Het zal je verbazen hoe lang je kan blijven zitten met een beetje strakke planning. Ik probeer dit jaar tot september te geraken.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zal toch ooit uit de bubbel moeten komen
Ik moet nog de a gogos minus 1, de Gekdom quiz, de opening, de untold minus 1, mijn lijst van uitvallers 2017-2022 en mijn gemiste nummers van de V500.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe lang je kan blijven zitten met een beetje strakke planning. Ik probeer dit jaar tot september te geraken.
Dan ben je voorlopig nog wel zoet. Ik heb nu 30% van de lijst van 2022 op Spotify gehad. Daarna ga ik de keuzelijst doen. Het doel is om hem helemaal te luisteren. Hij staat alleen wel op alfabetische volgorde, dus dat betekent bijvoorbeeld 81x Queen of 59x Broes onafgebroken. Kijken of ik dat aankan.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet nog de a gogos minus 1, de Gekdom quiz, de opening, de untold minus 1, mijn lijst van uitvallers 2017-2022 en mijn gemiste nummers van de V500.
Daarna kan ik aan dag 4 van de lijst van 2010, daar was ik gebleven.
Ik kan gifjesdag wel goed relativeren. En het maakt lijstloos luisteren wat makkelijker als je al weet wat eruit is.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan ben je voorlopig nog wel zoet. Ik heb nu 30% van de lijst van 2022 op Spotify gehad. Daarna ga ik de keuzelijst doen. Het doel is om hem helemaal te luisteren. Hij staat alleen wel op alfabetische volgorde, dus dat betekent bijvoorbeeld 81x Queen of 59x Broes onafgebroken. Kijken of ik dat aankan.
Ik ga denk ik aan het eind van dit jaar wel gifjes-dag overslaan. Ieder jaar lijkt het op die dag extreem ellendig omdat alles wat verandert zo plat tegenover elkaar staat. Maar zowel in week 53 als nu bij het terugluisteren voelt de lijst niet anders dan anders, ook al zijn Percy en James er niet bij. Dus het ligt gewoon aan die gifbekerbeleving.
Hoezeequote:Op maandag 9 januari 2023 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en intussen moet dit ook geluisterd worden natuurlijk. Ik ben inmiddels bij uur.. 9, volgens mij.
Mex2000 2022 · Playlist · 2010 songs · 1 likes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even een feitje. Ik heb op dit moment precies 300 bands/acts 2x of meer gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even een feitje. Ik heb op dit moment precies 300 bands/acts 2x of meer gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen idee, heb ze niet allemaal geteld, eerlijk gezegd. Heb er sowieso niet zoveel 10x of meerSo it goes
Superstition komt nog het dichtst bij denk ik zoquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:11 schreef Tussle266 het volgende:
Je gaat dan toch de gebruikelijke 'Jeff Beck gaat stijgen' post missen. Maar kijk je dan wat verder, dan valt er weinig te stijgen en net zo weinig te kiezen. Bijna 10.000 platen op die keuzelijst, maar geen één van Jeff, alleen of in een groepje.
Dat lijkt me ook. En je kan nog op een verdwaalde Yardbirds zonder Jeff stemmen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Superstition komt nog het dichtst bij denk ik zo
Hi Ho Silverlining?quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. En je kan nog op een verdwaalde Yardbirds zonder Jeff stemmen.
Heeft vroeger wel in de lijst gestaan, maar is al enkele jaren geleden zelfs van de keuzelijst afgevoerd.quote:
Tja en aangezien hij ook geen status a la Bowie had, zal een boost hooguit minimaal zijn vrees ik.quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heeft vroeger wel in de lijst gestaan, maar is al enkele jaren geleden zelfs van de keuzelijst afgevoerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |