1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Waterpoort, 4285 AD Woudrichemquote:
Scheepvaart Spottersplek Europoortquote:
Haha, inderdaad! Had dat nog niet eens gezienquote:
Pontjes zijn wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2023 16:13 schreef qajariaq het volgende:
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Het pontje naar Tiengemeten bedacht ik opeens.
Dwingeloo, ik zag de schotel pas op streetview.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:13 schreef Camphuys het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand Topic #98
KaheemSaid 4
TARAraboemdijee 3
alpeko 3
Camphuys 2
qajariaq 2
r_one 1
FrankRicard 1
Klopt helemaal, maar we kunnen zo niet echt verder.quote:Op zondag 8 januari 2023 07:37 schreef DrDarwin het volgende:
Luchtwachttoren aan het Huningspaed, Oudemirdum, Friesland.
Academiegebouw Utrecht, op het Domplein.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:15 schreef Camphuys het volgende:
En doorrrr
[ afbeelding ]
Tussenstand Topic #98
[/i]KaheemSaid 5[/i]
TARAraboemdijee 3
alpeko 3
Camphuys 2
qajariaq 2
r_one 1
FrankRicard 1
DrDarwin 1
Zuidweg Zoetermeerquote:Op maandag 9 januari 2023 12:49 schreef _jass het volgende:
E n door!
[ afbeelding ]
Tussenstand Topic #98
KaheemSaid 5
TARAraboemdijee 5
alpeko 4
Camphuys 2
qajariaq 2
_jass 2
r_one 1
FrankRicard 1
DrDarwin 1
quote:Op maandag 9 januari 2023 18:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand Topic #98
TARAraboemdijee 6
KaheemSaid 5
alpeko 5
Camphuys 2
qajariaq 2
_jass 2
r_one 1
FrankRicard 1
DrDarwin 1
xzaz 1
Je mag gewoon mee doen, het enige waar je aan vast zit is dat je een nieuwe opgave moet maken. Daarna hoef je niet meer mee te doen maar het mag wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:18 schreef Troel het volgende:
Leuk, dat herken ik, maar ik doe niet mee, dus ik houd mijn mond
Klopt, maar op telefoon is dat erg lastig 😊quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:42 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je mag gewoon mee doen, het enige waar je aan vast zit is dat je een nieuwe opgave moet maken. Daarna hoef je niet meer mee te doen maar het mag wel.
Woerdenquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:16 schreef _jass het volgende:
En door!
[ afbeelding ]
Tussenstand Topic #98
TARAraboemdijee 7
KaheemSaid 6
alpeko 5
_jass 3
Camphuys 2
qajariaq 2
r_one 1
FrankRicard 1
DrDarwin 1
xzaz 2
Havendijkje in Volendamquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:31 schreef _jass het volgende:
En door!
[ afbeelding ]
Tussenstand Topic #98
TARAraboemdijee 7
KaheemSaid 6
alpeko 6
_jass 4
Camphuys 2
qajariaq 2
xzaz 2
r_one 2
FrankRicard 1
DrDarwin 1
Daar had ik het inderdaad ook gezienquote:Op donderdag 12 januari 2023 10:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kwam gister voorbij Het beste van... de jaren 90
Tussenstand Topic #98quote:
Jass, alpeko en ik hadden even pm contact. Tara is offline dus niet te moeilijk. :pquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ben ik een middagje druk aan het werk en komt er een shitload van mijn home town voorbij, en een boel makkelijk te raden opgaves![]()
https://maps.app.goo.gl/kH2orUKyox9zYsHS6?g_st=icquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:12 schreef alpeko het volgende:
Even het tempo gedrukt met een lastigere opgave. Hintje is nodig. We zijn niet ver verwijderd van de vorige opgave.
KaheemSaid check je PM
Hij was toch wel te doen leek me. Het was een turbokluifrotonde, bestaan er slechts 20 van in NL. Ook zaten er genoeg andere aanwijzingen in de foto. (kassen op de achtergrond, de elektriciteitsmast, maar ook zelfs het busje gaf aan in welke richting je moest zoeken).quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:17 schreef alpeko het volgende:
Eén van de ca 700 turbo rotondes die ons land rijk is
dit gaat niet goed _jass antwoord was van 2 opgaven geleden...quote:Op maandag 16 januari 2023 13:33 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand Topic #98
_jass 14
KaheemSaid 13
TARAraboemdijee 12
alpeko 10
Camphuys 4
qajariaq 3
xzaz 3
r_one 2
Rockfire 2
FrankRicard 1
DrDarwin 1
ß 1
PSM 1
Gaat niet mis bij mij hoor. Ik zie als laatste de opgave van @_jass:quote:Op maandag 16 januari 2023 13:41 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
dit gaat niet goed _jass antwoord was van 2 opgaven geleden...
Er gaat inderdaad iets mis. Wel grappig dat @_jass wel de tussenstand uit mijn antwoord heeft gepakt, maar niet doorhad dat hij dus twee opdrachten achterliep. Zijn punt is dus onterecht, maar wat mij betreft mag @alpeko zijn punt wel houden.quote:
Ja, maar jass had geen nieuwe mogen plaatsen want hij gaf een antwoord wat al was gegeven. We waren al twee opdrachten verderquote:Op maandag 16 januari 2023 13:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gaat niet mis bij mij hoor. Ik zie als laatste de opgave van jas:
_jass in SPL / [NL] Street View Quiz [#98] Wie vindt krijgt punten
Ik ga niet terugkijken of @_jass had wel goed had. Nieuwe opgaven is door.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:52 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ja, maar jass had geen nieuwe mogen plaatsen want hij gaf een antwoord wat al was gegeven. We waren al twee opdrachten verder
We zoeken dan nu alleen nog die van Rockfirequote:
Wat versta jij dan onder photosphere?quote:Op maandag 16 januari 2023 15:13 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Snap je opmerking niet. dit was absoluut geen photosphere.
Niet dus zoals ik al zei. Gewoon een streetview waarbij kennelijk ooit iemand op de zelfde plek een foto heeft gemaakt. Die brug leent zich voor een dergelijke foto natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder photosphere?
Dit:
[ afbeelding ]
En dit:
[ afbeelding ]
Zijn naar mijn idee hele duidelijke indicaties dat dit geen gewone streetview is
Inderdaad: kijk naar de schaduwen op de foto'squote:Op maandag 16 januari 2023 15:30 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Niet dus zoals ik al zei. Gewoon een streetview waarbij kennelijk ooit iemand op de zelfde plek een foto heeft gemaakt. Die brug leent zich voor een dergelijke foto natuurlijk.
Kijk even naar schaduwen op de foto's.
Er is geen streetview derhalve dus geen streetviewquote:Op maandag 16 januari 2023 15:30 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Niet dus zoals ik al zei. Gewoon een streetview waarbij kennelijk ooit iemand op de zelfde plek een foto heeft gemaakt. Die brug leent zich voor een dergelijke foto natuurlijk.
Kijk even naar schaduwen op de foto's.
was ie zo makkelijk?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/XCFUxM4GWbq1xTZq7?g_st=ic
Voor mij is het vrij iconisch en herkenbaar uit duizend. Helpt dit:quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Seriously, dit kan overal zijn
Mooi, ik vond het ook best herkenbaar!quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:13 schreef qajariaq het volgende:
Ik keek net voor het eerst en zowel foto drie als twee was geheel duidelijk voor me. Daarna zag ik foto vier als bevestiging. Foto een had ik iets langer naar moeten kijken maar mogelijk ook wel herkend. Leuke plek om eens te gaan kijken als je er toch eens langs komt.
Maar hier de volgende kans:
[ link | afbeelding ]
Herken dit zo, heb ook al gekeken tussen Makkum en Oudemirdum en een beetje bij Kuinre in de buurt. Denk dat ik mij enorm ga ergeren om dit antwoord.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En nu zit ik me rot te zoeken op Texel ... Lancasterdijk lijkt er heel erg op
Het oud provinciaal ziekenhuis in Bloemendaalquote:
Hallequote:
Gelukkig heb ik er normaal geen tijd voor om dat allemaal bij te houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:44 schreef DikDikkie het volgende:
Dat was de 7e keer dat we daar zijn...
Ik ook niet. Wel een keer tijd genomen daar een scriptje voor te schrijven:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:49 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er normaal geen tijd voor om dat allemaal bij te houden.
Verdorie te laat, wist niet dat die vensters nog op andere plekken dan den oever stonden, leuke reclame!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:44 schreef DikDikkie het volgende:
Nieuwe statenzijl
https://goo.gl/maps/zm1RToyaRkfDMRZB7
Dat was de 7e keer dat we daar zijn...
Stiekem heeft 'ie gewoon een spits...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoeveel platte, vierkante en stompe torens ik inmiddels heb bekeken ....
Rockanjequote:
Vandaar dat ik het niet kon vindenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:59 schreef Camphuys het volgende:
[..]
Stiekem heeft 'ie gewoon een spits...
Tiel
De grafelijke korenmolen in Zeddam, dit na eerst heel de waterlinie afgezocht te hebben. Die Jass_ en Camphuys zijn boefjes!quote:
Stoomgemaalquote:
Mooi!, grappig dat je meteen aan een universiteit denkt!quote:
Johquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:38 schreef _jass het volgende:
En door!
[ afbeelding ]
Hint: Het is in elk geval niet in Drenthe
Hollywoudquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:38 schreef _jass het volgende:
En door!
[ afbeelding ]
Hint: Het is in elk geval niet in Drenthe
Doelquote:
Vanuit het Amaliaparkquote:
Ik had alle officiele kartbanen al gehad. Daar stond deze niet tussenquote:Op donderdag 26 januari 2023 08:56 schreef _jass het volgende:
Roswinkel
Ik had hem gisteren al gevonden, maar geen tijd om nieuwe te posten. Had verwacht dat iemand anders hem al wel geraden zou hebben. Een simpele google search "kartbaan windmolen" geeft al direct deze locatie.
Alleen krijg ik de grote windmolen er zelf niet op (dat windmolenpark op de achtergrond wel), bovendien is het op jouw beeld wat zonniger.
hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |