quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:35 schreef Vanyel het volgende:
Zijn al die moeilijkdoeners van jullie mannen? Mijn directverwijzer is een vrouw. Is dat een patroon?
POLLquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook in de folder. Ik zie dat de laatste vraag niet ging om geluk maar om leven verbeteren. Tomato tomahto
dat bespreek je dan toch ook als je het er met je huisarts over hebt lijkt me?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar dan had ie mijn dossier moeten lezen. Essure is er al een paar jaar uit 😂
Ow, dat is ook wel besproken hoor, het was een van de redenen waarom ik zei dat ik een mirena of implanon nooit zou overwegen. Geen implantaten meer als het niet echt echt echt moet, vanwege de ervaring met de essure.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:01 schreef trui het volgende:
[..]
dat bespreek je dan toch ook als je het er met je huisarts over hebt lijkt me?
Whut?! Dat is ultiem stom!!quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:15 schreef Vicky het volgende:
Whahah @:Mushanga71
Heb je, op advies, 1899 zitten bingewatchen, begrijp je er geen klote van, hoop je op meer duidelijkheid in S2.. is ie geannuleerd 🤬🤬
https://www.nu.nl/film/62(...)-na-een-seizoen.htmlquote:
Nou, dan schrap ik 1899 maar van mijn lijst.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:15 schreef Vicky het volgende:
Whahah @:Mushanga71
Heb je, op advies, 1899 zitten bingewatchen, begrijp je er geen klote van, hoop je op meer duidelijkheid in S2.. is ie geannuleerd 🤬🤬
Nee precies. Dus dan klopt de vraagstelling "Zou u gelukkiger zijn als u niet meer of minder ongesteld werd?" niet helemaal want ik kan hem met ja beantwoorden maar ga niets hebben aan de Novasure behandeling.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Volgens mij los je dát niet op met zo'n behandeling.
De vraagstelling klopt dan toch gewoon? Het is alleen niet voor iedereen die die vraag met 'ja' beantwoordt de juiste oplossing.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:27 schreef Elleska het volgende:
[..]
Nee precies. Dus dan klopt de vraagstelling "Zou u gelukkiger zijn als u niet meer of minder ongesteld werd?" niet helemaal want ik kan hem met ja beantwoorden maar ga niets hebben aan de Novasure behandeling.
Nee want het gaat om het bloedverlies gedeelte van het ongesteld zijn dus de vraag is te breed gesteld maar zie dat het in de folder beter staat omschreven. Daar kan ik nergens ja op zeggen dusquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De vraagstelling klopt dan toch gewoon? Het is alleen niet voor iedereen die die vraag met 'ja' beantwoordt de juiste oplossing.
Echt jammer. Ik vond het een goede serie, ook al begreep ik er niks vanquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:25 schreef Troel het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/film/62(...)-na-een-seizoen.html
Heb het gisteren toevallig doorgestuurd naar een niet nader te noemen kerel die het ook keek
Het is dan ook een folder over iets dat kan helpen tegen heftig bloedverlies. Dat is natuurlijk gewoon al de basis, dus daar zijn de vragen ook op gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:33 schreef Elleska het volgende:
[..]
Nee want het gaat om het bloedverlies gedeelte van het ongesteld zijn dus de vraag is te breed gesteld maar zie dat het in de folder beter staat omschreven. Daar kan ik nergens ja op zeggen.
Heb je ze alle drie gezien?quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:38 schreef SQ het volgende:
Ik had 1899 nog niet gezien maar ik vond Dark echt geniaal. Maar bij Dark had je ook wel echt alle 3 seizoenen nodig om het verhaal te snappen
Ja maar ik heb ze gebinged, ben er dus pas aan begonnen toen ze allemaal op netflix stondenquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je ze alle drie gezien?
Wij keken het eerste seizoen en vonden dat geweldig, maar het duurde zo lang voor het tweede seizoen begon, dat we alles vergeten waren en dus niet meer durfden te gaan kijken, omdat we vreesden dat we het toch niet meer zouden kunnen volgen
Slim! Misschien moeten we dat ook maar doen en gewoon nog een keer met seizoen 1 beginnen. Het was echt een geniale seriequote:Op woensdag 4 januari 2023 10:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze gebinged, ben er dus pas aan begonnen toen ze allemaal op netflix stonden
Die info was er niet toen ik mijn eerste reactie plaatste.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is dan ook een folder over iets dat kan helpen tegen heftig bloedverlies. Dat is natuurlijk gewoon al de basis, dus daar zijn de vragen ook op gemaakt.
Was er vorige week en als die pil niks doet verder, dan hoef ik em ook niet te slikken zeg maar.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
En anders gewoon even overleggen met je huisarts? Gewoon nu al, misschien is stoppen wel niet eens nodig?
Mijn huisarts is een vrouw. En ik ben dus eigenlijk al meer dan een jaar aan het klooien...quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:35 schreef Vanyel het volgende:
Zijn al die moeilijkdoeners van jullie mannen? Mijn directverwijzer is een vrouw. Is dat een patroon?
Ik vind sowieso dat wachten op nieuwe seizoenen altijd een kwellingquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Slim! Misschien moeten we dat ook maar doen en gewoon nog een keer met seizoen 1 beginnen. Het was echt een geniale serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |