Ken jij dat ook? Dan heb je lekker de tijd en blijf je te lang zitten. Moet je alsnog haasten. Dat hebben notturna en ik altijd.quote:
quote:
Yepquote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ken jij dat ook? Dan heb je lekker de tijd en blijf je te lang zitten. Moet je alsnog haasten. Dat hebben notturna en ik altijd.
Wat een leuke kad.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
[ twitter ]
JaBrrr
Ik zit nog even zo
Vandaag gaat het meevallen want we gaan een beetje racen en de planning wat dat betreft is relaxedquote:
Beter. Ik ben op de watergraafsmeer. Fijne dag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag gaat het meevallen want we gaan een beetje racen en de planning wat dat betreft is relaxed
Moet lukken
Succes!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beter. Ik ben op de watergraafsmeer. Fijne dag.
Oh shit. Moet nog een station verder. Zo nog maar een sloot koffie er in kiepen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beter. Ik ben op de watergraafsmeer. Fijne dag.
Vind je? Dolly Parton met Melissa Etheridge is vele male beter.quote:
Ik vind die eerste veel beterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind je? Dolly Parton met Melissa Etheridge is vele male beter.
Jammer dat het hele concert niet te vinden is.
Wel een toffe knar die Dolly. Ik heb het recept gezien voor die saus (opgeslagen) . Interessant wel maar ik ben ook wel wat huiverig als iemand schrijft dat de eerste happen "wat wennen zijn". Iets moet gelijk smaken vind ik dan... Maar 80 gram pure chocola is best veel. En wat chilli betreft ik gebruik nooit bruine bonen. Meestal een combinatie van chili, kidney en zwarte bonen. Die zijn wat stevigerquote:
Idem hier voor wat die bonen betreftquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een toffe knar die Dolly. Ik heb het recept gezien voor die saus (opgeslagen) . Interessant wel maar ik ben ook wel wat huiverig als iemand schrijft dat de eerste happen "wat wennen zijn". Iets moet gelijk smaken vind ik dan... Maar 80 gram pure chocola is best veel. En wat chilli betreft ik gebruik nooit bruine bonen. Meestal een combinatie van chili, kidney en zwarte bonen. Die zijn wat steviger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet naar Oekraine gaan, kom je niet ver in 5 uurquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe ver kan je binnen 5 uur reizen met de trein vanaf een station
https://www.chronotrains.com/nl
Goed voornemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:36 schreef devzero het volgende:
Op het New Order liedje na, had ik nog nooit van Blue Monday gehoordIk sla het dit jaar ook maar gewoon over
Weer aanwezig zijn op de volgende meet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Daarover gesproken, hebben jullie nog goede voornemens?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Ja elk jaar dezelfde. Geenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf trouw aan mijn slechte gewoontesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zijn al perfect natuurlijk![]()
Ik ben begonnen met semi-dry January
Ja daar had ik geen zin in. Als ik echt zou willen stoppen dan niet voor een maandjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Daar valt ook iets te voor te zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan mijn slechte gewoontes
Ja daar zit wel iets in, er kan morgen ook een vliegtuig op me neer storten en dan heb ik mooi 2 dagen gedryjanuariedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar had ik geen zin in. Als ik echt zou willen stoppen dan niet voor een maandje
Ja die heb je dan mooi binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit wel iets in, er kan morgen ook een vliegtuig op me neer storten en dan heb ik mooi 2 dagen gedryjanuaried
Zo is dat leefquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar zit wel iets in, er kan morgen ook een vliegtuig op me neer storten en dan heb ik mooi 2 dagen gedryjanuaried
quote:
is je huidige niet meer streamproof?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is dat leefMorgen even op laptop jacht bij de BCC. Kan ik weer streamen tot grote ergenis voor vele
Voorlopig staat het 4-2quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:29 schreef pullup het volgende:
Nou eens kijken of er meer mensen met goede voornemens opdagen
Iets met een boekquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
@:Boondocksaint
Heb jij nog goede voornemens?
Oh ja, dat moet af BDSquote:
Nee eigenlijk belachelijk. Ding werkt prima maar er zijn geen updates mogelijk. M.a.w. gooi weg een koop een nieuwequote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is je huidige niet meer streamproof?
Vorig jaar had ik een dry Februari gedaan en direct maar een dry Maart er aan vast geplakt. Aangezien dat prima was bevallen doe ik dit jaar een dry January en February (en ben op 30 december al begonnen)quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik vlieg deze maand dan ook maar nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijft wel 2 maandjes goedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een dry Februari gedaan en direct maar een dry Maart er aan vast geplakt. Aangezien dat prima was bevallen doe ik dit jaar een dry January en February (en ben op 30 december al begonnen)
Alleen heb eind december een lading zelf gebrouwen bier op de fles gedaan en eigenlijk wil ik het wel proeven
Oh ik had van Prisha zelf gebrouwen biertje en dat smaakt naar meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een dry Februari gedaan en direct maar een dry Maart er aan vast geplakt. Aangezien dat prima was bevallen doe ik dit jaar een dry January en February (en ben op 30 december al begonnen)
Alleen heb eind december een lading zelf gebrouwen bier op de fles gedaan en eigenlijk wil ik het wel proeven
Heb je ze wel SMART gemaakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat is inderdaad raar zeg, lekker duurzaam ookquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk belachelijk. Ding werkt prima maar er zijn geen updates mogelijk. M.a.w. gooi weg een koop een nieuwe
Zo te zien welquote:
Proefpersonen nodig ? Niet te veel anders moet je de plee verbouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, anders doe ik iets goed mis met bottelen
Zelf gebrouwen bier kan goed smaken, maar is een hoop werk bij het maken. Een pot met 20 liter "suikerwater" past niet op je fornuisje. Daarom doe ik het niet vaak (1 a 2x per jaar)quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had van Prisha zelf gebrouwen biertje en dat smaakt naar meer.
Je bent altijd welkom. Het weer hier in Florida is ook best aangenaam nuquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Proefpersonen nodig ? Niet te veel anders moet je de plee verbouwen
Zo dan, goed bezig, maar wel zonde van die biertjes, al kan je die toch wel bewaren, al kan ik me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja die was lekker, al weet ik niet of je dezelfde had als ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had van Prisha zelf gebrouwen biertje en dat smaakt naar meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |