Nee, dat niet. Maar wel meer dan gemiddelde controle afspraken. En ik heb thuis een bloeddrukmeter die in verbinding staat met de cardioloog.quote:
Wat is een HAP?quote:
Wel goed dat ze er zo dicht op zittenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel meer dan gemiddelde controle afspraken. En ik heb thuis een bloeddrukmeter die in verbinding staat met de cardioloog.
Huisartsenpostquote:
O ja, logisch wel.quote:
ik vroeg mij al af wie ze dan wel een beetje goed helpenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel meer dan gemiddelde controle afspraken. En ik heb thuis een bloeddrukmeter die in verbinding staat met de cardioloog.
Ja ik ben helemaal van de kaart door dit nieuws!quote:
Bedankt makker. Ik loop helaas al mijn hele leven met psychische problematiek die nu even aangesterkt wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal van de kaart door dit nieuws!
On a more serious note; sterkte met wat er dan ook is, virtuele knuffel ouwe reus.
Ik heb geeneens een huisarts.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ekte ekte hebben daar regelmatig contact mee buiten kantooruren
En dan durven ze evengoed nog om meer salaris te vragen!quote:
Jammer, wedstrijden van die man waren gewoon comedy.quote:
vragen staat vrijquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan durven ze evengoed nog om meer salaris te vragen!
Wow eerst ons het WK door de neus boren en dan stoppen, hebben we 2 keer van de Spanjaarden verloren.quote:
Dat is ontzettend kloten, heb daar ook geen enkel advies voor uiteraard maar hopelijk krijg je de juiste hulp om er weer beter mee om te kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt makker. Ik loop helaas al mijn hele leven met psychische problematiek die nu even aangesterkt wordt.
Ik leer mezelf en mijn problematiek stukje voor stukje beter kennenquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is ontzettend kloten, heb daar ook geen enkel advies voor uiteraard maar hopelijk krijg je de juiste hulp om er weer beter mee om te kunnen gaan.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door onze goede vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |