Wat vinden jullie van skinny jeans bij mannen. Vroeger moest ik het nooit hebben maar vandaag in de winkel eigenlijk per ongeluk een 'verkeerde' broek genomen (die zag er vrij goed uit toen ie opgeplooid op het schap lag) maar bij het passen zag ik dat het skinny was. Dan toch maar aangedaan en verrassend genoeg voelde hij best wel fijn aan. Pasvorm fijn en voldoende bewegingsruimte. Meteen verkocht dus!
Toen ik in de spiegel keek zag ik van 'Ohnee, dit sluit wel enorm aan'. De verkoper kwam er bij en zei van 'Ja, dat is zo bij skinny maar ik vind hem enorm mooi staan bij jou' en bla bla bla.
![broek.jpg]()
Ik deed hem uit maar ik twijfelde en ben daarop terug naar de winkel gegaan om toch nog eens te passen.
Er kwam een andere verkoper bij die ook terug zei van 'Ja, die sluit wel heel mooi aan'. Ik heb hem gezegd van 'Kijk, ik vind het nogal vreemd om te zien net omwille dat ie zo hard aansluit'
Die verkoper terug van 'Je hebt gespierde benen en die broek benadrukt dat enorm. Dat is wel een feit. Maar als ik het zo zie vind ik hem niet vreemd'.
Hij voegde er ook aan toe dat skinny jeans eigenlijk beter tot zijn recht komt op gespierde benen dan zeer smalle benen.
Toch wel echt een twijfel geval voor mij omdat ik hem wel heel comfortabel vind enz. Maar mensen hebben mij ook nog nooit gezien met skinny en misschien spookt dat ook wel mee in mijn gedachtegang.
Is het eigenlijk uberhaupt nog in de mode? Ik zie in het straatbeeld vooral hele brede en hoog opgetrokken broeken.