Neem aan dat je deel 3 ook gezien hebt? Enig idee hoe je die hebt beoordeeld?quote:Op woensdag 22 maart 2023 23:11 schreef YStec het volgende:
John Wick: Chapter 4(2023)action, crime, thriller0n/aChad StahelskiShay Hatten, Michael Finch, Derek KolstadKeanu Reeves, Donnie Yen, Bill SkarsgårdJohn Wick (Keanu Reeves) uncovers a path to defeating the High Table. But before he can earn his freedom, Wick must face off against a new enemy with powerful alliances across the globe and forces that turn old friends into foes. Lionsgate...
meer »Wat een genot. Absolute aanrader.
Veel films nemen de tijd om het verhaal op te bouwen, maar raffelen vervolgens het eindstuk af, waardoor je achterblijft met een meh-gevoel. John Wick 4 neemt de tijd en rond het mooi af.
Heerlijk gewoon.10
Dat laatste viel nog mee:quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit was de duurste film ooit back in the day en een mega flop ook nog.
bron: Forbesquote:When the film finally opened in July of 1995, it earned mixed reviews and entirely decent box office. Despite eventually breaking even and (over the years) making an outright profit, Waterworld is still held up as a definitive Hollywood bomb. Waterworld is not a bomb, but rather a mere disappointment in relation to unintentionally massive cost. But it still sunk Kevin Costner’s career as a viable movie star.
Veruit m'n favoriete regisseur dus, ja, dat kloptquote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een 7 maar niet eens in de top tien van Shyamalan? Dan heb je hem wel heel hoog zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde film.
Verhaal niet origineel, slecht uitgewerkte karakters, matig acteerwerk, totaal niet spannend,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 28-03-2023 23:06:47 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ni!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 00:35 schreef CofyFerkeert het volgende:
Ik ben nu Monty python and the Holy Grail aan het kijken.
Echt een geweldige grappige film.
Staat op Netflix, een aanrader
Klinkt als een betere verfilming van zijn werk als die Norwegian Wood verfilming van een tijd terugquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:06 schreef Farenji het volgende:
Saules aveugles, femme endormie(2022)7.1animation, drama, sci-fi1081h 48min12Pierre FöldesPierre Földes, Haruki MurakamiAmaury de Crayencour, Mathilde Auneveux, Arnaud MaillardA giant talkative frog, a lost cat, and a tsunami help a bank employee, his wife and a schizophrenic accountant to save Tokyo from an earthquake and find a meaning to their livesIn het Engels heet de film "Blind Willow, Sleeping Woman", en ik zag ook de Engels gesproken versie. Had misschien liever de originele Franse versie gezien maar die is helaas hier niet beschikbaar in de bioscopen.
Ik hou wel van de verhalen van Murakami, mooie fantasievolle verhalen waar het absurde gewoon normaal is. Dit zijn een aantal verhalen die samengevoegd zijn tot 1 animatiefilm. Mooie animatiestijl waar alleen de personen met tekst substantie hebben, de zwijgende figuranten eromheen zijn half doorschijnende (en vaak slapende) "geesten" en doen er ook niet toe. Ik herkende verhaalelementen uit "the wind up bird chronicle" dat ik met veel fascinatie en plezier heb gelezen maar de andere verhalen kende ik niet. Hoeft ook niet. Het gaat meer om de personages, de dialogen, en vooral de mysterieuze sfeer en magisch-realistische elementen. Ik heb geboeid gekeken en vond het beetje jammer toen de film (best plotseling) afgelopen was.8.5
Die heb ik niet gezien (ik moet het boek ook nog steeds lezen), heb wel "drive my car" gezien die ik erg goed vond (wel een flink lange zit).quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klinkt als een betere verfilming van zijn werk als die Norwegian Wood verfilming van een tijd terug
Opmerkelijk, ik vond deze film echt een gedrocht. Heeft vrijwel niets meer met de serie te maken en is qua plot echt lachwekkend te noemen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:00 schreef Shogo het volgende:
Luther: The Fallen Sun(2023)6.4crime, drama, mystery, thriller129R16Jamie PayneNeil CrossIdris Elba, Cynthia Erivo, Andy SerkisBrilliant but disgraced detective John Luther breaks out of prison to hunt down a sadistic serial killer who is terrorising LondonLuther is back! Ik vond de serie echt geweldig, hoewel naar het einde toe iets minder. Deze film is eigenlijk meer een lange aflevering, maar ik vond het erg vermakelijk als je door sommige plotholes heen kijkt. Andy Serkis deed een beetje een autopiloot psycho, maar het was niet onaardig. Idris Elba is een ontzettende goede acteur en dat laat hij hier ook weer zien.7
Het was een echt Neil Cross-dingetje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ik vond deze film echt een gedrocht. Heeft vrijwel niets meer met de serie te maken en is qua plot echt lachwekkend te noemen.
Ik had hetzelfde. Wat een langdradige ellende.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ik vond deze film echt een gedrocht. Heeft vrijwel niets meer met de serie te maken en is qua plot echt lachwekkend te noemen.
Oh dat klinkt wel interessant even op zoekquote:Op zondag 2 april 2023 14:33 schreef Shogo het volgende:
Tetris(2023)7.4biography, drama, history, thriller118R12Jon S. BairdNoah PinkTaron Egerton, Mara Huf, Miles BarrowThe story of how one of the world's most popular video games found its way to players around the globe. Businessman Henk Rogers and Tetris inventor Alexey Pajitnov join forces in the USSR, risking it all to bring Tetris to the massesTetris in mijn jeugd helemaal kapot gespeeld op de Gameboy. Geen idee hebbende wat het achterliggende verhaal achter het spel was. Hoewel dat verhaal in de film wel over-the-top gaat, voelde het wel authentiek en nostalgisch en soms zelfs spannend. Vleugje donkere humor erin, in een jaren 80 sfeer maakte het wat mij betreft echt een hele toffe film. Aanrader vooral als je iets met Tetris hebt.8
Moet toch wel steeds denken aan EO!!.. Met die ezel steeds in huis...quote:Op zondag 29 januari 2023 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
The Banshees of Inisherin(2022)8comedy, drama114R16Martin McDonaghMartin McDonaghColin Farrell, Brendan Gleeson, Kerry CondonTwo lifelong friends find themselves at an impasse when one abruptly ends their relationship, with alarming consequences for both of themWat een heerlijke film is dit, helemaal mijn genre en/of type humor. Een film over twee vrienden die van de een op andere dag eenzijdig besluiten geen vrienden meer te zijn. Wat volgt is een even hilarisch als tragisch als absurd verhaal. Wat als je even verder kijkt ook nog eens een mooie analogie is voor oorlog en de nutteloosheid en absurdheid ervan. Maar zie je geen diepe film voor je, het is een hilarische film waarbij ik veel en vaak hardop gelachen heb. Voor mensen die van films houden als in Bruges (die ook dezelfde makers en acteurs heeft) of the guard.
Ook voor mensen die van Ierland en met name het platte land houden
Dikke dikke aanrader!
Gaspar Noe is voor mij vaak al meteen een nee. Ik kan weinig met dit type films, Mother, Enter the Void, The Neon Demon, je ziet de boodschap van verre aankomen en wat overblijft is een filmische rollercoaster waar je als kijker alleen heel passief aan kan deelnemen. Goed gemaakte films, goed geschoten, maar als ervaring vind ik het nermate zielloos dat ik ze maar oversla. Ik heb het echt geprobeerd.quote:Op maandag 3 april 2023 21:53 schreef Farenji het volgende:
Climax(2018)6.9drama, horror, music97R16Gaspar NoéGaspar NoéSofia Boutella, Romain Guillermic, Souheila YacoubFrench dancers gather in a remote, empty school building to rehearse on a wintry night. The all-night celebration morphs into a hallucinatory nightmare when they learn their sangria is laced with LSDWat een nare film. Ik had er wel veel positiefs over gehoord toen ie in de bios draaide en had al wel wat verwacht. Maar al gauw werd de geweld en helse waanzin maar vooral het onophoudelijke GEKRIJS me wel wat veel. Heb hem wel uitgekeken maar het viel me niet makkelijk. Ik weet eigenlijk niet wat voor cijfer ik hier aan moet geven. Een 3 omdat ik hem echt afstotelijk vond? Maar misschien betekent het wel dat deze film ontzettend goed is juist omdat ie zoveel teweegbrengt en verdient ie een 9? Hoe dan ook ik ga hierna toch maar even voor een zoete feelgoodmovie, ter compensatie van al deze ellende.
Mother is van Darren Aranofskyquote:Op woensdag 5 april 2023 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaspar Noe is voor mij vaak al meteen een nee. Ik kan weinig met dit type films, Mother, Enter the Void, The Neon Demon, je ziet de boodschap van verre aankomen en wat overblijft is een filmische rollercoaster waar je als kijker alleen heel passief aan kan deelnemen. Goed gemaakte films, goed geschoten, maar als ervaring vind ik het nermate zielloos dat ik ze maar oversla. Ik heb het echt geprobeerd.
En The Neon Demon van Nicolas Winding Refn, maar allen vallen wel in dezelfde categoriequote:
Oh excuus, ik las je zin verkeerd. Dacht dat je naar films van Gaspar Noe refereerdequote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En The Neon Demon van Nicolas Winding Refn, maar allen vallen wel in dezelfde categorie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La Brea (2021)
Midden in het Californische stadje La Brea onstaat een enorm gat Dat een deel van de stad en enkele honderden mensen opslokt. Vermoedelijk allemaal dood of toch niet. Deze serie heeft twee seizoenen gekregen. En er komt toxh nog een slotseizoen aan dit jaar.
Hit-Monkey (2021 - Marvel, Animation)
Ik ben persoonlijk niet zo gek op de anime genre nog Marvel-animaties. Dit verhaal echter over een witte japanse makaak-aap die speelt als 'hitman' figureert. Plus japanse zwaarden en en veel bloed. Toen moest ik dit toch wel een kans geven. Ik vond de serie leuk om te zien. Overigens is de makaam eigenlijk niet de huurmoordenaar/hitman. Maar is het uit op wraak..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Belugastroop op 06-04-2023 05:49:07 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |