Ja de voice over noemde het net de brief van Mexxquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:45 schreef engine het volgende:
Wordt niet eens genoemd dat de situatie met Mexx van doen heeft. Ze maken het vager dan het al was.

TV stond al uitquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:46 schreef patat het volgende:
[..]
Ja de voice over noemde het net de brief van Mexx
 maar wel dus
 maar wel dus   

Nee niet. Ik ga daarheenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ah is dit het TV topic vandaag.
Dat heb ik niet gehoord. Dacht juist dat ze Mexx bewust weg gelaten hadden.

Maar hoe of waarom zullen we nooit weten dus. Jammer.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Wel van Mexx dus.
En eerder gaf hij aan dat hij wel moet ivm spijt krijgen als....

Nee iddquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hoe of waarom zullen we nooit weten dus. Jammer.

Denk onderdeel van de schijnbeweging. Het is ook onnodig dat Mexx shit over haar heen krijgt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee idd
Vooral ook omdat mexx op insta schreeft dat er niets was.
Maar dat hoeft natuurlijk ook niet waar te zijn

Ja ook een stukkie! Iemand zei: ‘kijk JW nou’quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:49 schreef Ebinas het volgende:
JW heb ik gemist denk ik met lachen?
Of is dat niet uitgezonden?

Ja;quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:50 schreef patat het volgende:
Jezus wat hebben ze er een epische muziek onder gezet

En was je indruk dat hij daarom zat te lachen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:51 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ook een stukkie! Iemand zei: ‘kijk JW nou’

Breuk sowieso niet want Mexx haalde hem opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Love hurts, maar hij moest weg, en had geen keuze.
Dat kan niet om een liefdesbreuk ofzo gaan.

quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Breuk sowieso niet want Mexx haalde hem op
Wat er wel is verder is alleen maar gokken. Dat weten we niet.

``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komenquote:

Ik dacht nog heel even dat het de moeder van Mexx wasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komen

Zou kunnen, je ziet ook aan de beelden dat het niet echt spontaan is opgenomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
``````het leek er op dat die ene vrouw niet met haar gezicht in beeld wilde komen

Martin knuffelde wel hard met haar vermoed eerder zij n moeder?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht nog heel even dat het de moeder van Mexx was

Ze hadden misschien meer drama verwacht?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen, je ziet ook aan de beelden dat het niet echt spontaan is opgenomen.
Zie je Martin op de rug, en daarna meteen frontaal in beeld.
En zou er echt 1 buiten staan te wachten met een camera tot er een auto in zicht is.

Ja was zijn moeder maar dat was mij niet meteen duidelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Martin knuffelde wel hard met haar vermoed eerder zij n moeder?

Mij ook niet, maar toen ze zo haar best deed niet in beeld te komen en Martin haar zo knuffelde dacht ik wel dat ze het was. Maar zeker weten doen we het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was zijn moeder maar dat was mij niet meteen duidelijk.

Ik was hetzelfde aan het typenquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:22 schreef Ebinas het volgende:
Martin kreeg te horen dat de gezondheid van Mexx in gevaar is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |