Zeker. Sprak zelfs daarstraks nog Robert, de organisator. Was spandoeken aan het ophangen. Schitterend parcours.quote:
Anton Redford.quote:
Ja, hij zal wel meer kans hebben omdat er een vrouw niet meedoet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
Gefeliciteerd Lars door afwezigheid van Mathieu en Fem.
Fem start overigens wel, net als Puck Pieterse, alleen Shirin start niet:quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:30 schreef Nober het volgende:
Gefeliciteerd Lars door afwezigheid van Mathieu en Fem.
Volgens mij wel. Dacht ook op Gelderland.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:13 schreef Nober het volgende:
Mannen- en vrouwenwedstrijd op Omroep Gelderland en NOS.nl.
Zijn de junioren en beloften ook ergens te zien?
Op welke manier ga jij dit evenement verstoren?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:48 schreef tong80 het volgende:
Wat een parcours aan de Waal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat ook maar. Straks heb ik weer een ban.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Op welke manier ga jij dit evenement verstoren?
Heel goed.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ook maar. Straks heb ik weer een ban.
Hoezo een ban? Je kunt toch gewoon antwoord geven op de vraag?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ook maar. Straks heb ik weer een ban.
Niet zo irritant doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hoezo een ban? Je kunt toch gewoon antwoord geven op de vraag?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:41 schreef tong80 het volgende:
Offroad - De organisatie van het NK Veldrijden in Zaltbommel maakt zich geen zorgen over het doorgaan van het evenement komend weekend. Gisteren stond een deel van het parcours blank en moesten er pompen aan te pas komen om de door extreme regenval veroorzaakte wateroverlast af te voeren.
'''Momenteel is het parcours weer helemaal droog'' laat Robert Schimmer van de organisatie weten. ''Onze eigen pompen hebben hun werk goed gedaan en we hebben nog een pomp van de brandweer achter de hand mocht het nodig zijn.'' Ook het stijgende water van de Waal lijkt het NK niet te bedreigen. ''Men verwacht dat dit na het weekend overlast zou kunnen geven, maar dan zijn wij hier al klaar. We hadden een noodscenario op voorhand voor een alternatief parcours als het water van de Waal te hoog zou staan. Daar kunnen we nu niet meer naar overschakelen. Maar als de nood toch nog aan de man zou komen, dan kunnen we op het terrein zelf voor alternatieven zorgen. Daar is momenteel geen sprake van. Er is hier geen paniek. We hebben veel zin in de kampioenschappen.''
Volgens mij is het morgen. De Linge is trouwens al buiten haar oevers getreden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:27 schreef tong80 het volgende:
Ik woon 200 meter van het parcours maar heb griep.
Is morgen niet over. Al vanaf maandag ziek.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij is het morgen. De Linge is trouwens al buiten haar oevers getreden.
Donderdag is het van de Waal.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:02 schreef Faraday01 het volgende:
De verwachting is dat de waterstand in de Maas zondag piekt, voor de Waal nog niet gevonden maar zal van hetzelfde zijn.
Als ze niet oppassen rijden ze zo de Waal in.quote:
NK waterfietsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:43 schreef Faraday01 het volgende:
Als het waterpeil volgens verwachting nog wat stijgt dan zijn ze een deel van het parcours kwijt
Er zijn wel van die crosswedstrijden met wielrenners tegen hardlopers.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je mag zeker niet zonder fiets starten
Op dit parcours zouden ze wel een kans hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er zijn wel van die crosswedstrijden met wielrenners tegen hardlopers.
Nou, Puck heeft er volgens mij wel zin in, maar drie ronden lijkt mij wel voldoende op dit parkoers morgen.quote:
Tering smerig door de modder rijden en zeggen "wat is dit mooi"quote:
Op het NK veldrijden?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een rondje ook door dit weer. Wout zou er met minuten gegooid hebben.
Het circuit ligt prachtig aan de Waal. Was vroeger al toen met Pinksteren er het Nederlands kampioenschap zijspan motorcross werd gehouden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:32 schreef Halcon het volgende:
Met iets betere omstandigheden wel een mooi rondje.
Mooi selectief parcoursquote:
NOS zal toch ook wel op NPO1 live uitzenden?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef Nober het volgende:
LIVE om 13:30
Of via Omroep Gelderland en NOS.nl.
Ook radioverslag op RTV Utrecht vanaf 14:00 bij 'Namen & Rugnummers' met speciale aandacht voor de Utrechters zoals drievoudig winnaar Van der Haar en debutant bij de elite Puck Pieterse (winnaar bij de meisjes in 2019).
Schakelprogramma er is namelijk ook het EK shorttrack.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
NOS zal toch ook wel op NPO1 live uitzenden?
oh ja. grote Schulting show is natuurlijk verplichte kost bij de NOS.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Schakelprogramma er is namelijk ook het EK shorttrack.
Omroep Gelderland zendt het gelukkig wel uitquote:Op zondag 15 januari 2023 13:14 schreef wimderon het volgende:
NOSgoden maken om 15:55 10 minuutjes vrij voor de vrouwen en om 16:55 een vol kwartier voor de mannen!
Nee hoor, het wordt volgens mij gewoon volledig rechtstreeks uitgezonden op NOS.nl.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:14 schreef wimderon het volgende:
NOSgoden maken om 15:55 10 minuutjes vrij voor de vrouwen en om 16:55 een vol kwartier voor de mannen!
Hert EK schaatsrondjes rijden rondom de kerk krijgt dan voorrang?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:14 schreef wimderon het volgende:
Dat de actie voorrang krijgt is logisch.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hert EK schaatsrondjes rijden rondom de kerk krijgt dan voorrang?
Het toch ook pas om 14:00? Dan zouden ze het begin van de NK vrouwen live kunnen uitzenden.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat de actie voorrang krijgt is logisch.
Het praten over onbegrijpelijke jurybeslissingen in het bochtjerijden belangrijker vinden, ja, niet.
13:40 uur.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het toch ook pas om 14:00? Dan zouden ze het begin van de NK vrouwen live kunnen uitzenden.
Ik bedoelde het shorttracken. Dat zenden ze pas vanaf 14:00 uit.quote:
Ook op NOS.nl zijn ze nu live.quote:
Het parcours is geweldig, de modder maakt het af.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:38 schreef Waterbed het volgende:
Hahaha, wat ligt t er heerlijk bij zich (vanaf de bank onder een dekentje).
Hoelaat ga je?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het circuit ligt prachtig aan de Waal. Was vroeger al toen met Pinksteren er het Nederlands kampioenschap zijspan motorcross werd gehouden.
Ik heb al een week griep.quote:
Dit gedeelte wat minder.quote:
Ze hebben het al veel verlegt de afgelopen week.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:45 schreef Idisrom het volgende:
Je kunt het parkoers toch wel even een paar meter verleggen op deze dag, zodat het toch iets meer wielrennen wordt.
Laat het publiek maar in de drek staan (met laarzen).
Dat hebben ze dus al gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:45 schreef Idisrom het volgende:
Je kunt het parkoers toch wel even een paar meter verleggen op deze dag, zodat het toch iets meer wielrennen wordt.
Laat het publiek maar in de drek staan (met laarzen).
Spuit 12quote:
TV Gelderland of op NOS.nl (zelfde commentatoren).quote:
Wordt dadelijk bekend, ongeveer 45 minuten cross.quote:
Ik vind het al netjes dat ze er nog bijzitquote:Op zondag 15 januari 2023 13:49 schreef Faraday01 het volgende:
Dit zou ook wel iets voor Alvarado moeten zijn, baggeren in de slijk gaat ze altijd goed.
Ik zou zeggen 5, 41 minuten cross is wat kort.quote:
Het valt mij nog wel mee eerlijk gezegd, na het filmpje van Puck had ik nog erger verwacht.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:50 schreef Pistolero het volgende:
Dit is best grappig om te zien, maar het heeft eigenlijk niks met veldrijden te maken. Hoeveel procent van het rondje zijn ze nou daadwerkelijk aan het fietsen?
Klopt alleen in haar topjaar was ze op zo'n parcours niet te stoppen, ligt haar op een of andere manier heel erg goed.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik vind het al netjes dat ze er nog bijzit
Zou Shirin ook geen spijt hebben dat ze niet mee doet?quote:Op zondag 15 januari 2023 13:49 schreef Faraday01 het volgende:
Dit zou ook wel iets voor Alvarado moeten zijn, baggeren in de slijk gaat ze altijd goed.
Vroeger was dit normaal dus het heeft wel zeker met veldrijden te maken.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:50 schreef Pistolero het volgende:
Dit is best grappig om te zien, maar het heeft eigenlijk niks met veldrijden te maken. Hoeveel procent van het rondje zijn ze nou daadwerkelijk aan het fietsen?
Liboton vond dit een gemiddelde crossquote:Op zondag 15 januari 2023 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeger was dit normaal dus het heeft wel zeker met veldrijden te maken.
Nee want ze wil nog de onder 23 jaar kampioenschappen gaan winnen de komende jaren.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Shirin ook geen spijt hebben dat ze niet mee doet?
Lijkt me wel ja. Shirin is de beste loper.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Shirin ook geen spijt hebben dat ze niet mee doet?
Wanneer het opdroogt krijg je dikke brei; dat is nog lastiger.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wind heeft haar werk gedaan, het valt nog best mee zo
Ik moet het nog zien dat ze in Hoogerheide niet bij de elite start. Met de vorm die ze heeft kan ze zo maar winnen.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want ze wil nog de onder 23 jaar kampioenschappen gaan winnen de komende jaren.
Als je een kans hebt om bij de elite te gaan winnen zou ik die niet laten liggen, zeker niet in haar huidige vorm.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want ze wil nog de onder 23 jaar kampioenschappen gaan winnen de komende jaren.
Het is er juist zo nat omdat ze de fietsen daar schoonmaken.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:59 schreef Zorro het volgende:
Dat fietswisselpunt is nou niet precies op de meest handige plaats neergezet he?
Je kunt niet overal een dubbele post plaatsenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:59 schreef Zorro het volgende:
Dat fietswisselpunt is nou niet precies op de meest handige plaats neergezet he?
Daar zeg je watquote:Op zondag 15 januari 2023 14:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is er juist zo nat omdat ze de fietsen daar schoonmaken.
Anke maakt brokken.quote:
Stukje zwemmen erbij en we hebben een triathlon.quote:
De echte liefhebbers. Dit is toch genieten ?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie vond het overigens een goed idee om in een uiterwaarde dit te organiseren?
Wat is hier nou weer mis mee?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie vond het overigens een goed idee om dit in een uiterwaarde te organiseren?
Teveel lopen.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer mis mee?
Dat hoort erbij. Soms heb je een dag waar het slecht bij ligt... Ene keer rij je veel op zand, andere keer moet je wasborden rijden en andere keer weer zus en zo.quote:
Dat hoort erbij wanneer het heeft geregend. Als het droog is, dan kun je hier een F1-race organiseren.quote:
Het gaat me om het teveel deel he, niet om het lopen an sich. Dit is gewoon teveel lopen en dat is gewoon pure armoe.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hoort erbij. Soms heb je een dag waar het slecht bij ligt... Ene keer rij je veel op zand, andere keer moet je wasborden rijden en andere keer weer zus en zo.
Nee, daarom weet ik ook wanneer iets teveel lopen is en nergens meer op slaat.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij bent nieuw in het veldrijden?
Daarover gesproken waarom was er geen start achter de safety car?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoort erbij wanneer het heeft geregend. Als het droog is, dan kun je hier een F1-race organiseren.
Het is in Zaltbommel, de bron van al het kwaad op de wereld.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer mis mee?
Dat is een beter punt dan die van Wienerschnitzelquote:Op zondag 15 januari 2023 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is in Zaltbommel, de bron van al het kwaad op de wereld.
Denk ik ook, Puck lijkt de sterkste van de drie.quote:
Ze wilde dat Fem overnamquote:Op zondag 15 januari 2023 14:11 schreef Felagund het volgende:
Gaat Ceylin nu achter haar ploeggenote aanrijden?
Maar reed op de weg wel een groot stuk op kop.quote:
Het weer heb je niet in de hand.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, daarom weet ik ook wanneer iets teveel lopen is en nergens meer op slaat.
Doet Moonen ook mee?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
PuckGodin gaat er best soepel doorheen.
Die zou het einde van de eerste ronde niet eens redden.quote:
Wel leuk voor de kijkersquote:Op zondag 15 januari 2023 14:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zou het einde van de eerste ronde niet eens redden.
Corné kan in principe veel beter lopen…zou wel eens een verrassing kunnen opleveren.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wat dat geeft bij de mannen. Lars met zijn korte benen gaat bijna kopje onder bij wisselzone
Toch worden de waardeverhoudingen bij de vrouwen op basis van het hele seizoen wel redelijk gerespecteerd.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Corné kan in principe veel beter lopen…zou wel eens een verrassing kunnen opleveren.
Niet echt een parcours voor Lars inderdaad, maar ja wie moet de concurrentie zijn?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wat dat geeft bij de mannen. Lars met zijn korte benen gaat bijna kopje onder bij wisselzone
De al genoemde Van Kessel in principequote:Op zondag 15 januari 2023 14:23 schreef DIJK het volgende:
[..]
Niet echt een parcours voor Lars inderdaad, maar ja wie moet de concurrentie zijn?
Dat is waar, maar daarom is het ook gewoon een dom plan om het in een uiterwaarde te organiseren, als dit NK volgende week was geweest had je het waarschijnlijk moeten afgelasten omdat de uiterwaarde dan helemaal onder water staat.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het weer heb je niet in de hand.
Ik verwacht dan eerder nog iets van Kamp.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De al genoemde Van Kessel in principe
Nieuwenhuis?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:27 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik verwacht dan eerder nog iets van Kamp.
Ronhaar of is die niet goed in de modder?quote:
T.o.v. de afgelopen weken geen slechte cross gereden. Er zit verbetering in.quote:
ene Reza?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:37 schreef Nober het volgende:
Omroep Gelderland gaat lekker weg bij de wedstrijd en staan praten met ene Reza.
Weet ik, maar Nober doet alsof het nobuddy in het veldrijden is.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reza_Hormes-Ravenstijn
Die kan z'n envelopje na afloop wel vergeten.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor de ambassadeur van het NK is Ducrot bijzonder kritisch.
Was toen wel toonaangevend.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Weet ik, maar Nober doet alsof het nobuddy in het veldrijden is.
quote:
Kut Maarten Ducrot heeft kritiek op de organisatie en parcours. Een Bommelaar notabene. Wat een klote ambassadeur. Altijd al een raaskallende zak patat gevonden. Gruwelijke vent. Kleineert ook nog eens de organisatoren. 'Kleine puppies.' Praat over Bommel als een kakkers-stadje. Totaal misplaatst als uithangbord. Heeft het weer eens tien minuten over zichzelf. Gemiste kans voor Bommel dankzij een egotrippende selfkicker. Alleen maar negativiteit dat ie spuit. Gelukkig niet bij de NOS maar bij TV-Gelderland. Dan blijft het nog een beetje klein. Net zo klein als Ducrot zelf is.quote:
Ziedendquote:Op zondag 15 januari 2023 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut Maarten Ducrot heeft kritiek op de organisatie en parcours. Een Bommelaar notabene. Wat een klote ambassadeur. Altijd al een raaskallende zak patat gevonden. Gruwelijke vent. Kleineert ook nog eens de organisatoren. 'Kleine puppies.' Praat over Bommel als een kakkers-stadje. Totaal misplaatst als uithangbord. Heeft het weer eens tien minuten over zichzelf. Gemiste kans voor Bommel dankzij een egotrippende selfkicker. Alleen maar negativiteit dat ie spuit. Gelukkig niet bij de NOS maar bij TV-Gelderland. Dan blijft het nog een beetje klein. Net zo klein als Ducrot zelf is.
quote:
Schrijf er nog een column over in het Bommeler krantjequote:Op zondag 15 januari 2023 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut Maarten Ducrot heeft kritiek op de organisatie en parcours. Een Bommelaar notabene. Wat een klote ambassadeur. Altijd al een raaskallende zak patat gevonden. Gruwelijke vent. Kleineert ook nog eens de organisatoren. 'Kleine puppies.' Praat over Bommel als een kakkers-stadje. Totaal misplaatst als uithangbord. Heeft het weer eens tien minuten over zichzelf. Gemiste kans voor Bommel dankzij een egotrippende selfkicker. Alleen maar negativiteit dat ie spuit. Gelukkig niet bij de NOS maar bij TV-Gelderland. Dan blijft het nog een beetje klein. Net zo klein als Ducrot zelf is.
Ja echt schandalig. Zak stront is het.quote:
Net gedaan. Nu terug je hol in.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Schrijf er nog een column over in het Bommeler krantje
De broer van hèquote:Op zondag 15 januari 2023 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel kan hier niet eens mee met Nieuwenhuis, Del Grosso en Ron Pimhaar. Wat een loser LOL.
Omdat ze anders door een belofte zouden worden verslagen die toch niet op het podium kan komen?quote:Op zondag 15 januari 2023 15:10 schreef wimderon het volgende:
Hepie en Hepie vragen zich af of de twee anderen van Trek hun benen stil gaan houden als er eentje een gaatje heeft.
Nys komt aan zijn Trekkenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
We krijgen een Trek-Balwaasje podium
Lekker wachten in het wiel met overschotquote:Op zondag 15 januari 2023 15:14 schreef wimderon het volgende:
Van der Haar loopt voorlopig best prima.
Volgens mij nog niet nee.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Lars één seconde op kop gelegen?
Over een minuut of 20 eventjes vermoed ik zo.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Lars één seconde op kop gelegen?
Van der Haar wordt vandaag dus uitgespeeld als kopman?quote:Op zondag 15 januari 2023 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Over een minuut of 20 eventjes vermoed ik zo.
Die kan gewoon gokken op zijn eindsprint.quote:
Wel een beetje jammer voor het kijkplezier, al doet Nieuwenhuis ook niks om hem de kop op te dringen.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kan gewoon gokken op zijn eindsprint.
De meest logische manier om te winnen voor Nieuwenhuis is zo hoog mogelijk tempo rijden lijkt me. Als hij Lars op kop laat gaat die op reserve rijdenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer voor het kijkplezier, al doet Nieuwenhuis ook niks om hem de kop op te dringen.
Maar tot nu toe lijkt die tactiek niet tot resultaat te leiden.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De meest logische manier om te winnen voor Nieuwenhuis is zo hoog mogelijk tempo rijden lijkt me. Als hij Lars op kop laat gaat die op reserve rijden
Aan de gebaren van Nieuwenhuis te zien is er niks geregeld.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:58 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel geld zou Joris krijgen? Zo’n truitje gaat Lars toch een hoop extra startgeld opleveren gedurende het jaar. Dat laat je toch niet zomaar schieten.
Joep Droplul in een random voetbalstadion die een hoop onzin loopt te lullen is natuurlijk veel belangrijker.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 17:04 schreef Felagund het volgende:
Nieuwenhuis dus zonder schoenplaatje laatste anderhalve ronde. Was misschien nog spannender geweest zonder materiaalpech.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |