Hoe slecht moeten de vorige trainers wel niet zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haggie trollt lekker door, Shaw als CB en Donnie die kut balletjes mag blijven geven. En toch nog winnen, genot.
Ordnung muß seinquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Misschien wil @:capuchon_jongen nog weer gastmodden.
Opgelost hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opgelost hoor
Aangezien ik voor het WK bij zou springen word ik er vast binnenkort toch weer uit gekeild
Heb je uberhaupt iets meoten doenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opgelost hoor
Aangezien ik voor het WK bij zou springen word ik er vast binnenkort toch weer uit gekeild
Alles voor het pluche.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
Jammer dat @:coco geen man van zijn woord is.
Nou ja, dan kun je ook wel all-out vanavondquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opgelost hoor
Lol hoe laat begin jijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:20 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer gaan we beginnen gvd, over 8u weer slaven op kantoor
Hangend uit het commentaarhok zoals bij wielrennenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef franklop het volgende:
Blijft bizar dat ze nog nooit ter plaatse commentaar hebben gegeven
Ja ik heb watquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt iets meoten doen
Laffe user. Schaapje.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
Jammer dat @:coco geen man van zijn woord is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |