Oh ik had "Bambi tanden busje kip"quote:
Ah, mooi. Ik ben tijdens vGerwen in slaap gedonderd en een paar uur later wakker geworden met mijn flesje bier over mij heen. Uiteindelijk 12 uur geslapen vannacht, inmiddels met het eerste speciaalbiertje aan het terras. Lekker manquote:Op maandag 2 januari 2023 14:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen nog even vanuit bed gewerkt en ben weer helemaal de oude.
Doe nou maar eens pics van dat uitzicht van je danquote:Op maandag 2 januari 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, mooi. Ik ben tijdens vGerwen in slaap gedonderd en een paar uur later wakker geworden met mijn flesje bier over mij heen. Uiteindelijk 12 uur geslapen vannacht, inmiddels met het eerste speciaalbiertje aan het terras. Lekker man
Jij bent een drinker.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, mooi. Ik ben tijdens vGerwen in slaap gedonderd en een paar uur later wakker geworden met mijn flesje bier over mij heen. Uiteindelijk 12 uur geslapen vannacht, inmiddels met het eerste speciaalbiertje aan het terras. Lekker man
Genot. Beetje knap weer daar?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensur Suljovic!quote:Op maandag 2 januari 2023 14:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] -A
[ afbeelding ]
+C
Bobby George.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] -i
Bouwer Wesparmenequote:Op maandag 2 januari 2023 14:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] -i
Oh werkt dat zo? Ik kom nooit in men. Sorry.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bobby George.
Nee ik was aan de beurt
Heeft niks met MEN te maken:quote:Op maandag 2 januari 2023 14:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo? Ik kom nooit in men. Sorry.
quote:
Mijn fout. Ik hoop dat ik je niet van de leg heb gebracht.quote:
Man je moest eens wetenquote:Op maandag 2 januari 2023 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn fout. Ik hoop dat ik je niet van de leg heb gebracht.
Is er nog plek naast Barney en Gerwyn?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man je moest eens weten![]()
![]()
Op naar de Brienenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |