SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:24 schreef Barreltje het volgende:
ik dacht tot 3 koningen, 6 januari dus .
en mja. eens kijken wat de mogelijkheden zijn dusOei, dat is wel spannender dan je misschien wilt. Zou fijn zijn als dit lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Memento_Mori, wat rot zeg. Voor jullie allebei, want toekijken hoe je geliefde pijn lijdt en niet kunnen helpen is ook vreselijk.
oh nee. de chef werkt hier sowieso al lokaal via een totaal ander bedrijfquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:47 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg @:Barreltje![]()
Geldt dat straks ook nog voor de Chef?
Whoa, geldt dit ook voor effectiviteit van migraine? Ik ben regelmatig te laat met injectie omdat ik het doodgaan daarvan uitstel tot de migraine zelf zo erg is dat de injectie eigenlijk niet meer per se in de ideale window valt..quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu zijn de injecties er sindskort wel in 3mg/0,5ml ipv 6mg/0,5ml, schijnt net zo effectief te zijn qua afbreken van een aanval maar veel minder heftig qua bijwerkingen.
En wist de werkchef van de huiskoperij?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh nee. de chef werkt hier sowieso al lokaal via een totaal ander bedrijf
Volgens mij wel en anders de moeite van 't proberen misschien wel waard?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Whoa, geldt dit ook voor effectiviteit van migraine? Ik ben regelmatig te laat met injectie omdat ik het doodgaan daarvan uitstel tot de migraine zelf zo erg is dat de injectie eigenlijk niet meer per se in de ideale window valt..
Dat is het lastige met triptanen inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Whoa, geldt dit ook voor effectiviteit van migraine? Ik ben regelmatig te laat met injectie omdat ik het doodgaan daarvan uitstel tot de migraine zelf zo erg is dat de injectie eigenlijk niet meer per se in de ideale window valt..
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Havermoutpannenkoekjes met banaan en Wunda bevallen prima. Die Wunda is al 3 maanden over de datum, ben blij dat ik er eindelijk iets mee kan. Ik heb nu 3 porties gemaakt. Morgen maak ik 6 porties. Dan zijn er wat dingen op die op moeten en heb ik 7 porties in de vriezer. Morgen doe ik er wat walnoot door, ik miste iets.
Lekker! Dat is eigenlijk wel een beter idee voor morgen en overmorgen. Banaan, wat Wunda, mandarijn, ijsblokje sinaasappelsap, lijnzaad en muesli.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:46 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik maakte een foto van het smoothiebowl ontbijt ter inspiratie. Vandaag met banaan (3), sinaasappel (2) en een restje diepvries ananas voor 2 personen. Er overheen wat gemalen lijnzaad, 1 brazil nut, paar walnoten en wat muesli.
Ik gooi er vooral ook het fruit in dat ik niet meer vers genoeg vind om zo op te eten. Prima manier om ze te verwerken.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker! Dat is eigenlijk wel een beter idee voor morgen en overmorgen. Banaan, wat Wunda, mandarijn, ijsblokje sinaasappelsap, lijnzaad en muesli.
Dat is dus nu het geval met de banaan en de mandarijn.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik gooi er vooral ook het fruit in dat ik niet meer vers genoeg vind om zo op te eten. Prima manier om ze te verwerken.
Ik miste net wel iets inderdaad. Ik heb er uiteindelijk cranberryjam bij gegeten en dat maakte het wel een stuk lekkerder. Maar fruit is beter. Over een paar dagen zijn mijn kiwi's klaar om te eten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:16 schreef Tuindier het volgende:
Pannekoekjes worden naar mijn mening vaak ook beter door ze te eten met een fris appeltje met kaneel erbij.
Fijn dat er nu zuurstof is. Maar oh wat ongelofelijk kut dat die clusterhoofdpijn terug is en helaas niet eenmaligquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Helden van vivisol zijn net geweest met zuurstof , meteen twee flessen ready to use met masker en op de juiste liters klaargezet naast het bed en de bank. Fijn idee dat dat er nu iig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Heerlijk. Alleen ik krijg het 's ochtends niet weg helaas.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie al 2 dagen heerlijke ontbijtsuggesties langskomen![]()
Vergeet de nederige boterham met pindakaas + topping (banaan, of sambal, of jam, of nog veel meer lekkere dingen) nietWij hebben altijd Allinson brood en dat rooster ik. 'Gewoon' brood vind ik nu te luchtig en is ook niet echt lekker als je het roostert.
Natuurlijk komt het goed. Met zo'n opleiding en zo veel ervaring, willen ze je vast overal.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:08 schreef Barreltje het volgende:
tnx lui! , komt vast wel goed.
Meteen maar een beetje m'n netwerk aangesproken en daar zijn al 2 kansen uit voort gekomen.. nu dus nog even gaan solliciteren![]()
het scheelt dat ik een goede opleiding en een mooie passende loopbaan heb.. en project management kunnen ze overal wel gebruiken
Leuk! Wat ga je er doen? Biertjes proeven? Wandelen? ...?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie geboektover een paar weken naar zuid-Limburg
![]()
Was uiteindelijk goedkoper dan ik dacht dus dat is ook mooi meegenomen.
We doen dit jaar weer mee aan Dry January dus helaasquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk! Wat ga je er doen? Biertjes proeven? Wandelen? ...?
En je loopt wel halve marathonnen!? Wat is het verschil voor je?quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:58 schreef Tele6 het volgende:
vanonder dekentje!
Met @:borisz gezellig gewandeld![]()
Eerste stuk was pittig, in de regen tegen de wind in. Dan door de stad, lekker veel te zien. En daarna BOS![]()
![]()
![]()
Ik dacht in Beek, ik ken hier de weg en zo ver is het niet naar huis dus ik loop wel.
Bleek nog 10 km te zijn. Woeps![]()
Volgens m'n horloge heb ik nog nooit zo ver gewandeld en nog nooit zo veel stappen op 1 dag.
@:Barreltje veel succes! komt vast goed
@:Memento-Moristerkte daar.
Ja dit was dus 32 km uiteindelijkquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
En je loopt wel halve marathonnen!? Wat is het verschil voor je?
Gezellig met twee aan de wandel.
Vakantie telt niet mee met dry januari, dat weet iedereen!quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We doen dit jaar weer mee aan Dry January dus helaasWe zagen al dat er een bekend biercafe op loopafstand is
![]()
Maar het idee is veel wandelen en lezen
Dat probeer ik ook mijn man wijs te makenquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vakantie telt niet mee met dry januari, dat weet iedereen!
Waarom niet? Er is nog nooit iemand slechter geworden van 1 maand niet drinken. Ik vind de reset altijd wel fijn, zeker na zo'n decembermaand. En het is ook bewezen dat het lichamelijke voordelen heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:50 schreef Blues het volgende:
Waarom doen mensen mee aan tijdelijk stoppen met alcohol zoals dry januari?
Je hoeft er ook niet aan mee te doenquote:Drink met mate of niet is toch ook prima?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |