Lekker erwtensoep!quote:Op maandag 2 januari 2023 19:44 schreef marc0871 het volgende:
Ik had dus erwtensoep.
Veel
[ afbeelding ]
Gedroogde peterselie.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker erwtensoep!
Wat voor kruiden heb je erover gestrooid? En zijn de kruiden voor de foto, of voor de smaak?
quote:Op maandag 2 januari 2023 19:44 schreef marc0871 het volgende:
Ik had dus erwtensoep.
Veel
[ afbeelding ]
Tip: peterselie invriezen. En als je wat nodig hebt gewoon wat afbreken en gebruiken.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gedroogde peterselie.
Stiekem was het voor de foto
Deed niet zo heel veel voor de smaak![]()
Lekker!quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 2 januari 2023 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!
Ik was op een verjaardag en had 3 kommen Chinese tomatensoepmet stokbrood en oude kaassalade.
Toe een puntje kersenvlaai met room.
quote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gedroogde peterselie.
Stiekem was het voor de foto
Goede tip (tevens reminder)quote:Op maandag 2 januari 2023 20:11 schreef maily het volgende:
[..]
Tip: peterselie invriezen. En als je wat nodig hebt gewoon wat afbreken en gebruiken.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:55 schreef golfer het volgende:
Nu: grote gegrilde gamba's in de schil met knoflook en chilipeper.
Vanavond: ravioli al brasato, funghi e vino rosse (stoofvlees, portobello en rode wijn, met daarbij kort geroerbakte Italiaanse groentenmix met paddo's en uitgebakken pancetta in een bolognesesaus.
Ik wil ook een paar kilootjes kwijt, even geen borrelplankjes meerquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:12 schreef Seeburg54 het volgende:
Kipschotel met knoflook/pesto saus en gegrilde paprika.
Met witlofsalade en volkoren penne.
En ja, ik probeer me de komende tijd wel wat in te houden wat eten en drinken betreft. Maar sinds ik 50+ ben wil afvallen niet meer echt. Balen.
Die worsten zijn gelukkig wel even houdbaar. Goed merkquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil ook een paar kilootjes kwijt, even geen borrelplankjes meer
Echt lastig ja.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:12 schreef Seeburg54 het volgende:
Kipschotel met knoflook/pesto saus en gegrilde paprika.
Met witlofsalade en volkoren penne.
En ja, ik probeer me de komende tijd wel wat in te houden wat eten en drinken betreft. Maar sinds ik 50+ ben wil afvallen niet meer echt. Balen.
Worstje kan ik wel eten, maar dan zonder kaas erbij en stokbroodquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die worsten zijn gelukkig wel even houdbaar. Goed merk![]()
Ik eet vanavond gebakken rijst (met prei, ei, ui, pittige ketjap). Daarbij edamame boontjes en wokstukjes in chilimarinade.
Toe griespudding met kaneel.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:44 schreef golfer het volgende:
gekookte kruimige aardappels, gehaktballen volgen de Librijemethode en een botersla met tomaat.
R.I.P.quote:
Lekkerquote:
Dat ziet er echt smakelijk uit!quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag was het tijd voor pannenkoeken
[ link | afbeelding ]
Die maak ik nooit zo mooiquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Netjes gebakken!quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |