abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208352656
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 23:25 schreef Slayage het volgende:

[..]
Edward Norton in deze film _O_
Was ik bijna vergeten :D geniaal acteerwerk idd _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208352888
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 08:01 schreef TLC het volgende:

Fall(2022)6.4thriller107PG-1316Scott MannJonathan Frank, Scott MannGrace Caroline Currey, Virginia Gardner, Mason GoodingBest friends Becky and Hunter find themselves at the top of a 2,000-foot radio tower
Een film die je niet moet kijken als je last hebt van hoogtevrees, en ik ben daar eentje van :@ Het gaat over 2 vrouwen die een radiotoren beklimmen maar er vervolgens niet meer van af kunnen. Ik vond het ongemakkelijk om te kijken, maar dat was simpelweg omdat ik al de bibbers krijg als ik in de Pagode van de Efteling zit ;( dus hier en daar betrapte ik mezelf erop ff weg te kijken o|O De score op imdb vind ik vrij laag, ik vond het een geslaagde film ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging een beetje tellen over ze hoe vaak "Are you OK?" hebben gezegd :D Ik heb hoogtevrees maar dit was meer lachwekkend

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 13-03-2023 00:38:13 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208366321

Titanic(1997)7.9drama, romance194PG-1312James CameronJames CameronLeonardo DiCaprio, Kate Winslet, Billy ZaneA seventeen-year-old aristocrat falls in love with a kind but poor artist aboard the luxurious, ill-fated R.M.S. Titanic
Eerlijk toegegeven, ik had deze film nog nooit eerder gezien, dus ik was wel benieuwd naar deze film en hoe het zou aflopen.
Kort samengevat : boot - Leonardo DiCaprio en Kate Winslet worden verliefd :S___D -ijsberg..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een goede film maar het was wel n lange zit hoor :@

Na afloop krijg je nog Celine Dion die wat mag zingen :Y

--

Bijzonder om te lezen op imdb dat de tijdspanne dat de Titanic in beeld komt tot en met het zinken exact even lang is als het daadwerkelijke zinken, ook de duur van de botsing met de ijsberg (37 seconden) komt evenlang in beeld

[ Bericht 4% gewijzigd door TLC op 13-03-2023 23:02:53 ]
pi_208389524

To Leslie(2022)7.1drama119R12Michael MorrisRyan BinacoAndrea Riseborough, Drew Youngblood, Tom VirtueInspired by true events. A West Texas single mother wins the lottery and squanders it just as fast, leaving behind a world of heartbreak. Years later, with her charm running out and nowhere to go, she fights to rebuild her life and find...
meer »
Wat een prachtige film. Fantastisch acteerwerk van Andrea Riseborough (ik kende haar niet) die Leslie speelt. Zij heeft ooit de loterij gewonnen maar dat geld was snel op door verkeerde keuzes en veel te veel drank en drugs, en opeens ligt ze diep in de goot en heeft ze iedereen van zich vervreemd. En dat gaat maar door. De weinige mensen die haar nog een kans willen geven schoppen haar er ook al snel uit, niet geheel onterecht. Je vraagt je af hoeveel dieper ze nog moet zinken, en het wordt lastig om nog sympathie voor haar te voelen. Deze film bevat geen dik aangezette dramatiek en meeslepende muziek of andere goedkope effecten; het verhaal, cameravoering en de acteerprestaties zijn dan ook dermate goed dat ie dat niet nodig heeft. Vrijwel vanaf het begin greep de film me vast, helemaal tot het eind en zelfs daarna nog.
pi_208403197
Paar films gezien afgelopen dagen:

Star Wars Episode IV: A New Hope
Pff, wennen hoor. Ik houd helemaal niet zo van oude films, maar ik heb de originele trilogie nooit gezien, dus ik dacht I'll give it a shot. Houterig acteerwerk, vreselijke special FX, maar leuk om een keer gezien te hebben.

The Dictator
Was kneitertje high, dus heb me ziek gelachen. Mooi hoe die hele woke-zooi belachelijk gemaakt wordt _O-

Hold The Dark
Eerste dertig minuten beloven ontzettend veel; geweldige donkere en mysterieuze sfeer waarbij de duisternis je naar de strot grijpt. De setting is fantastisch! Echter, vanaf het moment dat die
SPOILER
is het gedaan met dat niveau. Die wolvenman voegt na dat moment amper wat toe. Jammer.
  donderdag 16 maart 2023 @ 11:08:29 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208404071
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ging een beetje tellen over ze hoe vaak "Are you OK?" hebben gezegd :D Ik heb hoogtevrees maar dit was meer lachwekkend
Ook gezien afgelopen week. Lachwekkend inderdaad.
Dit is echt de nieuwe generatie "alles voor de views en likes" dombo's die zich in gevaren storten door allerlei domme keuzes te maken :D "Geen telefoonbereik" is ook altijd zo'n makkelijke dooddoener bij "horror" films als deze.

Een 5, want wel mooie beelden af en toe.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208405611
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 10:07 schreef DjVero het volgende:
Paar films gezien afgelopen dagen:

Star Wars Episode IV: A New Hope
Pff, wennen hoor. Ik houd helemaal niet zo van oude films, maar ik heb de originele trilogie nooit gezien, dus ik dacht I'll give it a shot. Houterig acteerwerk, vreselijke special FX, maar leuk om een keer gezien te hebben.

A new hope is toch de zwakste van de orginele trilogie. Empire strikes back is de sterkste.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin donderdag 16 maart 2023 @ 13:35:20 #233
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208406390

The Fabelmans(2022)7.6drama151 minPG-1312Steven SpielbergSteven Spielberg, Tony KushnerMichelle Williams, Paul Dano, Seth RogenGrowing up in post-World War II era Arizona, young Sammy Fabelman aspires to become a filmmaker as he reaches adolescence, but soon discovers a shattering family secret and explores how the power of films can help him see the truth
Zeer vermakelijke, semi-autobiografische film van Steven Spielberg die het verhaal vertelt van een jongen die opgroeit met een liefde voor film. Maar ook familieperikelen, coming of age en alles eromheen.
Mooi gefilmd, goed geacteerd, grappig en ontroerend. Zo'n film waarbij de tijd voorbij vliegt en je bij de aftiteling hoopt dat hij nog een uur had geduurd. Aanrader!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 16 maart 2023 @ 13:38:38 #234
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208406443

Scream VI(2023)7.3horror, mystery, thriller122 minR16Matt Bettinelli-Olpin, Tyler GillettJames Vanderbilt, Guy Busick, Kevin WilliamsonCourteney Cox, Melissa Barrera, Jenna OrtegaIn the next installment, the survivors of the Ghostface killings leave Woodsboro behind and start a fresh chapter in New York City
Scream VI bewijst dat films in een franchise prima kunnen zijn. En scream is een franchise die zich steeds opnieuw uit lijkt te vinden. Ook nu is het weer gissen naar de dader - het whodunnit deel van de films - gruwelen bij brute moorden (oké het is geen terrifier 2, maar toch) - en voor liefhebbers van het slashergenre gewoon fingerlickin' good. Een van de betere uit de franchise.
  Admin donderdag 16 maart 2023 @ 13:41:15 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208406481

Shazam! Fury of the Gods(2023)7action, adventure, comedy, crime, fantasy, thriller130 minPG-1312David F. SandbergHenry Gayden, Chris Morgan, Bill ParkerGrace Caroline Currey, Zachary Levi, Helen MirrenThe film continues the story of teenage Billy Batson who, upon reciting the magic word "SHAZAM!" is transformed into his adult Super Hero alter ego, Shazam
Shazam is terug en is eigenlijk goed te pruimen. Grappig, goeie actie en nog een best leuke verhaallijn. Natuurlijk, het blijft een superheldenfilm en die zijn toch allemaal een beetje dertien-in-een-dozijn, maar hij is stukken beter dan bijvoorbeeld Ant-Man 3. Prima te doen. Wel is natuurlijk de groep kinderen inmiddels 4 jaar ouder dan in de eerste film, wat wel even wennen is.
pi_208407088
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef Danny het volgende:

Scream VI(2023)7.3horror, mystery, thriller122R16Matt Bettinelli-Olpin, Tyler GillettJames Vanderbilt, Guy Busick, Kevin WilliamsonCourteney Cox, Melissa Barrera, Jenna OrtegaIn the next installment, the survivors of the Ghostface killings leave Woodsboro behind and start a fresh chapter in New York City
Scream VI bewijst dat films in een franchise prima kunnen zijn. En scream is een franchise die zich steeds opnieuw uit lijkt te vinden. Ook nu is het weer gissen naar de dader - het whodunnit deel van de films - gruwelen bij brute moorden (oké het is geen terrifier 2, maar toch) - en voor liefhebbers van het slashergenre gewoon fingerlickin' good. Een van de betere uit de franchise.
Heb me absoluut vermaakt met deze film
pi_208431239

65(2023)5.7action, adventure, drama, sci-fi, thriller93PG-1312Scott Beck, Bryan WoodsScott Beck, Bryan WoodsAdam Driver, Ariana Greenblatt, Chloe ColemanAn astronaut crash lands on a mysterious planet only to discover he's not alone
Net terug van de nachtvoorstelling om het weekend mee in te luiden. Mijn tip: stream deze straks hooguit een keer thuis als je je verveelt. Ontzettend simpele en voorspelbare survivalthriller, je leert amper wat over de karakters, geen noemenswaardig mysterie vanaf het begin. Gelukkig is het ook weer zo voorbij. Visueel vond ik het wel prima overigens, dus laat ik daar nog wat punten voor geven dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fleischmeister op 18-03-2023 03:12:42 ]
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator zondag 19 maart 2023 @ 20:04:20 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_208458066

A Man Called Otto(2022)7.6comedy, drama126PG-1312Marc ForsterDavid Magee, Fredrik Backman, Hannes HolmTom Hanks, John Higgins, Tony BinghamOtto is a grump who's given up on life following the loss of his wife and wants to end it all. When a young family moves in nearby, he meets his match in quick-witted Marisol, leading to a friendship that will turn his world around
Leuke film met Tom hanks waarin hij een norse beheerder is van een gesloten woonwijken. Hij runt dit op een nette en strikte manier maar dit lijkt niet mee te kunnen als de nieuwe Mexicaanse buren er komen wonen. Ik vond vooral de rol van de Mexicaanse buurvrouw erg goed!

Verder vind ik deze remake van de Zweedse film een man die ove heet, een stukje minder dan het origineel vooral omdat Tom hanks niet zo heel goed een norse man speelt, je ziet gelijk zijn goedzak er doorheen.

Verder wel een leuke film dus maar ik zou gewoon het origineel gaan kijken.

To Leslie(2022)7.1drama119R12Michael MorrisRyan BinacoAndrea Riseborough, Drew Youngblood, Tom VirtueInspired by true events. A West Texas single mother wins the lottery and squanders it just as fast, leaving behind a world of heartbreak. Years later, with her charm running out and nowhere to go, she fights to rebuild her life and find...
meer »
film over een vrouw die de loterij wint en vervolgens al het geld opdrinkt... Hier begint de film ze is aan lager wal geraakt en komt weer terug in het dorp waar ze geboren is. Daar is men niet vergeten we ze is. Het is een ruwe film (denk een beetje leaving Las Vegas) over het leven van een alcoholiste.

Prima film en goed geacteerd door de hoofdpersoon
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 19 maart 2023 @ 20:07:31 #239
319979 Fok-it
All is well
pi_208458146
quote:

meer »
film over een vrouw die de loterij wint en vervolgens al het geld opdrinkt... Hier begint de film ze is aan lager wal geraakt en komt weer terug in het dorp waar ze geboren is. Daar is men niet vergeten we ze is. Het is een ruwe film (denk een beetje leaving Las Vegas) over het leven van een alcoholiste.

Prima film en goed geacteerd door de hoofdpersoon
Die gaat op de Watchlist. Gracias
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 19 maart 2023 @ 20:11:22 #240
319979 Fok-it
All is well
pi_208458230
Goeie quote dit
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208470737

Everest(2015)7.1action, adventure, biography, drama, thriller121PG-1312Baltasar KormákurWilliam Nicholson, Simon BeaufoyJason Clarke, Ang Phula Sherpa, Thomas M. WrightThe story of New Zealand's Robert "Rob" Edwin Hall, who on May 10;1996, together with Scott Fischer, teamed up on a joint expedition to ascend Mount Everest
Verfilming van de tragedie op de Mount Everest waarbij in 1996 bergbeklimmers in moeilijkheden kwamen tijdens een storm op de hoogste berg ter wereld, de Mount Everest. Boeiende film met indrukwekkende beelden van de Mount Everest :)
En dan lees je op imdb dat tijdens het maken van deze film ook 16 Sherpa's om het leven zijn gekomen door een lawine.... :{

Sleeping with the Enemy(1991)6.2drama, thriller99RALJoseph RubenNancy Price, Ron BassJulia Roberts, Patrick Bergin, Kevin AndersonA young woman fakes her own death in an attempt to escape her nightmarish marriage, but discovers it is impossible to elude her controlling husband
Als je een liefhebber bent van een standaard 90's thriller vol met plotholes is deze film wel iets ^O^ Een vrouw zet zijn eigen dood in scene om van haar vreselijke echtgenoot af te komen... maar dat kan dus nooit lang goed gaan...
pi_208501412
Wat een genot. Absolute aanrader.

Veel films nemen de tijd om het verhaal op te bouwen, maar raffelen vervolgens het eindstuk af, waardoor je achterblijft met een meh-gevoel. John Wick 4 neemt de tijd en rond het mooi af.

Heerlijk gewoon.

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2023 23:12:37 ]
pi_208501595
@Danny, de titel bovenaan in de review linkt naar de /reference-pagina i.p.v. de hoofdpagina. Is dat een bewuste keuze?
  donderdag 23 maart 2023 @ 14:42:36 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208506504
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 23:11 schreef YStec het volgende:
Wat een genot. Absolute aanrader.

Veel films nemen de tijd om het verhaal op te bouwen, maar raffelen vervolgens het eindstuk af, waardoor je achterblijft met een meh-gevoel. John Wick 4 neemt de tijd en rond het mooi af.

Heerlijk gewoon.
Ook deze, al vond ik het eerder een 8 dan een 10. Erg mooi, maar al die actie vermoeit ook wel na drie uur. Tegen het einde ben je blij dat John eindelijk aan de top van een trap staat :P .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_208508619

Knock at the Cabin(2023)6.3horror, mystery, thriller100R16M. Night ShyamalanM. Night Shyamalan, Steve Desmond, Michael ShermanDave Bautista, Jonathan Groff, Ben AldridgeWhile vacationing, a girl and her parents are taken hostage by armed strangers who demand that the family make a choice to avert the apocalypse
Aardig, maar niet eens in M. Night's top 10 beste werken. Wel altijd leuk om Dave Bautista in een nieuwe rol te zien shinen.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 15:34:22 #246
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_208518437
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2023 18:06 schreef DialMforMoney het volgende:

Knock at the Cabin(2023)6.3horror, mystery, thriller100R16M. Night ShyamalanM. Night Shyamalan, Steve Desmond, Michael ShermanDave Bautista, Jonathan Groff, Ben AldridgeWhile vacationing, a girl and her parents are taken hostage by armed strangers who demand that the family make a choice to avert the apocalypse
Aardig, maar niet eens in M. Night's top 10 beste werken. Wel altijd leuk om Dave Bautista in een nieuwe rol te zien shinen.
Een 7 maar niet eens in de top tien van Shyamalan? Dan heb je hem wel heel hoog zitten. :o
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 24 maart 2023 @ 18:15:31 #247
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_208520415
Ik kan maar 2 goeie films van m noemen, de rest is matig tot extreme bagger
Wie dit leest is hek.
pi_208524771

Waterworld(1995)6.3action, adventure, sci-fi135PG-1312Kevin ReynoldsPeter Rader, David TwohyKevin Costner, Chaim Jeraffi, Rick AvilesIn a future where the polar ice-caps have melted and Earth is almost entirely submerged, a mutated mariner fights starvation and outlaw "smokers," and reluctantly helps a woman and a young girl try to find dry land
Wat een totaal nietszeggende film. Matige karakters en slecht verhaal in een slappe mad max-ripoff op het water ipv woestijn. Maar dan kut. En hij duurt veel te lang. Halverwege had ik er eigenlijk al meer dan genoeg van. Maar toen moest ik nog meer dan een uur.
pi_208525904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 22:16 schreef Farenji het volgende:

Waterworld(1995)6.3action, adventure, sci-fi135PG-1312Kevin ReynoldsPeter Rader, David TwohyKevin Costner, Chaim Jeraffi, Rick AvilesIn a future where the polar ice-caps have melted and Earth is almost entirely submerged, a mutated mariner fights starvation and outlaw "smokers," and reluctantly helps a woman and a young girl try to find dry land
Wat een totaal nietszeggende film. Matige karakters en slecht verhaal in een slappe mad max-ripoff op het water ipv woestijn. Maar dan kut. En hij duurt veel te lang. Halverwege had ik er eigenlijk al meer dan genoeg van. Maar toen moest ik nog meer dan een uur.
Dit was de duurste film ooit back in the day en een mega flop ook nog.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208525946
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 18:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kan maar 2 goeie films van m noemen, de rest is matig tot extreme bagger
Ik heb niet alles gezien van hem, maar split, signs, unbreakable en sixth sense vond ik wel toffe films.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')