Al besproken.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank Viaplay
Ja daar probeer ik al helemaal niet aan te beginnen.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het ging mis bij de cola-jenever en de kruidenbitters
Dan was je vanochtend nog gewoon dronken. Toen had je een herstelbiertje kunnen nemen.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:32 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ja daar probeer ik al helemaal niet aan te beginnen.
Ik ben allergisch voor Grolsch (haha, ja) en gister behoorlijk wat Hertog Jannetjes lopen klappen.
Niet verkouden en toen ik opstond geen kater. Het leek een prachtdag te worden maar zo'n 2u geleden is de inzinking begonnen.
Vanavond herstelbiertje tijdens het sperenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan was je vanochtend nog gewoon dronken. Toen had je een herstelbiertje kunnen nemen.
Dat is zo kut.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:32 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Grolsch (haha, ja) en gister behoorlijk wat Hertog Jannetjes lopen klappen.
Niet verkouden en toen ik opstond geen kater. Het leek een prachtdag te worden maar zo'n 2u geleden is de inzinking begonnen.
Gewoon weer gaan drinken vriend. ik trek er zo ook maar eentje open in de hoop op beterschapquote:Op zondag 1 januari 2023 17:32 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Dikke kans inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan was je vanochtend nog gewoon dronken. Toen had je een herstelbiertje kunnen nemen.
Geen idee, zag 775 langskomen tijdesn smiff buntingquote:
Niet per se. Je moet ook goed eten en dan ben je de volgende dag weer fris. Je moet niet weer net zo veel zuipenquote:
Ah, ik zie waar het mis gaat.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet per se. Je moet ook goed eten en dan ben je de volgende dag weer fris. Je moet niet weer net zo veel zuipen
Af en toe een glas water atten.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet per se. Je moet ook goed eten en dan ben je de volgende dag weer fris. Je moet niet weer net zo veel zuipen
Present.quote:
Een keer veel gezopen, naja eerst wijn dan bierquote:Op zondag 1 januari 2023 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |