Dat doen de vechters en eigenaren.quote:Op woensdag 4 januari 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus dacht je, ik ga de sport even onderschijten
Daar heb je je reputatieschade al, maar nee hoor, het maakt niet uit of Jan met de pet het doet of Dana Whitequote:Op woensdag 4 januari 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus dacht je, ik ga de sport even onderschijten met zo'n topic titel?
Alvast voor volgende weekquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:29 schreef Nober het volgende:
UFC Fight Night: Imavov vs. Gastelum (also known as UFC Fight Night 217, UFC on ESPN+ 75 and UFC Vegas 67) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on January 14, 2023, at the UFC Apex facility in Enterprise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
--:-- Early Preliminaries [ afbeelding ]
22:00 Preliminaries [ afbeelding ]
01:00 Main Card [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-january-14-2023
https://en.wikipedia.org/(...)_Imavov_vs._Gastelum
https://www.tapology.com/fightcenter/events/93279-ufc-fight-night
Ariel met z'n hetzequote:Op maandag 9 januari 2023 19:52 schreef Nober het volgende:
Geen details bekend.
[ twitter ]
ESPN bang van Dana White?
[ twitter ]
quote:UFC Fight Night: Strickland vs. Imavov
632nd UFC Event
205th UFC event from Las Vegas
75th UFC on ESPN+ Main Card
74th UFC event from the UFC Apex
4th UFC Main Event for Sean Strickland
1st UFC event this year
1st UFC Main Event for Nassourdine Imavov
Als ze niet zo'n lange pauze hadden ingelast dan had hij het te druk gehad en was dit niet gebeurdquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:54 schreef Nober het volgende:
Is there anything you would have done differently?
"I would have stayed home on New Years eve."
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:48 schreef Nober het volgende:
204 pounds.
[ twitter ]
En geen Cachoeira vs. Eubanks.
MAIN CARD (ESPN+, 7 p.m. ET - 1:00 NL)
Nassourdine Imavov (194) vs. Sean Strickland (204)*
Dan Ige (145.5) vs. Damon Jackson (145.5)
Roman Kopylov (185) vs. Punahele Soriano (185.5)
Raquel Pennington (135.5) vs. Ketlen Vieira (136)
Raoni Barcelos (135) vs. Umar Nurmagomedov (135)
MAIN CARD (ESPN+, 4 p.m. ET - 22:00 NL)
Abdul Razak Alhassan (185.5) vs. Claudio Ribeiro (183)
Nick Fiore (155) vs. Mateusz Rebecki (155.5)
Javid Basharat (136) vs. Mateus Mendonca (134.5)
Carlos Hernandez (125) vs. Allan Nascimento (125.5)
Nick Aguirre (145.5) vs. Daniel Argueta (146)
Jimmy Flick (126) vs. Charles Johnson (126)
Priscila Cachoeira (126) vs. Sijara Eubanks (---)**
*Strickland is 8 pounds over
**Eubanks will not fight due to 'weight-cutting issues'
moneyyyquote:Op zaterdag 14 januari 2023 07:49 schreef Sjemmert het volgende:
Strickland heeft paar weken terug nog gevochten waarom nu alweer.
Vorige gevecht was ook tering saai
Ik heb het verkeerd.quote:
Gastelum geblesseerd dus Strickland wilde wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 07:49 schreef Sjemmert het volgende:
Iemand van naam nodig die kortdag wilquote:Op zaterdag 14 januari 2023 07:49 schreef Sjemmert het volgende:
Hopen dat Gane wint en dan weet je inderdaad dat Francis daar op een been van heeft gewonnenquote:Op zondag 15 januari 2023 14:51 schreef THEFXR het volgende:
We zien wel of Jones the cage haalt, auto overtredingen en doping liggen op de loer.
verder heeft Jones 3 jaar ringrust en is hij veel langzamer door zijn hogere gewicht.
Trap niet in de PR van Dana. Francis is gewoon belachelijk behandeld.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens vind ik het ook niet al te slim en iig erg jammer dat Ngannou niet wilde verlengen. Had inderdaad vast erg veel kunnen verdienen bij de UFC, maar zijn trots en principes hielden hem tegen.
We hebben het te vaak gezien in de UFC bij vechters, bijvb Nate diaz, altijd maar eerst tekenen en dan weer spijt en ontevredenheid. altijd maar weer het ophouden van een hele divisie, ben er echt wel klaar mee, na al die jaren.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens vind ik het ook niet al te slim en iig erg jammer dat Ngannou niet wilde verlengen. Had inderdaad vast erg veel kunnen verdienen bij de UFC, maar zijn trots en principes hielden hem tegen.
Diaz had niets om een divisie mee op te houden.quote:Op maandag 16 januari 2023 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
We hebben het te vaak gezien in de UFC bij vechters, bijvb Nate diaz, altijd maar eerst tekenen en dan weer spijt en ontevredenheid. altijd maar weer het ophouden van een hele divisie, ben er echt wel klaar mee, na al die jaren.
Nouja normaal ben ik 100% anti-Dana maar in dit geval snap ik dat hij niet miljoenen wil betalen om daarnaast iemand ook in elkaar geslagen te laten worden in de box-ring.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Trap niet in de PR van Dana. Francis is gewoon belachelijk behandeld.
quote:Op maandag 16 januari 2023 09:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja normaal ben ik 100% anti-Dana maar in dit geval snap ik dat hij niet miljoenen wil betalen om daarnaast iemand ook in elkaar geslagen te laten worden in de box-ring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |