Moet? Nou dat klinkt niet erg vrijquote:
Goated.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 03:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zit nu python te leren en kijk naar
Ik was in 1997 op tv bij de KRO in een voetbalkwis. Derek Bolt was de producent.quote:
RIP Gianluca Vialli. Weer een groot speler dicht bij God. @KingRolandquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in 1997 op tv bij de KRO in een voetbalkwis. Derek Bolt was de producent.
Goeiemorgen.
Ik las het net.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
RIP Gianluca Vialli. Weer een groot speler dicht bij God. @:KingRoland
Sorry, ik was even benieuwd naar de mens achter "Wereldgozer".quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Iemand van Deloitte heeft me bekeken op LinkedIn
@:kingroland
ik snap niet waarom gen z of jonge millennials zouden willen werken voor dat soort instantiesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Iemand van Deloitte heeft me bekeken op LinkedIn
@:kingroland
Forum admin @Netsplitter moet de gaten dichtlopen van @Drizzt @Sked @onlogisch @GGMM en hulpje @Coco Dit worden harde gesprekken achter de coulissen, elkaar eens goed de waarheid vertellen. En dan de koppen weer bij elkaar steken en leren van elkaars fouten. Doelstellingen herformuleren, alle stakeholders bij elkaar halen, de stip op de horizon herijken. En daar waar nodig een afscheidstraject starten voor bepaalde teamleden. Het doet pijn om het het te zeggen, maar het is niet anders.quote:
Deze neger buigt wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar zo'n fucking lelijk kunstwerk neer te zetten bij je nieuwe rechtbank (Amsterdam)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:25 schreef Wereldgozer het volgende:
wat is templafy nou weer voor troep @:kingroland
quote:Templafy is the content enablement platform in any business enablement stack. The future of work is connected. Work smarter with Templafy. Easy implementation. Maximize productivity.
quote:Inflatie maakt ook döner duurder: "Nuchter betaal ik 4, maar dronken maximaal 6,50 euro"
Er is sprake van een ware dönerinflatie. We weten dat alles duurder wordt, maar de kosten voor bijna alle ingrediënten van een broodje döner zijn al helemaal gestegen. Dat betekent dat ook de rekening voor je broodje döner steeds dikker wordt. "Het is een kwestie van tijd voordat sommige zaken ermee stoppen."
"Zo'n lekker, vers broodje döner dat eigenlijk fucking ranzig is, met knoflooksaus er overheen en een sambaltje. Dag erna lekker aan het schijten. Dat is top aan een broodje döner", zegt een verlekkerd kijkende Amsterdammer die we vragen naar zijn favoriete snack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |