Ja net als vorig jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, het moment dat Smiss gaat nadenken komt dichterbij.
Die set waarin hij 2-0 voorstond had hij gewoon moeten pakken, maar het missen van cruciale dubbels en afzwaaiers in de 1 en 5 waren echt dramatisch slecht. Dat zou Van Barneveld nog beter hebben gedaan.quote:
Eensch. Zou een droomwereldkampioen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen speler die het meer gegund is dan Smith, als hij wint.
Kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar dit is zeker niet de Smiss van voor de Grand Slam, zeker gezien de partijen tegen Bunting en Schindler
Extreem lieve jongen, goed voor zijn familie en kinderen, een echte liefhebber, een godstalent, nooit kapsones.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch. Zou een droomwereldkampioen zijn.
Is MvG diabeet?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Walgelijke kok van TOTO Darts Kings
EN een leuk opkomstnummerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Extreem lieve jongen, goed voor zijn familie en kinderen, een echte liefhebber, een godstalent, nooit kapsones.
Zeker. Man met allermeeste aangeboren talent.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende: Geen speler die het meer gegund is dan Smith, als hij wint.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:57 schreef Szura het volgende:
Weten jullie nog dat de studio een paar jaar geleden ook zo zeker was dat MvG van Wright zou winnen, met Maijer die alles in z’n straatje lulde? Annemarie doet ook wel een poging.
MvG loopt nooit goed met die klompvoetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:56 schreef Caland het volgende:
Het loopt op dit moment gewoon niet goed
-Vincent
Dit probeer ik zo hard tegen te houden bij mezelfquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga toch even een klein snackje zoeken.
Dit zijn tekstenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:57 schreef Mani89 het volgende:
HET IS SMITH NIET SMIT HET IS EEN ENGELSMAN HET IS GODVERDOMME NIET DE BROER VAN BAS SMIT.
Einde bericht.
Ik heb gewoon niet zoveel ruggegraat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit probeer ik zo hard tegen te houden bij mezelf
Ik heb Doritos Nacho Cheesequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit probeer ik zo hard tegen te houden bij mezelf
Bas Smit is een klapmongoolquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:57 schreef Mani89 het volgende:
HET IS SMITH NIET SMIT HET IS EEN ENGELSMAN HET IS GODVERDOMME NIET DE BROER VAN BAS SMIT.
Einde bericht.
Jij kent ook weinig verassingen heh?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga toch even een klein snackje zoeken.
Dat zal je verbazen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij kent ook weinig verassingen heh?
Inderdaad.quote:
Zeker, Smiss ruim verdiend gewonnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:00 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Inderdaad.
En terecht ook. Want er is niet goed gespeeld door MvG.
Kan ook gebeuren. We zijn allemaal maar een mens toch.
Hij speelde daarvoor ook al niet best, maar bleef wel bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De 130-finish is inderdaad de finish van de eeuw. Van Gerwen is gebroken. Zelden vertoond na een bijna foutloze campagne.
Wel echt heul vetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Smiss nummer 1 van de wereld
Ongekend hoor
oliebollen ook?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:00 schreef AllesKaputt het volgende:
Half varken van het spit hiero. Met mayo uiteraard.
Werken en een enorme berg huishoudelijke shit die tijdens het WK wat versloft isquote:
Met gemakquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:03 schreef fetX het volgende:
Van Gerwen zou op deze manier ronde 1 niet eens door komen.
En dat, lieve mensen, is waarom ik zo'n tyfushekel heb aan die groene kikvorsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
Het laatste woord is aan de drievoudig wereldkampioen. "Voor de sport is dit een geweldige finale, denk ik. Twee snelle spelers, we kennen elkaar goed, hebben al mooie duels uitgevochten. Maar ik sta straks met de beker."
Dat lijkt me de optimale strategiequote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:03 schreef BB-King het volgende:
MvG moet nu alles op alles zetten op het feit dat hij vanaf nu elke set moet winnen.
Win eerst maar weer eens een legquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Van Gerwen alles op alles zetten om iedere set te winnen
Mejou kunde laache!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Denk dat MvG het nu gewoon aan Smiss geeft.. Gunfactor is er natuurlijk ook
Nou ja, die komen gewoon van ene Joeri hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:04 schreef Ronzz het volgende:
De statistieken van @:Doevelaer gaan juist zijn.
Redelijk wat je mag verwachten tochquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Nou uiteindelijk gaat MvG gewoon 3/6 staan in finales, matig
De aloude 'je hebt 50% kans om te winnen'quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Redelijk wat je mag verwachten toch
Doorgaans heb je een winnaar en een verliezer in een finale
Johquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Redelijk wat je mag verwachten toch
Doorgaans heb je een winnaar en een verliezer in een finale
80.9, auwquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
🏴🐂𝗕𝘂𝗹𝗹𝘆 𝗕𝗼𝘆 wins his fourth straight set and needs one more to be crowned World Champion 👑
𝗦𝗠𝗜𝗧𝗛🏴 6️⃣🆚3️⃣ 🇳🇱𝗩𝗔𝗡 𝗚𝗘𝗥𝗪𝗘𝗡
📊 102.41 - 100.28
𝗦𝗘𝗧 𝟵: 𝟯-𝟬
📊 95.9 - 80.9
9️⃣ 117.6 - 74.2
🎙 1 - 0
🎯 43% - x
Van kwaad tot erger.
Smiss staat straks op 1/3quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Nou uiteindelijk gaat MvG gewoon 3/6 staan in finales, matig
Bij veel finales op (eind)toernooien gaat dat ook wel op tochquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De aloude 'je hebt 50% kans om te winnen'
Toernooi duurt net een potje te lang voor hemquote:
Meer conditietraining doen om dat recht te trekkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toernooi duurt net een potje te lang voor hem
Morgen straftraining bootcamp ditdatquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Meer conditietraining doen om dat recht te trekken
180000000000000quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:07 schreef wimderon het volgende:
Zien we hier het begin van een oncontroleerbare kringspier van Maikel Smiss?
Dat wil jij graag hequote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:07 schreef wimderon het volgende:
Zien we hier het begin van een oncontroleerbare kringspier van Maikel Smiss?
Zeah Zekah.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Op dit soort momenten mis ik De Rool voor de psychische microanalyse. Wat jij @:wimderon ?
Wel om te pissen als een TUINSLANGquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Dit is GEEN moment voor reclame godverdomme
Pis er niet langs als de spanning zo groot isquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel om te pissen als een TUINSLANG
Wat een verschil zeg met eerdere sets.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
🇳🇱🟢𝗠𝗶𝗴𝗵𝘁𝘆 𝗠𝗶𝗸𝗲 gets a set back in this final, but needs to break now to keep in it
𝗦𝗠𝗜𝗧𝗛🏴 6️⃣🆚4️⃣ 🇳🇱𝗩𝗔𝗡 𝗚𝗘𝗥𝗪𝗘𝗡
📊 100.72 - 99.09
𝗦𝗘𝗧 𝟭𝟬: 𝟮-𝟯
📊 89.7 - 91.7
9️⃣ 95.5 - 87.8
🎙 2 - 1
🎯 40% - 38%
Wat verbetering van Van Gerwen, maar nog steeds pover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |