Dockersquote:Op woensdag 4 januari 2023 02:51 schreef Gehrman het volgende:
Ziet er niet uit, bij geen enkele man.
Wel goede boots btw. Welke zijn dat?
Maar wel verleid worden door een stel Fok!kers? Deze man heeft duidelijke prioriteiten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 07:40 schreef NaarMensje het volgende:
Je moet je niet zo makkelijk laten verleiden door slinkse verkooptrucjes.
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
Nu ben ik niet meteen voor de skinny jeans maar eerlijk gezegd staat hij je wel echt, zeker in combi met die schoenen.
Je hebt er dus inderdaad de ideale benen voor.
Maar als jij je er niet comfortabel in voelt dan ga je dat uitstralen en dan werkt het ook niet.
En dit...quote:
Klopt.. een platte kont in zo een broek is een grote no noquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit.![]()
Like.![]()
Enneh...
[..]
En dit...
En ditquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:31 schreef Kanaroe het volgende:
Als er blote enkels aan te pas komen haak ik af.
Dus jij trekt je wat aan van de mening van een paar autistische fokkers?quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:32 schreef einzeinz het volgende:
De broek zat dus wel vrij comfortabel en eigenlijk voelde ik niet eens dat het skinny was. Maar om eerlijk te zijn had ik ook wel schrik van de 'gay-factor' en daarom liet ik hem liggen.
Ben niet meer terug geweest omdat de eerste reacties hier op FOK! op de broek negatief waren. Foto's van de achterkant heb ik niet genomen. Een platte kont heb ik niet.
'iK drAAg aL mE heLE lEvEn geWoOn rEchtE broeKuh"quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:01 schreef spierbal het volgende:
Dit is eerder slim fit dan skinny.
Slim fit is wel leuk.
Van die gasten die regulars dragen
Jammer.. en zeker voor het vetgedrukte.. Dat is dus niet zo en het staat je gewoon goed.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:32 schreef einzeinz het volgende:
De broek zat dus wel vrij comfortabel en eigenlijk voelde ik niet eens dat het skinny was. Maar om eerlijk te zijn had ik ook wel schrik van de 'gay-factor' en daarom liet ik hem liggen.
Ben niet meer terug geweest omdat de eerste reacties hier op FOK! op de broek negatief waren. Foto's van de achterkant heb ik niet genomen. Een platte kont heb ik niet.
Nee, maar toen ik in de spiegel keek was het eerste gevoel ook van 'Oei, is dit niet te gay?'quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dus jij trekt je wat aan van de mening van een paar autistische fokkers?
Een model kan ik niet meteen vinden buiten dat er op staat (Dockers by Gerli)quote:
Heb goedkope PME Legends gevonden die ik zou kopen.quote:
Gevonden aan de hand van het artikelnummer, dank!quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Een model kan ik niet meteen vinden buiten dat er op staat (Dockers by Gerli)
Aan de binnenkant is er wel een artikelnummer in genaaid 41RB003-410380.
Voor dit model heb ik rond de 100 euro betaald, deze lagen vorig jaar in de uitverkoop. Dus ik vermoed dat het misschien lastig wordt om dezelfde te vinden maar ik geef wel toe. Ze zijn mooi.
Tijdens de wintermaanden draag ik heel vaak dergelijke schoenen.
PME Legend heeft gelijkaardige (zag ik deze week in de winkel) maar die zitten wel tussen de 140 en 180 euro.
Persoonlijk vind ik dat teveel voor een paar schoenen.
Eén site gevonden die ze verkoopt voor 80 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gevonden aan de hand van het artikelnummer, dank!
En ja, natuurlijk kunnen skinny jeans, mits ze een beetje stretch hebben.
Staat je goed, je hebt er het figuur voor en zie niets vreemds. Ook schoenen passen goed bij de jeans IMHO.quote:Op woensdag 4 januari 2023 00:18 schreef einzeinz het volgende:
Wat vinden jullie van skinny jeans bij mannen.
Is het eigenlijk uberhaupt nog in de mode? Ik zie in het straatbeeld vooral hele brede en hoog opgetrokken broeken.
Koop gewoon waar je je lekker bij voelt. Heb schijt aan wat andere mensen vinden. De mode en trends. Enne, verkopers, die moet je niet vertrouwen. Die willen gewoon verkopen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 00:18 schreef einzeinz het volgende:
Wat vinden jullie van skinny jeans bij mannen. Vroeger moest ik het nooit hebben maar vandaag in de winkel eigenlijk per ongeluk een 'verkeerde' broek genomen (die zag er vrij goed uit toen ie opgeplooid op het schap lag) maar bij het passen zag ik dat het skinny was. Dan toch maar aangedaan en verrassend genoeg voelde hij best wel fijn aan. Pasvorm fijn en voldoende bewegingsruimte. Meteen verkocht dus!
Toen ik in de spiegel keek zag ik van 'Ohnee, dit sluit wel enorm aan'. De verkoper kwam er bij en zei van 'Ja, dat is zo bij skinny maar ik vind hem enorm mooi staan bij jou' en bla bla bla.
[ afbeelding ]
Ik deed hem uit maar ik twijfelde en ben daarop terug naar de winkel gegaan om toch nog eens te passen.
Er kwam een andere verkoper bij die ook terug zei van 'Ja, die sluit wel heel mooi aan'. Ik heb hem gezegd van 'Kijk, ik vind het nogal vreemd om te zien net omwille dat ie zo hard aansluit'
Die verkoper terug van 'Je hebt gespierde benen en die broek benadrukt dat enorm. Dat is wel een feit. Maar als ik het zo zie vind ik hem niet vreemd'.
Hij voegde er ook aan toe dat skinny jeans eigenlijk beter tot zijn recht komt op gespierde benen dan zeer smalle benen.
Toch wel echt een twijfel geval voor mij omdat ik hem wel heel comfortabel vind enz. Maar mensen hebben mij ook nog nooit gezien met skinny en misschien spookt dat ook wel mee in mijn gedachtegang.
Is het eigenlijk uberhaupt nog in de mode? Ik zie in het straatbeeld vooral hele brede en hoog opgetrokken broeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |