Klopt, als je daarvan liters per dag naar binnen giet, ga je dat ook wel merken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat komt dan dus door de cafeïne, dus koffie is ook een risico
Lees het ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Klopt, als je daarvan liters per dag naar binnen giet, ga je dat ook wel merken.
Ik zie Thaila nog haar aan Miguel uitgeleende auto ontdoen van tientallen lege blikjes Red Bull (en vieze luiers en ander afval)
Toen mijn moeder herstellende was van een herseninfarct lag ze op zaal met een meid van 27 jaar. Die was voor de tweede keer getroffen door een beroerte. Het komt veel minder vaak voor maar het helaas wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar met roken en energydrank is dit nog steeds wel heel ongelukkig op die leeftijd denk ik.
Ja! Idd!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Klopt, als je daarvan liters per dag naar binnen giet, ga je dat ook wel merken.
Ik zie Thaila nog haar aan Miguel uitgeleende auto ontdoen van tientallen lege blikjes Red Bull (en vieze luiers en ander afval)
Toch heb ik de indruk dat zij niet zoveel drinkt/dronk als hijquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees het ja.
https://www.radboudumc.nl(...)0koffie%20drinken%20(meer,het%20functioneren%20van%20het%20hart.
Nooit gewetenDrink zeker 8 koffie op een dag.
Thaila drinkt of dronk zelf ook Redbull heb dat wel eens gezien in een eerder seizoen.
Klopt ook sowieso leeft zij een stuk gezonder de laatste tijd, in tegenstelling tot Jelies die na eerder afgevallen te zijn na de laatste spruit weer minimaal op haar oude gewicht zitquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Toch heb ik de indruk dat zij niet zoveel drinkt/dronk als hij
Taurine is juist goed voor het hart en zelfs een lichaamseigen stof. Maar goed, los van de energy rookt die gozer ook als een ketter.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En taurine, maar de overdosis suiker helpt ook niet.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:35 schreef Ynske het volgende:
Miguel Buddenbruck uit Een Huis Vol getroffen door hartinfarct
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:30 schreef koemleit het volgende:
Miguel Buddenbruck heeft een hartinfarct gehad, ligt in het ziekenhuis in Duitsland.
(staat op instagram van moeders of van de familie geloof ik, heb zelf geen IG).
Dat wisten wij in 2017 alquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:35 schreef Ynske het volgende:
Miguel Buddenbruck uit Een Huis Vol getroffen door hartinfarct
Nou ik zeg zelfs reacties waarin de gevaren van het roken werden weggewuifd. Want het komt echt door zo'n prikquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:01 schreef Ceviche het volgende:
In de reacties op Facebook (ja ik weet het) wordt geroepen dat het vást komt door het coronavaccin.
Al dat ongezonde geleef, daar hebben we het niet over![]()
Op zijn leeftijd is een hartinfarct sowieso vrij zeldzaam dus in die zin vind ik niet dat hij het over zichzelf heeft afgeroepen hoor. Maar om het coronavaccin de schuld te geven terwijl je niet eens weet of hij wel is gevaccineerd, en de leefstijl buiten beschouwing laat, daar vind ik wel wat van.
Wat een mongolen zijn dat toch ook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:01 schreef Ceviche het volgende:
In de reacties op Facebook (ja ik weet het) wordt geroepen dat het vást komt door het coronavaccin.
Al dat ongezonde geleef, daar hebben we het niet over![]()
Op zijn leeftijd is een hartinfarct sowieso vrij zeldzaam dus in die zin vind ik niet dat hij het over zichzelf heeft afgeroepen hoor. Maar om het coronavaccin de schuld te geven terwijl je niet eens weet of hij wel is gevaccineerd, en de leefstijl buiten beschouwing laat, daar vind ik wel wat van.
Ze gaan inderdaad verhuizen. Als het huis verkocht is, vertellen ze meer over hun plannen, waarbij ze de volgers nodig hebben. Dus niet simpel verhuizen. Ook iets van een camping/B&B beginnen?quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:38 schreef J-net het volgende:
In het dagelijkse Jelles verhaaltje op Insta staat dater foto’s van hun huis genomen gaan worden …..
Een iets plausibeler verklaring: cocaïne. Dat kan ook een hartinfarct geven. Al die mongolen die meteen vaccinatie als oorzaak aanwijzenquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ik zeg zelfs reacties waarin de gevaren van het roken werden weggewuifd. Want het komt echt door zo'n prikDat onbekend is dat hij die heeft gehad is slechts een detail
![]()
Nou ja, dat is minstens zo uit de lucht gegrepen? Of zijn er aanwijzingen voor drugs gebruik?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:25 schreef June. het volgende:
[..]
Een iets plausibeler verklaring: cocaïne. Dat kan ook een hartinfarct geven. Al die mongolen die meteen vaccinatie als oorzaak aanwijzen
Nee, goed lezen, ik zeg een meer plausibeler verklaringquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, dat is minstens zo uit de lucht gegrepen? Of zijn er aanwijzingen voor drugs gebruik?
Het is in ieder geval geen droge worstquote:Op maandag 23 januari 2023 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Janneke noemt een verse worst een natte worst. Klinkt erg lekker
Mijn beppe ook. Wiete woarst dan, en ja, de Nederlandstalige slager keek gek op bij 'graag een pond natte worst'.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Janneke noemt een verse worst een natte worst. Klinkt erg lekker
Ik ken een user op Fok! die zegt dat iemand van een grote familie bij haar in de buurt aan het werk is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:46 schreef Ynske het volgende:
Pa Bb is bij mij in de straat aan t werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |