lijkt me pijnlijkquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Wertha het volgende:
Nou, één keertje nude nog dan..
[ afbeelding ]

Nu snap ik je Belgen haat. Belgen lijken op Brabanders hequote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik juich niet voor onderontwikkelde Brabanders (ja, dat is een pleonasme)
Ik snap dat jij wat meer raakvlakken hebt met dit soort mensen aangezien je nu waarschijnlijk pleonasme gaat googlen.

Zijn er fans welkom in Kalkar? Of moet je dan zelf mee doen?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar voor de echte strijders begint het seizoen volgende week alweer.

Ja, helaas zit januari er ook opeens vol mee.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Q schoolgenot
Leuker dan een tv-uitmelktoernooi

Zal ik dit jaar óók doenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgen via DRT vind ik eigenlijk nog leuker

wie is dat?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kan haar nek wel omdraaien. Wat irritant wijf is dat.

Ik vind die van jou ook niet zo mooi.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk niet zulke mooie tieten.

Klopt, dom en niemand neemt ze serieus.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu snap ik je Belgen haat. Belgen lijken op Brabanders he

Het was eigenlijk niet echt een waardeoordeel verderquote:

Vreemd om gelijk persoonlijk te worden.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik vind die van jou ook niet zo mooi.

Koekoek @de_boswachterquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]

Ligt ze op een trilvoeder?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vatte dat ook niet zo op.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet echt een waardeoordeel verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |