Senn over twee weken...quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:47 schreef Senn88 het volgende:
Klusjes klaar voor vandaagnu moet ik nog gekookte eieren pellen voor avond eten en dat inelkaar flansen. Even mijn werkplek poetsen en opruimen. En dan morgen nog paar klusjes en dan is alles weer tip top
maandag begin ik met expertise buitenland opleiding die gaat een half jaar duren dus wel fijn dat alles voor die tijd weer strak is
Nee nee, als alles weer gepoetst is kan ik nu meer afstand doen. Morgen middag ga ik lekker naar intratuin kerstdingen kopen. Vrijdag ook wat leuks doen denk kringlopen. En dan lekker genieten van weekend.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senn over twee weken...
[ afbeelding ]
Een mensenhand is niet in staat een schroef zonder hulpmiddel in een stuk hout te draaien, dus dat kan niet de bedoeling zijn van de handleidingquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope, ik heb die Lack mini (wist niet dat ze bestonden, super cute) en daar zie je echt t poppetje eerst de schroef in het blad zetten, en daarna pas die poot er op doenMaar dat werkt dus echt voor geen ene meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een mensenhand is niet in staat een schroef zonder hulpmiddel in een stuk hout te draaien, dus dat kan niet de bedoeling zijn van de handleiding. Daar hebben we schroevendraaiers voor uitgevonden. Schroevendraaiers werken helaas niet bij een dubbelzijdige schroef. Daarom lees ik de Lack handleiding als volgt: Draai met een korte draai de schroef in het hout zodat hij uit zichzelf rechtop blijft staan, pak dan de poot en draai net zo lang rond tot de schroef helemaal vast zit.
En dat eerste ging al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want de gaatjes waren te klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat eerste ging al nietWant de gaatjes waren te klein.
Dat dat gat te klein is is bewust. De gehele stevigheid van het meubel wordt ontleend aan dat de schroef zelf het gat nog moet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat eerste ging al nietWant de gaatjes waren te klein.
Eerst er op spugen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Echt blij dat de feestdagen bijna volledig in het weekend vielen zodat ik zo min mogelijk dagen niet hoefde te werken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Q..
Feestdagen overleefd en weer lekker aan het werk?
quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt blij dat de feestdagen bijna volledig in het weekend vielen zodat ik zo min mogelijk dagen niet hoefde te werken.
Want?quote:
Zo klein dat ze er niet eens in rechtop konden staan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dat gat te klein is is bewust. De gehele stevigheid van het meubel wordt ontleend aan dat de schroef zelf het gat nog moet maken.
Waarom? Hij staat?quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:45 schreef rival het volgende:
Dan koop je een grotere stoel/bank.
Gr, rival
Voor al uw praktische oplossingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |