quote:Op maandag 2 januari 2023 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
Moest die kerstzooi niet voor 1500 weg zijn ?
quote:Op maandag 2 januari 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat alle Kerstspullen om 15 uur weg moesten zijn, hoor nu Erik vragen aan JW om iets van Kerst weg tehalen
Erik is niet bangquote:
die klimt inderdaad op de raarste dingenquote:
Denk niet dat Sas en Bern uit verveling bij elkaar zijn. Overdag gaan ze vaak eigen gang, klitten niet zoals M en M aan elkaar en Sas heeft Bern een liefdesverklaring gegeven met Kerst. Bern is volgens mij ook echt gek op Sas, anders pikte hij niet al die moodswings van haar. Volgens mij kan je verliefdheid of hoe je het noemen wil tussen S en B, ook niet volhouden 24/7.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:55 schreef ledn81 het volgende:
Erik loopt buiten met Mirthe rondjes.
Hij geeft aan dat ie Sasha wel leuk vind, maar ze is met Bern. "Er zit een Bern in de weg"![]()
Erik denkt dat Bern en Sasha ook wel een beetje uit verveling bij elkaar zijn.
Hij zegt wel heel open dat ie Mirthe wel leuk vind, maar dat voor haar de deur dicht is en dat is het voor hem dus dan ook.
Erik maakt echt een flinke groeispurt qua gesprekken met vrouwen.
Maar ik denk dat ie meer kans heeft bij Eunice
Een vrouw .. ik denk Babette. Het is ingewikkeld met alle code's en afkortingen die ze gebruiken.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Iemand is op het oorlogspad. Jef en Marcio zijn in gesprek kon niet horen wie op oorlogspad is
ik dacht Leilaquote:Op maandag 2 januari 2023 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Iemand is op het oorlogspad. Jef en Marcio zijn in gesprek kon niet horen wie op oorlogspad is
Ja echt he even daar voor hadden ze het over Leila vlagen van een gesprek horen is lastig. Marcio praat helemaal zo zachtjesquote:Op maandag 2 januari 2023 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een vrouw .. ik denk Babette. Het is ingewikkeld met alle code's en afkortingen die ze gebruiken.
Ja, alleen willen ze Leila niet wegstemmen, die hoort nog bij hun (grote) groepje... maar wie weet .. het wijzigt daar per dag.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he even daar voor hadden ze het over Leila vlagen van een gesprek horen is lastig. Marcio praat helemaal zo zachtjes
Ze willen Babette of Wendy eruit stemmen. Jeff zegt dat ze beide op leila stemmen mochten ze de proef wel halen.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een vrouw .. ik denk Babette. Het is ingewikkeld met alle code's en afkortingen die ze gebruiken.
Ja daar is geen peil op te trekkenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, alleen willen ze Leila niet wegstemmen, die hoort nog bij hun (grote) groepje... maar wie weet .. het wijzigt daar per dag.
Vandaag heeft Erik de eer om te koken voor de groepquote:Op maandag 2 januari 2023 17:29 schreef pingu66 het volgende:
Hoe laat hebben ze hun laatste avondmaal?
Dat zeg ik: "laatste avondmaal" het eten van Erik wat al meer dan 24 uur buiten de koelkast staatquote:Op maandag 2 januari 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag heeft Erik de eer om te koken voor de groep
Dacht dat Isaac het morgen ging doen
O vandaarquote:Op maandag 2 januari 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: "laatste avondmaal" het eten van Erik wat al meer dan 24 uur buiten de koelkast staat
Dan hadden die het wat mij betreft ook weer mogen verwijderenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja, dit is natuurlijk door de febo opgehangen toen met de kerstkaraoke.
"Het "' doet niks, "het "kan niksquote:Op maandag 2 januari 2023 17:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hehe na 5 minuten heb ik door dat het over Gert-Jan gaat. Namen noemen Jeff.
Ik hoop het heel erg voor Kim D.. Dat verdient ze sowieso.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
De puisten van Kim zien er al beter uit. Kuur gaat aan slaan.
Ik denk dat ze dan Leila naar huis stuurtquote:Op maandag 2 januari 2023 17:54 schreef pingu66 het volgende:
Als er een eliminatie komt en Bep wint haar proef en ze stuurt daarna Jeffrey eruit wil ik zijn lijdensweg wel eens zien.
of Esther, liever laf dan moedigquote:Op maandag 2 januari 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan Leila naar huis stuurt
nou bruine bonen vullen wel hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Dit gaat niet vullen denk ik.
Maar er is geen rijst meer boven.
400 gram in een kommetje is niet heel erg veel ben ik bangquote:Op maandag 2 januari 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou bruine bonen vullen wel hoor
snickers tochquote:Op maandag 2 januari 2023 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Maaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wel een reep chocolade straks
Normaal gesproken hoort dat er wel bijquote:
Ja.. er is een doos snickers geregeld door Erik als verrassingstoetjequote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij een reep, maar ben niet zeker
Niet in het boek van Erik (zijn eigen woorden)quote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoort dat er wel bij
Ik dacht alleen een reep voor Eunice en de rest snickers, maar weet het ook niet zekerquote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij een reep, maar ben niet zeker
Leila is een totale nobody terwijl alle grote koppen dus op jou hebben gestemdquote:Op maandag 2 januari 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Misschien dropt ze een bommetjequote:Op maandag 2 januari 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lees net wel Snickers, waar ik die reep nu weer vandaan haalquote:Op maandag 2 januari 2023 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik dacht alleen een reep voor Eunice en de rest snickers, maar weet het ook niet zeker
leila is een pittig wijfie heurquote:Op maandag 2 januari 2023 18:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Leila is een totale nobody terwijl alle grote koppen dus op jou hebben gestemd
Hij gaat zo het teiltje uitlikken denkquote:Op maandag 2 januari 2023 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel leuk hoe ontzettend z'n best Erik doet
Zekers, vooral omdat hij niet van het koken isquote:Op maandag 2 januari 2023 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel leuk hoe ontzettend z'n best Erik doet
Erik begrijpt zichzelf niet eens, laat staan dat boekquote:Op maandag 2 januari 2023 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet in het boek van Erik (zijn eigen woorden)
hij heeft een muesli reep voor Eunice besteldquote:Op maandag 2 januari 2023 18:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lees net wel Snickers, waar ik die reep nu weer vandaan haal
Ah, ik had alleen een klok horen luidenquote:Op maandag 2 januari 2023 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft een muesli reep voor Eunice besteld
is bulgur voor morgen?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima maakt nog iets extra's warm .. geen rijst .. couscous misschien?
Lijkt niet genoeg voor de hele loods.
ja dacht ik ook, maar het is ook wel flink veel, maar wordt niet warm.. Maar ik denk dat het vooral in de hoekjes heel erg warm wordt, maar niet gelijkmatig.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
900 Watt, 11 minuten. wie is er overleden
Leila is niets meer dan opvulling waarbij je stemt uit emotie en voor je eigen hachje gaatquote:
Janet vind ik daar juist het type voorquote:Op maandag 2 januari 2023 18:09 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t echt lelijk dat kapsel van janet![]()
Tis niet eens een kapsel
Alleen voor hemzelf?quote:Op maandag 2 januari 2023 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima maakt nog iets extra's warm .. geen rijst .. couscous misschien?
Lijkt niet genoeg voor de hele loods.
dat is sympathiek van Rupiquote:Op maandag 2 januari 2023 18:11 schreef Ebinas het volgende:
't is maar goed dat Rupi even komt helpen bij het opwarmen.
Had me anders heel lang geduurd zo lijkt
'Bartje bidt nie veur bruune boon'n...'quote:Op maandag 2 januari 2023 18:11 schreef spapaars het volgende:
Gerecht van Erik ziet eruit als verzopen bruine bonen.
En een TV maker, dus gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:09 schreef Harry het volgende:
Jeffrey weg, is een enorme stoorzender en sterke speler minder.
Volgens Eric nietquote:Op maandag 2 januari 2023 18:13 schreef Chanel5 het volgende:
Die dunne meuk hoort toch rijst bij of een aardappel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |