@PowerLoungenquote:Op zondag 1 januari 2023 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Clemens heeft ook geen plan B, wel Zyklon B. Price is gewaarschuwd.
Dit is nog iets meer dan lichtelijk:quote:Op zondag 1 januari 2023 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
De zus van Beau is lichtelijk ordinair.
[ twitter ]
Doet die ook iets met darts?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is nog iets meer dan lichtelijk:
https://instagram.com/evamenta
Ja Clemens is van mening dat ie het Price lastig kan maken. Hoop het niet want dan wordt het helemaal diep in de nacht. Maar ik moet morgen weer gewoon de hamstermolen in jatogggquote:Op zondag 1 januari 2023 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Prijs - Clemens, dat wordt gewoon 5-0 of 5-1.
Moet hij weten, ik pak vast wat voorsprongquote:Op zondag 1 januari 2023 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zelfs @:dud0r doet het vandaag qat rustiger aan
5-2?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Clemens 93-97 kan gooien, wordt dit geen 5-1. Getuige de 91-95avg die Price dit toernooi tot nu toe steeds gooit.
Goor wijf, check dat hoofd.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar als Price zijn niveau haalt is de dikke Duitser kansloos.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Clemens 93-97 kan gooien, wordt dit geen 5-1. Getuige de 91-95avg die Price dit toernooi tot nu toe steeds gooit.
Mijn god. Grof geschut nodig om haar ware gezicht te laten zien.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kans is groot dat price zn niveau niet haalt zie dit wkquote:Op zondag 1 januari 2023 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als Price zijn niveau haalt is de dikke Duitser kansloos.
Doet hij in mijn ogen al het hele toernooi zo, het lijkt iets minder elke leg een negendarter te moeten zijn voor hij tevreden is. Minder overdreven hoge verwachtingen maar er wel staan als het echt moet.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was wel eens verfrissend om een scorend zwakkere Smith te zien winnen door op de juiste momenten dubbels te gooien.
Smith heeft wedstrijden gewonnen waarin ie achter stond. Deed ie anders nooit.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:38 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Doet hij in mijn ogen al het hele toernooi zo, het lijkt iets minder elke leg een negendarter te moeten zijn voor hij tevreden is. Minder overdreven hoge verwachtingen maar er wel staan als het echt moet.
Lijkt me zeer stug met het niveau wat meister Clemens haalt dit toernooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Prijs - Clemens, dat wordt gewoon 5-0 of 5-1.
De dubbels op alle belangrijke momenten waren echt verschrikkelijk slecht bij Bunting vandaag.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nieuwlaat was weer uiterst vermoeiend bij Smith v Bunting. De hele wedstrijd was het patroon hetzelfde: Bunting scoort als een beest, maar faalt op de dubbels. En dan doet hij alsof Bunting zich heeft teruggeknokt of etcetera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |