abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2023 @ 09:42:39 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_207415720
Waar we ons afvragen of het door de mannen komt...

quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 09:35 schreef Vanyel het volgende:
Zijn al die moeilijkdoeners van jullie mannen? Mijn directverwijzer is een vrouw. Is dat een patroon?
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 09:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ook in de folder. Ik zie dat de laatste vraag niet ging om geluk maar om leven verbeteren. Tomato tomahto

POLL
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207415837
Ik kan echt zoveel dingen op dat lijstje met ja beantwoorden :X
pi_207415883
@Troel, er staat menorrage volgens mij. De menstruatieversie van hemorrhage, denk ik :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 januari 2023 @ 10:01:25 #4
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207415905
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 23:34 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat denk ik wel, maar dan had ie mijn dossier moeten lezen. Essure is er al een paar jaar uit 😂
dat bespreek je dan toch ook als je het er met je huisarts over hebt lijkt me?
in de haak.
pi_207415919
Ik precies 1, donkere kleding maar dat zat meer tussen mijn oren :')
Nooit ergens last van gehad en na mijn laatste pil 14 maanden geleden, ook niet. Ben overal vanaf.
Wil niet zeggen dat mijn lichaam prima is. Lange lijst van issues en het houdt maar niet op :{

Ga zo met zoon naar de film, de gelaarsde kat 2. Doen we nog iets anders dan heel de dag films kijken. Oh, wacht... :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_207415947
Allemaal nee gelukkig.
Ik ben gezegend met een spiraal die ervoor zorgt dat ik niet meer ongesteld wordt. Ja heel af en toe wat spotting, maar meer niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207415988
Ehm, normaal plunderen dochters de kledingkast van hun moeders, toch? Hier ging zoon aan de gang. Hij wil al een tijdje een baseball jack en ik heb een baseball vest in de kast hangen. Die ben ik nu dus kwijt _O-
If they say
  woensdag 4 januari 2023 @ 10:15:02 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_207416010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:01 schreef trui het volgende:

[..]
dat bespreek je dan toch ook als je het er met je huisarts over hebt lijkt me?
Ow, dat is ook wel besproken hoor, het was een van de redenen waarom ik zei dat ik een mirena of implanon nooit zou overwegen. Geen implantaten meer als het niet echt echt echt moet, vanwege de ervaring met de essure.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207416014
Whahah @Mushanga71

Heb je, op advies, 1899 zitten bingewatchen, begrijp je er geen klote van, hoop je op meer duidelijkheid in S2.. is ie geannuleerd 🤬🤬
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207416068
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:15 schreef Vicky het volgende:
Whahah @:Mushanga71

Heb je, op advies, 1899 zitten bingewatchen, begrijp je er geen klote van, hoop je op meer duidelijkheid in S2.. is ie geannuleerd 🤬🤬
Whut?! Dat is ultiem stom!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 januari 2023 @ 10:25:48 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_207416088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Whut?! Dat is ultiem stom!!
https://www.nu.nl/film/62(...)-na-een-seizoen.html

Heb het gisteren toevallig doorgestuurd naar een niet nader te noemen kerel die het ook keek :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207416096
Ik zit nog steeds aan de yaz24.. Die werkt goed tegen de bloedingen, maar ook voor al het gedoe qua pds. Mijn huisarts (vrouw) vermoed endometriose, maar aangezien deze pil de klachten grotendeels voorkomt, blijf ik die maar slikken. We hebben ook samen besloten het niet verder te onderzoeken, aangezien ik de oplossing al heb en de onderzoeken dan verder niet zoveel toevoegen.
Ik wilde afgelopen najaar proberen te stoppen, maar durf het niet zo goed :@

Hier komen spontaan een kudde pubers over de vloer vanmiddag. Een paar wilden graag het huis uit. Onze puber zet de deur hier wel open O+
Dat wordt zo chips inslaan voor een middagfilm.
pi_207416108
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:15 schreef Vicky het volgende:
Whahah @:Mushanga71

Nou, dan schrap ik 1899 maar van mijn lijst.
12 januari komt Vikings, walhalla seizoen 2. Gelukkig is zoon, in mijn vest :D dan al naar school.
En de barbaren, wil ik ook zien. Dus, dag nieuw boek :')
If they say
pi_207416111
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 22:19 schreef SQ het volgende:

[..]
Volgens mij los je dát niet op met zo'n behandeling.
Nee precies. Dus dan klopt de vraagstelling "Zou u gelukkiger zijn als u niet meer of minder ongesteld werd?" niet helemaal want ik kan hem met ja beantwoorden maar ga niets hebben aan de Novasure behandeling.
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 10:31:55 #15
5428 crew  miss_sly
pi_207416156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:27 schreef Elleska het volgende:

[..]
Nee precies. Dus dan klopt de vraagstelling "Zou u gelukkiger zijn als u niet meer of minder ongesteld werd?" niet helemaal want ik kan hem met ja beantwoorden maar ga niets hebben aan de Novasure behandeling.
De vraagstelling klopt dan toch gewoon? Het is alleen niet voor iedereen die die vraag met 'ja' beantwoordt de juiste oplossing.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207416174
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De vraagstelling klopt dan toch gewoon? Het is alleen niet voor iedereen die die vraag met 'ja' beantwoordt de juiste oplossing.
Nee want het gaat om het bloedverlies gedeelte van het ongesteld zijn dus de vraag is te breed gesteld maar zie dat het in de folder beter staat omschreven. Daar kan ik nergens ja op zeggen dus ^O^ .

Voor mij is een spiraaltje de beste optie al werkt zwanger zijn het allerbeste maar ik hoef geen huis vol kinderen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Elleska op 04-01-2023 10:41:25 ]
pi_207416198
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:25 schreef Troel het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/film/62(...)-na-een-seizoen.html

Heb het gisteren toevallig doorgestuurd naar een niet nader te noemen kerel die het ook keek :D
Echt jammer. Ik vond het een goede serie, ook al begreep ik er niks van :'). Ik was heel benieuwd hoe ze ermee verder zouden gaan. Kak.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 januari 2023 @ 10:38:55 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_207416211
Ik had 1899 nog niet gezien maar ik vond Dark echt geniaal. Maar bij Dark had je ook wel echt alle 3 seizoenen nodig om het verhaal te snappen :D
disclaimer
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 10:40:25 #19
5428 crew  miss_sly
pi_207416221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:33 schreef Elleska het volgende:

[..]
Nee want het gaat om het bloedverlies gedeelte van het ongesteld zijn dus de vraag is te breed gesteld maar zie dat het in de folder beter staat omschreven. Daar kan ik nergens ja op zeggen.
Het is dan ook een folder over iets dat kan helpen tegen heftig bloedverlies. Dat is natuurlijk gewoon al de basis, dus daar zijn de vragen ook op gemaakt.
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 10:41:32 #20
5428 crew  miss_sly
pi_207416232
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:38 schreef SQ het volgende:
Ik had 1899 nog niet gezien maar ik vond Dark echt geniaal. Maar bij Dark had je ook wel echt alle 3 seizoenen nodig om het verhaal te snappen :D
Heb je ze alle drie gezien?

Wij keken het eerste seizoen en vonden dat geweldig, maar het duurde zo lang voor het tweede seizoen begon, dat we alles vergeten waren en dus niet meer durfden te gaan kijken, omdat we vreesden dat we het toch niet meer zouden kunnen volgen :')
  woensdag 4 januari 2023 @ 10:42:22 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_207416237
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je ze alle drie gezien?

Wij keken het eerste seizoen en vonden dat geweldig, maar het duurde zo lang voor het tweede seizoen begon, dat we alles vergeten waren en dus niet meer durfden te gaan kijken, omdat we vreesden dat we het toch niet meer zouden kunnen volgen :')
Ja maar ik heb ze gebinged, ben er dus pas aan begonnen toen ze allemaal op netflix stonden ;)
disclaimer
  Moderator woensdag 4 januari 2023 @ 10:44:38 #22
5428 crew  miss_sly
pi_207416249
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:42 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja maar ik heb ze gebinged, ben er dus pas aan begonnen toen ze allemaal op netflix stonden ;)
Slim! Misschien moeten we dat ook maar doen en gewoon nog een keer met seizoen 1 beginnen. Het was echt een geniale serie O+
pi_207416265
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is dan ook een folder over iets dat kan helpen tegen heftig bloedverlies. Dat is natuurlijk gewoon al de basis, dus daar zijn de vragen ook op gemaakt.
Die info was er niet toen ik mijn eerste reactie plaatste.
pi_207416283
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 09:23 schreef Troel het volgende:

[..]
En anders gewoon even overleggen met je huisarts? Gewoon nu al, misschien is stoppen wel niet eens nodig?
Was er vorige week en als die pil niks doet verder, dan hoef ik em ook niet te slikken zeg maar.
Ik was voor die tijd ook onregelmatig ongesteld. Dan voegt het dus niks toe. Vandaar prima om te stoppen.
Maar aangezien de hoeveelheid niet persé het probleem is hier denk ik dat ze ook niet aan dat novasure denkt

quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 09:35 schreef Vanyel het volgende:
Zijn al die moeilijkdoeners van jullie mannen? Mijn directverwijzer is een vrouw. Is dat een patroon?
Mijn huisarts is een vrouw. En ik ben dus eigenlijk al meer dan een jaar aan het klooien...
Fake it till you make it...
  woensdag 4 januari 2023 @ 10:51:42 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_207416284
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Slim! Misschien moeten we dat ook maar doen en gewoon nog een keer met seizoen 1 beginnen. Het was echt een geniale serie O+
Ik vind sowieso dat wachten op nieuwe seizoenen altijd een kwelling _O-
Ik heb bijvoorbeeld GoT ook pas afgelopen jaar gekeken.
Er kwam laatst ook weer een nieuw seizoen Handmaids tale uit maar door covid is het vorige seizoen zoveel jaar geleden dat ik er helemaal niet meer in kom. En ik denk ook dat ik er mee stop, hadden de makers ook al even moeten doen :@
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')