Ik neem altijd op via de app en die werkt nog steeds niet (android)quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Heeft er al iemand geld uit zijn wallet opgenomen (en ontvangen op zijn bankrekening) sinds de collin update?
Zojuist als proef via de app (Apple/iOS) een opname gedaan. App werkt normaal en opname is gelukt. Nu nog even afwachten of het morgenmiddag op mijn rekening gaat verschijnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Heeft er al iemand geld uit zijn wallet opgenomen (en ontvangen op zijn bankrekening) sinds de collin update?
Ja meerdere keren.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:01 schreef KrekelJapie het volgende:
morgen maar ff luisteren en ff op de website geklikt > veel snel gebla en online cursus 1,0k & 3-daagse 2,4k ex btw. Is blijkbaar toch nog vraag naar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:26 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw 5 jarig project bij SiG:
Dingenadonk 29 te Roosendaal LIVE 12 januari 2023 om 15.00 uur
Vandaag presenteren wij een nieuw project aan de Dingenadonk 29 te Roosendaal. Je kunt vanaf 12 januari 2023 om 15.00 uur investeren. Het betreft een tussenwoning met 3 slaapkamers, een zolderkamer, een eigen oprit en een tuin. Het object is gelegen in de gemeente Roosendaal. De locatie ligt op een steenworp afstand van het winkelcentrum de Lindenburg. Parkeren is mogelijk op eigen terrein. De dagelijkse voorzieningen zijn in de directe nabijheid.
https://investeren.sameni(...)ndaal-dingenadonk-29
Ik denk dat ING vandaag een storing had. Zowel gve als ccf net pas ontvangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Hier werkt hij wel via android, zitten nog wel wat foutjes in de app.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik neem altijd op via de app en die werkt nog steeds niet (android)
Gisteren CCF via app (ios) opgenomen nog niet ontvangen en 14 daagse betaling GVE ook nog niet ontvangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:46 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik denk dat ING vandaag een storing had. Zowel gve als ccf net pas ontvangen.
Ik had de GvE betaling einde van de ochtend op mijn (ING) rekening. Bijzonder dat daar blijkbaar zo veel verschil in kan zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:46 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik denk dat ING vandaag een storing had. Zowel gve als ccf net pas ontvangen.
Heb je een linkje, en zijn het Chinezen? Want die zijn normaal toch wel goed van betalen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:03 schreef zeeland6 het volgende:
Gaat lekker bij Ccf
De volgende wanbetaler
Project is net bezig.
hebben de volledige termijn van de maand december van Shizh*n Li met leningnummer * nog niet ontvangen. De termijn van december hebben wij wel op uw rekening courant bijgeschreven.
De betaling van december wordt teruggevorderd omdat deze door de ondernemer niet voldaan is.
Hierdoor komt de feitelijke situatie weer overeen met uw administratie.
Het dossier is overgedragen aan onze intensief beheer adviseur.
Wij informeren u zodra er nieuwe relevante informatie beschikbaar is.
Voor de volledigheid: na 2 dagen nog geen teken van leven van KoM en project zit vol.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:49 schreef tnhb het volgende:
[..]
Ik heb KoM afgelopen weekend op de geschiedenis (en de daarmee samenhangende achterstanden) gewezen die niet in de pitch stonden. Ben benieuwd welke reactie ik krijg en vooral of ze op de hoogte waren maar het (bewust?) niet hebben gemeld.
Aziatische snackbar ondiep-Utrechtquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:02 schreef quepos het volgende:
[..]
Heb je een linkje, en zijn het Chinezen? Want die zijn normaal toch wel goed van betalen.
Aan inzet ontbreekt het ze niet maar ook Chinezen kunnen tegenslag meemaken. Misschien toestanden met energieprijzen. Er is een 2e hypotheek met ruim voldoende overwaarde dus ik maak me niet al te veel zorgen maar je hoopt natuurlijk niet op zo'n scenario.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:02 schreef quepos het volgende:
[..]
Heb je een linkje, en zijn het Chinezen? Want die zijn normaal toch wel goed van betalen.
Toch zo'n 10 tot 11% rendement over dat halve jaar, op de achterkant van een bierviltje berekendquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:17 schreef Thomas88 het volgende:
Zuiders!ngel project van NLinvesteert is compleet afgelost vandaag.
Behoorlijk waardeloos, heeft slechts gelopen van aug tot nu ( 5 maanden, ipv de 36 maanden uit de pitch ). En wordt dan net na vermogenspeildatum afgelost.
In de pitch werd gesuggereerd dat eerste alle vergunningen in orde gemaakt moesten worden en er dan pas herfinanciering door een bank kon plaatsvinden. Snelste doorloop ooit dan voor zo'n projecttype.
Voor mij weer een extra waarschuwing voor dit soort CF-projecten na de zomerperiode.
https://www.collincrowdfund.nl/shizhen-li/quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:02 schreef quepos het volgende:
[..]
Morelstraat? Ik lees dat deze permanent gesloten is..... ?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:36 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
https://www.collincrowdfund.nl/shizhen-li/
* er is geen snackbar Linda in Utrecht.
* KvK is de mevrouw ook niet bekend.
Chinees nieuwjaar vieren zeker.
Jammer hoor. Ik had het laatst half jaar juist het idee dat ik een kleine vooruitgang bespeurde in de algehele werkwijze. Maar helaas is dat klaarblijkelijk niet het geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:08 schreef tnhb het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: na 2 dagen nog geen teken van leven van KoM en project zit vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |