnen leven.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dat nummer was niet bedoeld als disconummer, maar hij leeft er nog goed van
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een typisch disconummer.De drums en het ritme spreekt voor zich.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoorde hier ook horrorverhalen over uitgestelde opleveringen van nieuwbouwhuizen door gedoe bij de netbeheerder dus mijn opluchting was groot toen er al voor de bouwvak een meter hing, zij het dan een domme meter vanwege tekort aan slimme meters
Ik dacht dat Symph zou ontploffen, hij liep helemaal rood aan.quote:
precies, stelletje idioten.quote:
Precies mijn ervaring ook sinds jaar en dag en het lijkt steeds erger te worden. De offerte voor de keuken bij het ouderlijk huis was al voorzien van handtekening en toen kwam het erop neer dat ie een meetfout had gemaakt voor de achterwand en zou er nog even ¤800 bij komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat Symph zou ontploffen, hij liep helemaal rood aan.
Maar echt alles waarbij je mensen inschakelt levert gezeik op en ze proberen je daarnaast ook nog eens extra kosten in rekening te brengen. De buren hebben inmiddels hun hovenier ontslagen omdat die ook dergelijke geintjes flikte
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Moet 's stoppen met het aflikken van supermarktkarretjes.
Dan, niet ‘als’quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is weer eens wat anders als winkelwagentjes
geen zorgen, hier heb ik niks meequote:
Heeft de Mexicaanse geen poezelige voetjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
geen zorgen, hier heb ik niks mee
Je moet echt eens blijven hier, dan scholen we je wel bijquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:24 schreef MTheBassman het volgende:
Hebben ze andere nummers dan Love Shack gemaakt?
Hij zat alleen nog aan haar winkelkarretje.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft de Mexicaanse geen poezelige voetjes?
Nog niet veel van gezien, ze kleedde zich zeer warm voor de dates (als je uit mexico komt begrijp ik dat ook wel)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heeft de Mexicaanse geen poezelige voetjes?
maar leg dat maar eens uit aan een psychiater: ik heb de onbedwingbare behoefte om winkelwagentjes af te likken dan ze in de gracht liggen. Op de Prinsengracht heb ik het het ergst.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wel als ze in de gracht liggen, Symph!
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar leg dat maar eens uit aan een psychiater: ik heb de onbedwingbare behoefte om winkelwagentjes af te likken dan ze in de gracht liggen. Op de Prinsengracht heb ik het het ergst.
in t2000 wordt ik ook vaak beticht voor onwetendheid, ik ken veel maar onthoud weinig, laten we het zo zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet echt eens blijven hier, dan scholen we je wel bij
Virtueel kan hij datquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:27 schreef Melting het volgende:
Symph doet nog even aan avondgymnastiek.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:30 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga een beetje voetbal kijken nu, bedankt voor de muziek symph
Dat was de poort. Dat betekend dat ze op de binnenplaats zijn. Stil nou, anders horen ze ons!quote:
Have funquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:30 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga een beetje voetbal kijken nu, bedankt voor de muziek symph
Drommelsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was de poort. Dat betekend dat ze op de binnenplaats zijn. Stil nou, anders horen ze ons!
Destijds hadden we nog tijd om te luisteren en waren we niet 24/7 bezig met de huidige problemen in de samenleving die er in de loop van decennia inslopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom kennen we dit collectief uit ons hoofd?
IK ROOK GEEN SIGAREN, IK ROOK DRUMquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zegt die drummer zo van, ik zal iedereen even optrommelen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:36 schreef Melting het volgende:
Ik dacht dat je nu de Dutch Boys zou gaan draaien.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
IK ROOK GEEN SIGAREN, IK ROOK DRUM
Die was te makkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:36 schreef Melting het volgende:
Ik dacht dat je nu de Dutch Boys zou gaan draaien.
Dat is leukquote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van het album Brommers Kiekn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |