Als Hennie Huisman en Hepie & Hepie er niet waren wel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:04 schreef Cee het volgende:
Alfabetisch gezien komen de Herreys dan hierna. Toch?
Ik dacht hem al te herkennenquote:
Ho ho, Helena is voorbij, terug met die UI!quote:
Antique kan nog komenquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, Helena is voorbij, terug met die UI!
Is ze zwanger?quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, Helena is voorbij, terug met die UI!
En playbacken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:07 schreef H_T het volgende:
Handig aan die pakken is wel dat je gewoon iemand anders kan sturen die het dansje kent
NailQueen? Als dat zo is, ben ik niet verantwoordelijkquote:
Ik zou niet weten hoequote:Op woensdag 4 januari 2023 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
NailQueen? Als dat zo is, ben ik niet verantwoordelijk
Kan niet anders dan dat ze Herreys daar tussen in monteren.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:11 schreef Funhouse het volgende:
Van subwoolfer naar het Oekraïense blokje is ook een behoorlijke mood swing
Als een papawolf en een mamawolf heel veel van elkaar houden...quote:
Ben je er zo eentjequote:Op woensdag 4 januari 2023 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
NailQueen? Als dat zo is, ben ik niet verantwoordelijk
Maar er is geen papawolf in het spelquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als een papawolf en een mamawolf heel veel van elkaar houden...
Ik ben zeker geen Douwe-Bobquote:
Heel subtiel jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:11 schreef Funhouse het volgende:
Van subwoolfer naar het Oekraïense blokje is ook een behoorlijke mood swing
De 3JS hadden kunnen winnenquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:14 schreef H_T het volgende:
Handig, een Songfestivallied dat ondertiteld wordt! Heeft René toch gelijk
Russia Goodbye was wel een leuke geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
Het is bijna schokkend dat Verka er niet is
Iddquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Russia Goodbye was wel een leuke geweest.
Bij hun concert in Zwolle deden ze beide versies van Shum. De oude aan het begin, ESF-versie aan het eindquote:
Ja, daar hadden de winnaars van diverse andere edities bij kunnen zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Wat was die 2021-editie toch een fantastische editie qua songs he: Litouwen, Frankrijk Italie, Oekraine, Finland, IJsland, Cyprus en de partystampers van San Marino en Servie
Zeg dat wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar hadden de winnaars van diverse andere edities bij kunnen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |