Haha deels eens. Ik had @Lonaa of een ander van hier wel eens willen zien zitten daar.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo, nu wel weer genoeg van genoten. Doe maar weer Koert, die klinkt tenminste wat normaler en komt ook over als iemand die darts gewoon leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 1 januari 2023 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga voor een kopje theeHier gaat iets geweldig mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Annemarie kan oprottenquote:Op zondag 1 januari 2023 20:37 schreef Machielovic het volgende:
Anne-Marie gaat morgen de halve finale spelen
quote:Op zondag 1 januari 2023 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga voor een kopje theeTerecht spoilertje, niet voor mensen met een zwak gestel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
picsquote:Op zondag 1 januari 2023 20:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Potjandriedubbeltjes. Harde plasser van Anne-Marie hoor.
Ik zou wel aanschuiven.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Haha deels eens. Ik had @:Lonaa of een ander van hier wel eens willen zien zitten daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |