Er zat in ieder geval een goede rockinterval inquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:30 schreef koffieleuk het volgende:
Deze werd goed gewaardeerd op Eurovisionworld, wat meestal een goed teken is
Instrumentaal doet het me soms denken aan Slowakije 2012.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Er zat in ieder geval een goede rockinterval in
Jup, kan er ook geen andere woorden aan vuil maken.quote:
Ok kon geen running order vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
We zijn nu bij de nummer 5, dus nee?
dan heb ik geen flauw idee, ik antwoorde obv de aanname dat jij die in de OP had staan. Ik schakel hier slechts af en toe in, als er in Noorwegen en in Litouwen niet gezongen wordt.quote:
Qua zang vond ik het jammer genoeg erg matig.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Qua zang vond ik het jammer genoeg erg matig.
Ik heb iets vergelijkbaars, wat ik meegekregen heb zijn fragmenten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:05 schreef koffieleuk het volgende:
Heb al heel veel gemist, denk dat ik deze voor de rest laat zitten vanavond.
Dit is echt mijn straatje x 100. Denk niet dat ze de ESF finale gaan halen, maar voor mijn eigen playlist is dit genotquote:
Dit. Alle hoop voor de Balten gevestigd op Estland.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ook hier zit echt niks tussen. In de recap klonk het allemaal vrij matig.
Ik vind persoonlijk de Litouwse voorronde meer leuke nummers bevatten.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit. Alle hoop voor de Balten gevestigd op Estland.
Ook in de halve finale van Litouwen, maar dat is niet live. Hij is er druk mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |