Mannen die naar vrouwen ruiken. Afknappertje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal wel iets van Rituals hebben.
Waar denk je dat @Caland naar ruikt?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen die naar vrouwen ruiken. Afknappertje.
Ik denk dat user @:Caland dit beter aanpakt.
Ik hoop elke man.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hugo Boss. Mijn lievelings.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar denk je dat @:Caland naar ruikt?
Altijd.quote:
Viel me ook op. Alsof ik alleen maar lukraak kuthoer post.quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:49 schreef aTypisch het volgende:
ik vind dat notes wel een erg eenzijdig beeld laten zien van wat er daadwerkelijk is gebeurd
Ja maar die Aloe Vera ruikt niet mannelijk.quote:
Dat is ook voor de gezondheid, niet voor de geurquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die Aloe Vera ruikt niet mannelijk.
Heb het twee weken moeten doen. Een gruwel.quote:
Dat vindt mijn vrouw ook nooit prettig als ik thuiskom.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je niet 483x op anoniem was gegaan had ik dit kunnen bevestigenquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Mijn laatste note is oktober 2022.
Ik denk een record dat ik mij zo voorbeeldig gedraag.
Oh nee, dit las ik anders.quote:
Ik had van 2017 tot ruim 2021 geen notes. Walgelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Is geen offensief, is een klein analytisch gokje.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:caland gaat tot nog toe niet echt in op het charmeoffensief he?
Nu nog ? M'n moeke is al een week ziek. Niet ernstig bij jou hoop ik.quote:
Mede mogelijk gemaakt door onze goede vriendin?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben bekend bij zequote:Op donderdag 5 januari 2023 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu nog ? M'n moeke is al een week ziek. Niet ernstig bij jou hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |