Vorig jaar was alles van haar gezakt. Dat is nu wel uitgesloten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:13 schreef TLC het volgende:
In de Top 2000, maar dat had ook zonder die bonus gemoeten
Die is van het kaliber dat het niet uitmaakt. Categorie Bowie/Prince, zeg maar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Well, zou het te vroeg zijn voor een bonus voor Tina Turner?
Vond d'r meeste muziek vreselijk maar dood hoeft nou ook weer niet... RIP
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is van het kaliber dat het niet uitmaakt. Categorie Bowie/Prince, zeg maar.
Ook de ordegrootte zou ik niet onderschatten.quote:
Dan maakt het juist wel uit. Je kon die post ook interpreteren als "die nummers gaan niet stijgen"quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook de ordegrootte zou ik niet onderschatten.
Ordegrootte weegt vaak zelfs zwaarder dan timing, uitgezonderd de week voor en de week van het stemmen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook de ordegrootte zou ik niet onderschatten.
De timing inderdaad in eerste instantie.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeff Beck speelt natuurlijk de solo op Private Dancer, de solo die Mark Knopfler verafschuwt.
Aged like milk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet dat dat het nummer 1 positie hoger gaat krijgen, maar wilde eerdere stelling toch wel ontkrachten.
Gefeliciteerd Pippen!quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Het jaar is bijna op de helft, EN IK OOK! Ik ben 42 geworden!
Als verjaardagscadeautje wil ik meer Blur in de top 2000. En wereldvrede en nieuwe tuinstoelen!
Er staan naast Song 2 ook 4 prima nummers op die het repertoire van Blur veel beter weergeven (hoezee voor The Universal) op de keuzelijst.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Het jaar is bijna op de helft, EN IK OOK! Ik ben 42 geworden!
Als verjaardagscadeautje wil ik meer Blur in de top 2000. En wereldvrede en nieuwe tuinstoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |