picsquote:Op zondag 1 januari 2023 20:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Potjandriedubbeltjes. Harde plasser van Anne-Marie hoor.

Ik zou wel aanschuiven.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Haha deels eens. Ik had @:Lonaa of een ander van hier wel eens willen zien zitten daar.

Lastige keuzequote:Op zondag 1 januari 2023 20:39 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is kiezen tussen longkanker of hersenkanker

quote:Op zondag 1 januari 2023 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog airfryer spul in huis, bohh
quote:

quote:Op zondag 1 januari 2023 20:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom zou jij mijn plasser willen zien?

Als Price z'n niveau haalt wordt het 5-0 en kan MvG voor 22.00 aantreden.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het enorm kut datMvG
zo diep in de nacht geprogrammeerd staat.

Eens met deze vrouw.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook niet echte voorstander van diep in de nacht vandaag.

nou laten we dat maar snel doen dan. En niet dit gelul allemaal.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als Price z'n niveau haalt wordt het 5-0 en kan MvG voor 22.00 aantreden.

Het werd gisteren al diep genoeg in de nacht inderdaad, man man man. Het liefst twee keer 5-0 met vijf keer 3-0.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:

Morgenochtend 8u heb ik nieuwjaarsontbijt, jawelquote:Op zondag 1 januari 2023 20:42 schreef Lonaa het volgende:

Vroeg in de ochtend durf ik zelfs te stellen.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het werd gisteren al diep genoeg in de nacht inderdaad, man man man. Het liefst twee keer 5-0 met vijf keer 3-0.

30 negendarters, dan kunnen we op tijd naar bedquote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het werd gisteren al diep genoeg in de nacht inderdaad, man man man. Het liefst twee keer 5-0 met vijf keer 3-0.

huh watquote:Op zondag 1 januari 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |