Ken jij dat ook? Dan heb je lekker de tijd en blijf je te lang zitten. Moet je alsnog haasten. Dat hebben notturna en ik altijd.quote:
quote:
Yepquote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ken jij dat ook? Dan heb je lekker de tijd en blijf je te lang zitten. Moet je alsnog haasten. Dat hebben notturna en ik altijd.
Wat een leuke kad.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
[ twitter ]
JaBrrr
Ik zit nog even zo
Vandaag gaat het meevallen want we gaan een beetje racen en de planning wat dat betreft is relaxedquote:
Beter. Ik ben op de watergraafsmeer. Fijne dag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag gaat het meevallen want we gaan een beetje racen en de planning wat dat betreft is relaxed
Moet lukken
Succes!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beter. Ik ben op de watergraafsmeer. Fijne dag.
Oh shit. Moet nog een station verder. Zo nog maar een sloot koffie er in kiepen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beter. Ik ben op de watergraafsmeer. Fijne dag.
Vind je? Dolly Parton met Melissa Etheridge is vele male beter.quote:
Ik vind die eerste veel beterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind je? Dolly Parton met Melissa Etheridge is vele male beter.
Jammer dat het hele concert niet te vinden is.
Wel een toffe knar die Dolly. Ik heb het recept gezien voor die saus (opgeslagen) . Interessant wel maar ik ben ook wel wat huiverig als iemand schrijft dat de eerste happen "wat wennen zijn". Iets moet gelijk smaken vind ik dan... Maar 80 gram pure chocola is best veel. En wat chilli betreft ik gebruik nooit bruine bonen. Meestal een combinatie van chili, kidney en zwarte bonen. Die zijn wat stevigerquote:
Idem hier voor wat die bonen betreftquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een toffe knar die Dolly. Ik heb het recept gezien voor die saus (opgeslagen) . Interessant wel maar ik ben ook wel wat huiverig als iemand schrijft dat de eerste happen "wat wennen zijn". Iets moet gelijk smaken vind ik dan... Maar 80 gram pure chocola is best veel. En wat chilli betreft ik gebruik nooit bruine bonen. Meestal een combinatie van chili, kidney en zwarte bonen. Die zijn wat steviger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet naar Oekraine gaan, kom je niet ver in 5 uurquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe ver kan je binnen 5 uur reizen met de trein vanaf een station
https://www.chronotrains.com/nl
Goed voornemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:36 schreef devzero het volgende:
Op het New Order liedje na, had ik nog nooit van Blue Monday gehoordIk sla het dit jaar ook maar gewoon over
Weer aanwezig zijn op de volgende meet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Daarover gesproken, hebben jullie nog goede voornemens?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Ja elk jaar dezelfde. Geenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf trouw aan mijn slechte gewoontesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zijn al perfect natuurlijk![]()
Ik ben begonnen met semi-dry January
Ja daar had ik geen zin in. Als ik echt zou willen stoppen dan niet voor een maandjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Daar valt ook iets te voor te zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan mijn slechte gewoontes
Ja daar zit wel iets in, er kan morgen ook een vliegtuig op me neer storten en dan heb ik mooi 2 dagen gedryjanuariedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar had ik geen zin in. Als ik echt zou willen stoppen dan niet voor een maandje
Ja die heb je dan mooi binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit wel iets in, er kan morgen ook een vliegtuig op me neer storten en dan heb ik mooi 2 dagen gedryjanuaried
Zo is dat leefquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit wel iets in, er kan morgen ook een vliegtuig op me neer storten en dan heb ik mooi 2 dagen gedryjanuaried
quote:
is je huidige niet meer streamproof?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat leefMorgen even op laptop jacht bij de BCC. Kan ik weer streamen tot grote ergenis voor vele
Voorlopig staat het 4-2quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:29 schreef pullup het volgende:
Nou eens kijken of er meer mensen met goede voornemens opdagen
Iets met een boekquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
@:Boondocksaint
Heb jij nog goede voornemens?
Oh ja, dat moet af BDSquote:
Nee eigenlijk belachelijk. Ding werkt prima maar er zijn geen updates mogelijk. M.a.w. gooi weg een koop een nieuwequote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is je huidige niet meer streamproof?
Vorig jaar had ik een dry Februari gedaan en direct maar een dry Maart er aan vast geplakt. Aangezien dat prima was bevallen doe ik dit jaar een dry January en February (en ben op 30 december al begonnen)quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik vlieg deze maand dan ook maar nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijft wel 2 maandjes goedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een dry Februari gedaan en direct maar een dry Maart er aan vast geplakt. Aangezien dat prima was bevallen doe ik dit jaar een dry January en February (en ben op 30 december al begonnen)
Alleen heb eind december een lading zelf gebrouwen bier op de fles gedaan en eigenlijk wil ik het wel proeven
Oh ik had van Prisha zelf gebrouwen biertje en dat smaakt naar meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een dry Februari gedaan en direct maar een dry Maart er aan vast geplakt. Aangezien dat prima was bevallen doe ik dit jaar een dry January en February (en ben op 30 december al begonnen)
Alleen heb eind december een lading zelf gebrouwen bier op de fles gedaan en eigenlijk wil ik het wel proeven
Heb je ze wel SMART gemaakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat is inderdaad raar zeg, lekker duurzaam ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk belachelijk. Ding werkt prima maar er zijn geen updates mogelijk. M.a.w. gooi weg een koop een nieuwe
Zo te zien welquote:
Proefpersonen nodig ? Niet te veel anders moet je de plee verbouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders doe ik iets goed mis met bottelen
Zelf gebrouwen bier kan goed smaken, maar is een hoop werk bij het maken. Een pot met 20 liter "suikerwater" past niet op je fornuisje. Daarom doe ik het niet vaak (1 a 2x per jaar)quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had van Prisha zelf gebrouwen biertje en dat smaakt naar meer.
Je bent altijd welkom. Het weer hier in Florida is ook best aangenaam nuquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Proefpersonen nodig ? Niet te veel anders moet je de plee verbouwen
Zo dan, goed bezig, maar wel zonde van die biertjes, al kan je die toch wel bewaren, al kan ik me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja die was lekker, al weet ik niet of je dezelfde had als ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had van Prisha zelf gebrouwen biertje en dat smaakt naar meer.
Zo werkt dat tegenwoordig. Mijn telefoon was ook niks mee. Maar met die corona shit had ik een app. nodig en mijn toestel was te oud. Dus een nieuwe aangeschaft omdat ik mee wilde uit eten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar zeg, lekker duurzaam ook
Af en toe zondigen is ook niet zo erg, alleen niet totaal ladderzat wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan, goed bezig, maar wel zonde van die biertjes, al kan je die toch wel bewaren, al kan ik me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent.
Ik ben gisteren pas begonnen en heb donderdag met een vriendin afgesproken om op het nieuwe jaar te prooosten en ga over twee weken naar Amstel Live, dus die dagen ben ik dry vrij.
Oh dat is wat ver fietsen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom. Het weer hier in Florida is ook best aangenaam nu
ik hoef niet smart gemaakt te worden, ik ben van mezelf al smartquote:
Florida!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit ging over je voornemens, zijn die SMART?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hoef niet smart gemaakt te worden, ik ben van mezelf al smart
Ik twijfel nog over de Rquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ging over je voornemens, zijn die SMART?
Ik was op een conferentie afgelopen November en juist toen ging het scherm van mijn oude telefoon kapot. En juist daar moest alles met apps gedaan wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig. Mijn telefoon was ook niks mee. Maar met die corona shit had ik een app. nodig en mijn toestel was te oud. Dus een nieuwe aangeschaft omdat ik mee wilde uit eten.
Nieuwerwets gedoe allemaal hquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig. Mijn telefoon was ook niks mee. Maar met die corona shit had ik een app. nodig en mijn toestel was te oud. Dus een nieuwe aangeschaft omdat ik mee wilde uit eten.
17.000 kilo eraf dit jaar is misschien niet helemaal realistisch neequote:
Nou nee het is prima maar je word gedwongen om een nieuwe telefoon en nu een laptop aan te schaffen. Dat is wat niet zo cool isquote:
dat je batterij na 2 a 3 jaar een stuk sneller leeg isquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee het is prima maar je word gedwongen om een nieuwe telefoon en nu een laptop aan te schaffen. Dat is wat niet zo cool is
Dat snap ik nog wel. Die dingen verliezen power. Batterijen kan je vervangen Maar dat je een prima werkend ding moet vervangen is kut.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
dat je batterij na 2 a 3 jaar een stuk sneller leeg is
Die telefoon hoefde niet, want je kon ook een printje meenemen naar de restaurantsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee het is prima maar je word gedwongen om een nieuwe telefoon en nu een laptop aan te schaffen. Dat is wat niet zo cool is
Gevlucht uit NL?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou Een printje, ik heb al 20 jaar geen printer. En streamen was verleden maand nog geen probleem. Videoland heeft blijkbaar een deal met laptops. Netflix kan wel op n of andere manierquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die telefoon hoefde niet, want je kon ook een printje meenemen naar de restaurants
En als je niet kon streamen dan was de laptop sowieso wel aan vervanging toe lijkt me?
Ik heb het ook bij mijn moeder uit laten printenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Een printje, ik heb al 20 jaar geen printer. En streamen was verleden maand nog geen probleem. Videoland heeft blijkbaar een deal met laptops. Netflix kan wel op n of andere manier
Nee dat werkt niet er zijn geen updates meer. Zelfde met HBO maar ik ben dit ding wel zat ook. Dus een verlaat kerstcadeautje voor mezelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij mijn moeder uit laten printen
Videoland heeft idd onlangs een update gehad, heb je al geprobeerd of cookies verwijderen afdoende is?
Was hier nl. het geval
Was het maar zo makkelijk. Vroeger kon ik mijn telefoons openschroeven, nu moet je met een haardroger de lijm losweken en maar hopen dat je niets beschadigd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel. Die dingen verliezen power. Batterijen kan je vervangen Maar dat je een prima werkend ding moet vervangen is kut.
Koop geen Chromebook, ik herhaal: Koop geen Chromebook!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet er zijn geen updates meer. Zelfde met HBO maar ik ben dit ding wel zat ook. Dus een verlaat kerstcadeautje voor mezelf.
Wat denk je dat ik heb nu heb? Ik heb dat ding gekregen maar ik kan er niks mee ...In de zin dat ik er niks op kan installeren. Verder is het een ok ding.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop geen Chromebook, ik herhaal: Koop geen Chromebook!
Mijn dochtertje heeft een chromebook van school gekregen ("middle school" vergelijkbaar met de eerste paar jaren van middelbare school). Omdat ze al het huiswerk online doen, is het daar goed geschikt voor. Maar als je dingen op je chromebook wil doen en niet online, dan kun je er niets mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop geen Chromebook, ik herhaal: Koop geen Chromebook!
Daar is het juist prima geschikt voor. Je kan er niks op downloadenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft een chromebook van school gekregen ("middle school" vergelijkbaar met de eerste paar jaren van middelbare school). Omdat ze al het huiswerk online doen, is het daar goed geschikt voor. Maar als je dingen op je chromebook wil doen en niet online, dan kun je er niets mee.
Dan werkt zo'n ding prima, maar verder kan je er inderdaad weinig mee. Eigenlijk was het voor mij een miskoop.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft een chromebook van school gekregen ("middle school" vergelijkbaar met de eerste paar jaren van middelbare school). Omdat ze al het huiswerk online doen, is het daar goed geschikt voor. Maar als je dingen op je chromebook wil doen en niet online, dan kun je er niets mee.
Ik gebruik alleen maar chromebook. Maar speel ook geen games ofzo. Voldoet prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een ps4. Maar ik wel eens wat downloaden,quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar chromebook. Maar speel ook geen games ofzo. Voldoet prima.
Wii U hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een ps4. Maar ik wel eens wat downloaden,
Je kan hem nog altijd als frisbee gebruiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan werkt zo'n ding prima, maar verder kan je er inderdaad weinig mee. Eigenlijk was het voor mij een miskoop.
Die ouwe vista laptop doet het nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan hem nog altijd als frisbee gebruiken.
Daar kan ik inkomenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, na school zocht ik werk en Florida leek me leuker dan Amsterdam
Florida is echt een rare staat. Politiek, klimaat, mensen, natuur. Het is maar goed dat ik daar niets over wist toen ik verhuisdequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen
Al ben ik nog nooit in Florida geweest, maar ik ken er mensen (via internet), en een vriend die er vaker is geweest overweegt ook die kant op de gaan
Hij heeft wat geld, en een goede baan in de IT, dus hij kan veel op zijn laptopje thuis werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Florida is echt een rare staat. Politiek, klimaat, mensen, natuur. Het is maar goed dat ik daar niets over wist toen ik verhuisdeAnders had ik het misschien niet gedaan. Dus die vriend moet het gewoon doen, maar zorg wel dat hij een backup plan heeft
De enige Amerikaanse auto die ik ooit heb gehad, was een Ford Fiesta toen ik nog in Nederland woonde.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft wat geld, en een goede baan in de IT, dus hij kan veel op zijn laptopje thuis werken.
En hij heeft, net als ik, een voorliefde voor USA cars, en kan zich daar iets meer uitleven dan dat onze regering dat ons laat doen
Da's geen Amerikaanse autoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
De enige Amerikaanse auto die ik ooit heb gehad, was een Ford Fiesta toen ik nog in Nederland woonde.
Ik weet wat voor type auto je bedoelt, en ik ken diverse mensen die er van houden. Ik heb 1 persoon in mijn team die als hobby heeft om dat soort jaren 50/60 "muscle cars" te repareren/op te knapen. Maar ik ben tevreden met mijn Toyota Corollaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen Amerikaanse auto
Er is nog nooit een Fiesta in de USA gebouwd
Ook niets mis mee, alleen gaat daar mijn autohart niet sneller van kloppenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet wat voor type auto je bedoelt, en ik ken diverse mensen die er van houden. Ik heb 1 persoon in mijn team die als hobby heeft om dat soort jaren 50/60 "muscle cars" te repareren/op te knapen. Maar ik ben tevreden met mijn Toyota Corolla(wel een hybride sports editie
)
Ja dat is nu live aan de gang. Die tweede ronde gaat ie het ook niet halen dus het duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, de pleuriszooi in Amerika wordt steeds groter
Straks de grootste bananenrepubliek ter wereld
https://www.ad.nl/buitenl(...)tijgenoten~a4b198fb/
Het is hier anders, ze zitten daar heel erg vast met die 2 partijen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:18 schreef pullup het volgende:
Oh hij heeft die tweede ronde ook al verloren![]()
We lachen nu maar al dat soort ellende gaat vanzelf nog overwaaien hierheen
Dat is wel heel kort door de bocht, Amerika heeft veel partijen maar die kunnen nooit een meerderheid krijgen. Dus ze kiezen een de democratische kant of een republikeinse kant. Dan blijven er ook een aantal partijen onafhankelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier anders, ze zitten daar heel erg vast met die 2 partijen.
Hier krijg je straks dat ze 6 partijen nodig hebben voor een meerderheid.
Jah, wat ben jij nou?quote:
Derde ook inmiddelsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:18 schreef pullup het volgende:
Oh hij heeft die tweede ronde ook al verloren![]()
We lachen nu maar al dat soort ellende gaat vanzelf nog overwaaien hierheen
Dus zitten ze vast met die 2 partijenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht, Amerika heeft veel partijen maar die kunnen nooit een meerderheid krijgen. Dus ze kiezen een de democratische kant of een republikeinse kant. Dan blijven er ook een aantal partijen onafhankelijk.
OK dit is wel heel kort door de bocht gezegd maar hun politiek stelsel is ook heel anders dan dat we dat hier kennen.
Dat hebben we hier dan toch ook. Alleen spreken we hier dan over een links of een rechts kabinet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus zitten ze vast met die 2 partijen
Iedereen mag wel meedoen, alleen heeft het nooit nut.
Wat ben je ook een boefje.quote:
Ghehe ik vond het mooi kijkvoer maar die derde ronde geloofde ik welquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe ik vond het mooikijkvoe maar die derde ronde geloofde ik wel
Vandaag gaan ze verder.En popcorn ready
Ik ga het zo wel weer proberen, schijnt wat droger te gaan wordenquote:
Ok succesquote:Op woensdag 4 januari 2023 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga het zo wel weer proberen, schijnt wat droger te gaan worden
Hier zitten alle WEF slaafjes in het kabinetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, de pleuriszooi in Amerika wordt steeds groter
Straks de grootste bananenrepubliek ter wereld
https://www.ad.nl/buitenl(...)tijgenoten~a4b198fb/
Ja 2 fliegen in 1 klapquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen doet mee met nofok!January?
Die moeten duidelijk ook een forse klapquote:
Helaas alweer gefaaldquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen doet mee met nofok!January?
Die derde ronde verloor Kevvie ng een stem. 20 die niet op hem stemmen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe ik vond het mooi kijkvoer maar die derde ronde geloofde ik wel
Vandaag gaan ze verder.En popcorn ready
Er schijnt vannacht bij de onderhandelingen nog niet veel vooruitgang te zijn geboekt voor wat betreft het overhalen van tenminste een deel van die luiquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die derde ronde verloor Kevvie ng een stem. 20 die niet op hem stemmen.
Zo dadelijk wordt Hakeem nog speaker![]()
Dat zou echt iets zijn.
Echt ?quote:
Ja ... ff de politie bellen .. of was er niet een soort vuurwerkoverlast-appquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt ?![]()
Hier gelukkig rustig maar dat soort gastjes is toch zo op te sporen et al dat lawaai zou je denken
Heel verrassende keus wel weerquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
Oude medebewoner van mijn VvE hier, wordt de nieuwe KNVB baas ..
Maakt dat hem een betere knvb baas?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja ... Vroeger in Hamburg handelde hij in autos (custom-cars)
Geen ideequote:Op woensdag 4 januari 2023 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt dat hem een betere knvb baas?
Vooral die overbetaalde watjesquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Stonden wel mooie bakkies...
Avond zwevert.quote:
Kijk je? De Lift is weer eens op tvquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt veel grote voetbalnamen reden in die autos
Nope ... daar woonde ik vlakbijquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk je? De Lift is weer eens op tv
Yep, dat vertelde je, dus daarom kijkenquote:
Nah .. veel veranderd nu volgens mijquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dat vertelde je, dus daarom kijken
When the lady smiles.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Film kijken, niet het gebouw hequote:Op woensdag 4 januari 2023 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah .. veel veranderd nu volgens mij
En wat als het remise wordt?quote:
Dubbel SPLAT!!quote:
Die film is inmiddels antiekquote:Op woensdag 4 januari 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yeahquote:
Yeahquote:
Staat hij hier al in?quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
Oude medebewoner van mijn VvE hier, wordt de nieuwe KNVB baas ..
Trams slapen 's nachts allemaal in een remise.quote:
Weet ik niet meer ...quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat hij hier al in?
40+ / sjoef kent iedereen!
Allemaal een eigen bedjequote:Op woensdag 4 januari 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trams slapen 's nachts allemaal in een remise.
Onder een dekentjequote:Op woensdag 4 januari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal een eigen bedje![]()
Kende het woord niet in die zin.
Treins en bussen hebben ook een remise.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder een dekentje![]()
Ik denk dat je het niet kent omdat waar jouw huis woont geen trams zijn.
Nou enquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treins en bussen hebben ook een remise.
Wiki zegt mij dat een trein een stelplaats heeft. Bus kan wel een remise hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treins en bussen hebben ook een remise.
Doe eens lief.quote:
Remise is ook eerder een werkplaats voor onderhoud of revisie.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wiki zegt mij dat een trein een stelplaats heeft. Bus kan wel een remise hebben.
Dat magquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
Wij hebben hier dan ook alleen tractors.
Sweet sixteenquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen ie uitkwam?
Daar is pullup dol op.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
Wij hebben hier dan ook alleen tractors.
Zo mag het nog net....quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo mag het nog net....
[ afbeelding ]
Die is ook briljantquote:
Meisjes plagenquote:
En als die film antiek is, wat zegt dat over jou dan?quote:
Hey.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als die film antiek is, wat zegt dat over jou dan?
Dat is soms wel aardig sneu idd, zeker als ze toen nog kindacteurs waren.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gisteren ook een film uit mijn jeugd gezien,
raar wel, zeker als je dan leest hoe het met de hoofdrolacteurs is gegaan
Dat geeft net te weinig infoquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gisteren ook een film uit mijn jeugd gezien,
raar wel, zeker als je dan leest hoe het met de hoofdrolacteurs is gegaan
quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als die film antiek is, wat zegt dat over jou dan?
Ban hem, crewbash ofzo.quote:
https://www.imdb.com/title/tt0092718/?ref_=nv_sr_srsg_0quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat geeft net te weinig info
[ afbeelding ]
Stik. Die kan ik mij ook nog herinneren want mijn zusje wou die graag zien.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt0092718/?ref_=nv_sr_srsg_0
Nou die ken ik niet moet ik eerlijk zeggenquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom kon ik het ook zeggen.quote:
Een jonge Patrick Dempseyquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dirty dancing is leuker.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou die ken ik niet moet ik eerlijk zeggen
Was het wat
Dat zegt al genoeg danquote:
Slechte herinnering zo te horenquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik. Die kan ik mij ook nog herinneren want mijn zusje wou die graag zien.
Was wel oke,quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou die ken ik niet moet ik eerlijk zeggen
Was het wat
Zo te zien nog niet meerderjarig daarquote:
Ow dat is wel zielig jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was wel oke,
toen zwaar verliefd op de hoofdrolspeelster,
maar ja, die is al dood, want overdosis.
Jaah wil je me de volgende keer inseinen als die komt?quote:
17, ik was toen 16, dus het magquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo te zien nog niet meerderjarig daar
Ok okquote:
Disney+ , kwam hem toevallig tegen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaah wil je me de volgende keer inseinen als die komt?
quote:
Disney+ heb ik, ik ken de film en weet hoe de hoofdrolspelers eruit zien, maar nooit geweten dat het Patrick Dempsey wasquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Disney+ , kwam hem toevallig tegen.
kijk eigenlijk nooit meer films op tv.
Wel een stuk beter dan dit Tarantino ding wat ik nu kijk
Dan hoef ik je dus niet te waarschuwen, je kijkt maar als je zin hebtquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disney+ heb ik, ik ken de film en weet hoe de hoofdrolspelers eruit zien, maar nooit geweten dat het Patrick Dempsey was
Nice!quote:
Ik trek mijn verzoek om een waarschuwing in ja.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hoef ik je dus niet te waarschuwen, je kijkt maar als je zin hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik ken er nog wel twee, raad maar.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel twee, raad maar.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Het verschil tussen mensen als ze ouder wordenTriest hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh ja die ook nog. Nu nog de 2 waar ik aan dacht.quote:
Had ik al in VBL gepostquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
@:chufi, al opgehouden met lachen?
https://www.voetbalprimeu(...)y-door-hattrick.html
Debieltje doet weer mee, snap wel dat barca het moeilijk heeftquote:
Zonder hem gaat het ook met moeitequote:Op woensdag 4 januari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Debieltje doet weer mee, snap wel dat barca het moeilijk heeft
Ojaaa, vergeten op te reageren.. Zag post van Pullstra eerder vanavond, wilde het artikel dat ik een tijdje terug had gelezen zoeken en plaatsen, maar kreeg toen een belletje en blablavergetenhoecaresquote:
Die is wel tof jaquote:Op donderdag 5 januari 2023 06:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
Deze wil ik hebben Toet,Toet !!
[ afbeelding ]
Hoge noodquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
Los dit maar eens op ..............
[ afbeelding ]
Oke![]()
[ afbeelding ]
bad birdyquote:
Wel gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
Los dit maar eens op ..............
[ afbeelding ]
Oke![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ookquote:
Volgens mij doen ze dat om koel te blijven.quote:
Voor Bayeren ja, voor Ajax een enorme afgang.quote:
Dat is een fabeltje, ze doen dat om hun huid weer in positie te krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat om koel te blijven.
Hij was toch al geen Ajaxcied meer..quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor Bayeren ja, voor Ajax een enorme afgang.
Want?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was toch al geen Ajaxcied meer..
Ah zo.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
contract eind december ontbonden dus ja dan is ie vrij om te gaan en staan waar ie maar wilt
ja interne issues denk ik ...quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo.
Het had nooit zover mogen komen dat zijn contract ontbonden werd
Ik denk dat ie gewoon een beetje moe wasquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, ze doen dat om hun huid weer in positie te krijgen.
Oh vandaar dat ik zo vaak gaapquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, ze doen dat om hun huid weer in positie te krijgen.
quote:
quote:Pelicans don’t push their spines out of their mouths to cool down
The claim is accompanied by three pictures of birds with what appear to be their spines appearing to protrude out of their mouths, and an illustration of the process. But as other fact checkers have previously written, this isn’t true. Sharon Stiteler, a US National Park ranger and bird expert, the photos actually show birds yawning.
Paleontologist Darren Naish added that the apparent appearance of the spine during these yawns is called glottis exposure, which involves the birds inverting the pouches beneath their beaks over their necks and chest. This helps bring the surrounding skin back into its normal position and is also related to hygiene, but is not connected to overheating.
Nou kijk weer wat geleerdquote:
Ga je ip-tv en?quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:56 schreef Soury het volgende:
Ik wacht op een media speler zou rond 17:00 bij de appie liggen. Is het nog niet maar morgen maar
Nee een simpel ding die had ik al maar speelt geen CD's meer af. DVD's doe ik via mijn PS4 maar ik mis het toch wel en dit ding kan alles wel aan (piraten pet opzet) Deze https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9200000081117080/quote:
Op die fiets ..okquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een simpel ding die had ik al maar speelt geen CD's meer af. DVD's doe ik via mijn PS4 maar ik mis het toch wel en dit ding kan alles wel aan (piraten pet opzet) Deze https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9200000081117080/
Laptop is niet gelukt bij de stervende BCC inns was alles wegquote:
Ja dat BCC is ook ineens overal verdwenen. je kon eerstje kont niet keren of je kwam er wel een tegen maar vrijwel foetsie. Ik weet er lleen nog een te vinden in Buitenveldert eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Laptop is niet gelukt bij de stervende BCC inns was alles wegOp een paar cromebooks na. Nou ja die koop ik wel nieuw dan
Ze hadden 40 % korting op show modellen. Ik was wezen kijken en ik had er wel oren naar de volgende dag was alles weg.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat BCC is ook ineens overal verdwenen. je kon eerstje kont niet keren of je kwam er wel een tegen maar vrijwel foetsie. Ik weet er lleen nog een te vinden in Buitenveldert eigenlijk
Verrek .. die in Osdorp is ook al weg ..quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat BCC is ook ineens overal verdwenen. je kon eerstje kont niet keren of je kwam er wel een tegen maar vrijwel foetsie. Ik weet er lleen nog een te vinden in Buitenveldert eigenlijk
Zaandam ook een vriend van kwam op bezoek en ook even BBC langsquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Verrek .. die in Osdorp is ook al weg ..
Ik heb nog kleur, maar zwart is volgens mij op ....quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zaandam ook een vriend van kwam op bezoek en ook even BBC langsVoor inktpatronen
quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog kleur, maar zwart is volgens mij op ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |