Zou mij ook niets verbazen en ik geef 'm geen ongelijk!quote:Op maandag 13 maart 2023 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien heeft Ivor inmiddels aangegeven niks meer met de show te maken te willen hebben

Ik heb dat wel gedaan maar als je die van vandaag kijkt zie je eigenlijk ook alles.quote:

Maar het werkt wel beide kanten op. Sommige personen en/of opdrachten worden net wat anders neergezet op tv dan dat wij op stream zien.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk tijdens een RLS eigenlijk nooit de tv-uitzendingen, omdat ik dacht dat je met de streams veel meer zag

Ik weet het al jaren maar toch raak ik af en toe in mijn rls bubbel en dan ineens KLATS, spat ie weer uit elkaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dan weer dat mensen daar nu pas achter komen. Het programma is de afgelopen maanden niet veranderd. Over het algemeen simpele opdrachten, één eliminatie per maand en als er iets heftigs is zien wij dat niet op stream.

Ja dat is weer de andere kant van het verhaal, dat is inderdaad ook zwaar overdreven.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het werkt wel beide kanten op. Sommige personen en/of opdrachten worden net wat anders neergezet op tv dan dat wij op stream zien.
Ook worden bepaalde niet onbelangrijke zijstraten in verschillende verhaallijnen weg gelaten. Sasha met de verkiezingen bijvoorbeeld; haar luiheid tegenover de activiteit van Rupert werden behoorlijk uitvergroot en overdreven weergegeven.

Ja inderdaad, Kim is gewoon op zoek naar een reden om haar relatie met Jeff te verbreken, in de uitzending van vrijdag zei ze dat ook echtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 03:05 schreef DutchBlend het volgende:
Nu ik hier zo wat terug lees evenals het 'filmpjes' topic, kan ik concluderen dat de seks sessie tussen Wanda en jappie dus NIET uitgebreid op stream is geweest?
Verder genoten van de uitzending trouwens.
Babette en Marciano, wanda en Jap, Jeff en kim, Bern en Sasha. Deze shit kijk ik voor.
Blijkbaar zit Kim dus gewoon te wachten op een geldige reden om die kutrelatie te beëindigen. Heerlijk

Dat was wel weer op een moment dat ze in een dip zaten. Maar ik hoop dat ze een reden vindt om een punt achter die relatie te zetten. Ze verdient veel beter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Kim is gewoon op zoek naar een reden om haar relatie met Jeff te verbreken, in de uitzending van vrijdag zei ze dat ook echt

Klopt, er werd wel een keer door anderen daar gezegd dat die 2 samen in bed lagen, maar de beelden zoals in de uitzending, zijn niet op streams geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 03:05 schreef DutchBlend het volgende:
Nu ik hier zo wat terug lees evenals het 'filmpjes' topic, kan ik concluderen dat de seks sessie tussen Wanda en jappie dus NIET uitgebreid op stream is geweest?
Verder genoten van de uitzending trouwens.
Babette en Marciano, wanda en Jap, Jeff en kim, Bern en Sasha. Deze shit kijk ik voor.
Blijkbaar zit Kim dus gewoon te wachten op een geldige reden om die kutrelatie te beëindigen. Heerlijk

Yeahhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben er, kende dit topic dus niet

Alleen dat commentaar van Kenzi, die was nog boos om het ontbijt denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit nu de aflevering te kijken dat ze Kip eten en hoor meerdere zeggen dat ze goed eten hebben en beter dan ze in de tijd met Kenzy hebben gehad. Dus het eten onder manager Ruppie is zo slecht nog niet.

ach ja, ook in de COS zitten er velen die zeggen dat het eten zo slecht is nu met Ruppie, maar blijkt dus niet zo te zijn. We vergeten het ook snel weer, wat ze wel of niet gegeten hebben. Lang leve de afleveringenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alleen dat commentaar van Kenzi, die was nog boos om het ontbijt denk ik

Die uitzending was mooi. Is ook de enige, naast de 1e aflevering'die ik gekeken heb.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ach ja, ook in de COS zitten er velen die zeggen dat het eten zo slecht is nu met Ruppie, maar blijkt dus niet zo te zijn. We vergeten het ook snel weer, wat ze wel of niet gegeten hebben. Lang leve de afleveringen
Moet eerlijk zeggen dat ik die ook nooit keek, maar van W &J en hun wip wel

Huhh ik heb Zoe en een verscheurd schoonmaakbriefjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu Mirthe aan het klagen over Eunice

ik kijk via Ziggo op PC, loop denk ik iets achterquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huhh ik heb Zoe en een verscheurd schoonmaakbriefje

Ah vandaarquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kijk via Ziggo op PC, loop denk ik iets achter

Zeker ook over de schoonmaak.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef Verida het volgende:
Ik vind Rupi toch wel goed als manager hier, hij stuurt de boel goed aan en krijgt ze in beweging en houdt overzicht.

Ja dat ziet er niet echt fris uit zoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet loopt er ook lekker bij met schoonmaken

Het verbaast me niets want Kim maar ziekelijk opmerkelijk is het welquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Kim is gewoon op zoek naar een reden om haar relatie met Jeff te verbreken, in de uitzending van vrijdag zei ze dat ook echt

Ik vond het ook een rare opmerking. Maar imo bedoelt ze denk ik dat ze het niet laat gebeuren dat zij gedumpt wordt maar dat zij degene is die dumpt. Dat moraima eigenlijk niet mocht cockblocken van haar omdat ze wilde zien wat sjeffie zou doen met wendy vond ik ook een rare actie. Dat sjeffie zei dat er niets zou gebeuren heeft ze kennelijk niet gehoord.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]

Als je een relatie wilt stoppen dan ga je toch niet zitten afwachten op een reden? Als je het wil stoppen lijkt me dat al reden genoeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 21:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond het ook een rare opmerking. Maar imo bedoelt ze denk ik dat ze het niet laat gebeuren dat zij gedumpt wordt maar dat zij degene is die dumpt. Dat moraima eigenlijk niet mocht cockblocken van haar omdat ze wilde zien wat sjeffie zou doen met wendy vond ik ook een rare actie. Dat sjeffie zei dat er niets zou gebeuren heeft ze kennelijk niet gehoord.

hoop geschreeuw maar er komt nooit iets van
  hoop geschreeuw maar er komt nooit iets van   

In een eerdere tv-uitzending is een fragment te zien waarop Kim Jeff toespreekt op z'n gedrag waarna ze wegloopt en hij er vervolgens asociaal een gigantische rochel uitgooit en dus letterlijk naspuugt. Hoe treurig is het ook dat jij als kerel door je meisje iedere keer in bedwang moet worden gehouden als soort van bodyguard. Eerder zei ook al een ex-bewoner dat ie heel vaak het K-woord loopt te bezigen, en na excuses te hebben aangeboden, het de dag erna gewoon weer blijft doen. Dit gold ook voor Berend trouwens. Je moet hem vooral niet tegenspreken, je volume omhoog gooien of handgebaren maken want dan barst die vulkaan uit. Het is dat die twee het maar uitzoeken maar laat een objectief iemand ernaar kijken en die walgt ervan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:33 schreef Pino112 het volgende:
Als Jeffrey zo zichzelf is blijkbaar zou ik echt niks met die mongool te maken willen hebben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |